Det gjorde jag faktiskt i somras. Var på Harleys provkörningsdag på Ljungarum och körde tre olika modeller bara för att se hur det var.HD har ju i regel större volym!! Men ok.. Annars kan vi byta ett tag och sen när du vant dig vid 25kw så funkar nog gixxern igen
http://www.blocket.se/vi/13139345.htm?ca=17_s
Ja man fick ju en hel del idéer i bastun där på festen så det gick rätt hett till när vi kom hem också! Stort tack för skjutsen hem Goffe! Är impad att du höll bilen på vägen med allt som försiggick i baksätet (jag säger inget mer så det är inte lönt att fråga om du inte var där) Det var en minst sagt händelserik kväll!sammanfatta festen: "3-power is G-power" eller?!
Nån som ska på Mustasch i Huskvarna folkets park på fredag?
Verkar slutsålt enl Ticnet
Spelar de inte inne i teaterladan? Då hör du ju inget utanför just. Betalar gör man ju i grinden in på området och det är ju 100 m från huset De kanske har några biljetter på plats om man har tur?Jag har planer på att sitta utanför och lyssna iaf
Spelar de inte inne i teaterladan? Då hör du ju inget utanför just. Betalar gör man ju i grinden in på området och det är ju 100 m från huset De kanske har några biljetter på plats om man har tur?
Spelar de inte inne i teaterladan?
Jag har biljetter och har haft ett tag!!!
Ska ju bli fint väder enligt kartan iallafall. Mitt på dagen går väl
an. Synd bara för alla j......a traktorer som drar ut skit på vägarna
Totalt jävla livsfarligt!!
Jag kommer nog inte ut mer på hoj i år Jobbar på lördag och åker till Dalarna på söndag morgon för årets älgjakt. Blir borta hela v 41Ska ju bli fint väder enligt kartan iallafall. Mitt på dagen går väl an.
Ska ju bli fint väder enligt kartan iallafall. Mitt på dagen går väl
an. Synd bara för alla j......a traktorer som drar ut skit på vägarna
Totalt jävla livsfarligt!!
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari