Arrgggh det är ju fan att man ska missa en sådan tur har jobbat med huset hela jä---a helgen bara arbete inga nöjen vilket underbart liv man lever hoppas att det blir mer åka av innan detta år tar slut
Mitt jobb innebär ju bara att sitta på 'räva' och prata telefon. Söndagkvällar är inte särskilt hektiska heller men visst är man lite mör i kroppen.Tack själv! Riktigt sjysst att ni orkar ha mig på släptåg (får väl plocka bort stryperiet till nästa säsong). Är helt slut nu, hade ju inte orkat jobba direkt, som vissa andra.
Mike: Det var väl Pedrosa och inte Stoner i sista kurvan, my bad.
Det var ju bra det. Det lovas lite sensommarvärme igen nu så än får du inte ge upp! Du ska få se Hökensåsvägen innan vi ställer av! Fredag? Lördag fm?...Hoppas det kan bli någon mer tur innan man ställer undan bågen, hade visst fårr en skatteuggla som jag inte hittar så det blev ingen avställning idag..hehe..
///Micke
knepigt nickname du har förresten vad kommer det ifrån?
Kan 125r också hänka på på sammåkningar eller är vi för slöa ?
Någon här som kan tipsa om en garageplats alt har en plats över?
Det sket sig med den tilltänkta, så nu står jag här med skägget i brevlådan
Emmi kan nog intyga att jag inte är någon skum typ
Vinterförvaring ?? kan kanske ordnas vet säkert om 2-3 veckor.
Du får nog vrida gasrullen två varv om du skall hänga med men vi brukar vänta in alla med jämna mellanrum så det går fint att hänga på för min del iallafall .
Jag måste jobba på lördag, men hade tänkt dra ut och åka på söndag (förmiddag eller eftermiddag får se, beror på om jag hinner fixa oljepluggen och oljan på lördag eller inte).
och åtminstonde då får ni med 125r gärna hänga på - jag har inte kört på länge och har dessutom roligare mellan 30-110 än att försöka hänga på dom sportigare skrevraketerna
(p.s om vädret tillåter)
Haha jo det var det jag misstänkte haha xD.. så jäkla surt o köra ensam typ. fins en del 125r i stan men dom hänger ju inte här på sport hoj så d blir lite svårt o få tag i dom
Gött ja hänger på isåfall
Har sett vad du presterar på din hoj. Ta inte i så du skiter ner dig bara
Hoppas på fint väder i helgen Broder kanske vi hinner köra något
Mitt jobb innebär ju bara att sitta på 'räva' och prata telefon. Söndagkvällar är inte särskilt hektiska heller men visst är man lite mör i kroppen.
knepigt nickname du har förresten vad kommer det ifrån?
Det var ju bra det. Det lovas lite sensommarvärme igen nu så än får du inte ge upp! Du ska få se Hökensåsvägen innan vi ställer av! Fredag? Lördag fm?
Jag räknar med att ansluta ditt party lite senare på kvällen. Jag messar och kollar vilken krog ni landar på
Ja, du Harvest... du missade en bombarrepa! Och vi tankade i Malexander så ingen risk för såstorsk
Jag måste bara sträcka ut min banhoj nu innan ide, helst under dagsljus orkar inte dra på mina gatkåpor meckmeck
Har inte kört sen juni pga lite krockande och kraschande, och har precis skaffat mig cbr 600 rr -05 race-edition
Skriv ifall det åks !
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari