Nytt försök: Jönköping

Status
Ej öppen för fler svar.

K-Man

Legenden
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
S1000XR
HD har ju i regel större volym!! Men ok.. Annars kan vi byta ett tag och sen när du vant dig vid 25kw så funkar nog gixxern igen:tummenupp

http://www.blocket.se/vi/13139345.htm?ca=17_s
Det gjorde jag faktiskt i somras. Var på Harleys provkörningsdag på Ljungarum och körde tre olika modeller bara för att se hur det var.
Efter att ha vinglat runt lite på en Dyna Wide Glide var min snart 10 år gamla 750 som rena Moto GP hojen :D

H-D Street Rod var faktiskt relativt rolig däremot men så sitter man framåtlutad med en Porschemotor mellan benen då också :rolleyes:
Mina dagar på strypta hojar är förhoppningsvis över ändå min vän. Jag har ju kört hoj i 16 år nu så K5'an är faktiskt vad jag behöver för att ha riktigt roligt (eller kanske en 'Busa turbo:D ) Men smakar det så kostar det
Kompressor 'Busan på Blocket har 100 hk för lite. Med den vikten får man väl nästan samma prestanda som K5'an och en hoj som inte är lika smidig i svängarna. Nä, riktig stressfläkt och 300+ hk ska det vara men tack för att du håller utkik

sammanfatta festen: "3-power is G-power" eller?! :tuttar ;)
Ja man fick ju en hel del idéer i bastun där på festen så det gick rätt hett till när vi kom hem också! :tungan Stort tack för skjutsen hem Goffe! Är impad att du höll bilen på vägen med allt som försiggick i baksätet ;) (jag säger inget mer så det är inte lönt att fråga om du inte var där) Det var en minst sagt händelserik kväll!
En av oss fick ju se (och känna på) fler :tuttar än alla andra i lördags och det var tyvärr inte jag :(

Var du helt ok då förresten? Det var inte riktigt Goffe i 180 som jag är van att se, framförallt mot slutet av kvällen? För blaskiga bilförardrinkar? ;)

Nån som ska på Mustasch i Huskvarna folkets park på fredag?
Verkar slutsålt enl Ticnet :(
 
Last edited:

Mr_Mike

I´m BACK
Gick med
9 Apr 2005
Ort
Jönköping
Hoj
Harleys...
Spelar de inte inne i teaterladan? Då hör du ju inget utanför just. Betalar gör man ju i grinden in på området och det är ju 100 m från huset :va De kanske har några biljetter på plats om man har tur?



Jag är på om biljetter hittas någonstans..... De är ju tok gryma :yoparty


///Micke
 

Werzion

7.3
Gick med
22 Jun 2004
Ort
Jönköping
Hoj
Ingen för tillfället
Spelar de inte inne i teaterladan?

inte lyckats hitta någon information om det, men med tanke på senaste dagarnas temperatur så stämmer det nog - men helt klart värt att dra förbi stället och undersöka om man har tur eller inte hehe

förövrigt sett dom live på hultfreds kl.05.00 en morgon, dra helvete va grymt det va (och härligt att äntligen få gå och lägga sig efter konserten hehe)
 

SuperMike

Ny medlem
Gick med
21 May 2007
Ort
Jönköping
Hoj
Cbr954RR
ja de spelar inne i Teaterladan, det står så på biljetten iaf. Brorsan är oxå sugen på att gå men har oxå väntat för länge med biljettköp. Kul att de drar mycket folk.:yoparty
 

miesta

Ny medlem
Gick med
21 Oct 2005
Ort
Jönköping
Hoj
smc barossa, Triumfh 600, Hyosung 650, CBR900RR, R1 99a just nu
Köra lördag och söndag?

Ska ju bli fint väder enligt kartan iallafall. Mitt på dagen går väl
an. Synd bara för alla j......a traktorer som drar ut skit på vägarna :huvet
Totalt jävla livsfarligt!! :gnissla
 

Werzion

7.3
Gick med
22 Jun 2004
Ort
Jönköping
Hoj
Ingen för tillfället
Ska ju bli fint väder enligt kartan iallafall. Mitt på dagen går väl
an. Synd bara för alla j......a traktorer som drar ut skit på vägarna :huvet
Totalt jävla livsfarligt!! :gnissla

JAG ÄR PÅ!

kan t.o.m. båda dagarna denna helg, så om SMHI fuckar upp båda dagarna så drar jag över till den norska väderbrewden och roundkickar henne a'la Chuck Norris :D
 

Werzion

7.3
Gick med
22 Jun 2004
Ort
Jönköping
Hoj
Ingen för tillfället
Jag har (tyvärr) siktat in mig på imorgon - massa tråkig skit att fixa hemma, och sedan så bor jag i huskvarna men hojen står i habo så för min del krävs det lite mer förvarning, tid och energi innan njutningen :(
(men det ska helt klart vara åtgärdat till 2008)

SÖNDAG, 12.00, ATOLLEN
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top