Nytt försök: Jönköping

Status
Ej öppen för fler svar.

K-Man

Legenden
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
S1000XR
De gjorde jag med..... Fick leveransrapport till de numret jag har till dig. Kanske har byt :va

Va de något att ha duccen då??? Inte som en gixxer K5 haha

///Micke
Skumt..?? skickade du till 0707-278147 ? Har inte fått nåt.

Duccen var cool. Inte mycket motor (man blir kräsen med K5'a :rolleyes: ) men riktigt trevlig i kurvorna. Grymt framåtlutad körställning och smal som en trampcykel. Häftigt att de gjorde såna 1995.

Mr_Mike

I´m BACK
Gick med
9 Apr 2005
Hoj
Harleys...
Skumt..?? skickade du till 0707-278147 ? Har inte fått nåt.

Duccen var cool. Inte mycket motor (man blir kräsen med K5'a :rolleyes: ) men riktigt trevlig i kurvorna. Grymt framåtlutad körställning och smal som en trampcykel. Häftigt att de gjorde såna 1995.

HEHE upptäckte att jag hade två kalle, du va ju döpt till K-man kalle jag skickade ju till en helt annan :näsblod

Ja precis så upplevde jag den med när jag provade en för några år sedan. Smal som en jag vet fan inte vad, riktigt obehagligt va de iallfall. Ne nu när man testat din så känns ju min som en moppe ju :va

///Micke

K-Man

Legenden
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
S1000XR
Ja precis så upplevde jag den med när jag provade en för några år sedan. Smal som en jag vet fan inte vad, riktigt obehagligt va de iallfall. Ne nu när man testat din så känns ju min som en moppe ju :va///Micke
Obehaglig Ducce?? Så upplevde inte jag den alls. Det är klart att det blir lätt att kasta runt en så liten hoj med den raceiga körställningen. förstår att den vann på den tiden om den dessutom hade lite mer pulver i raceversion.

Jo det är lite motor i gixxern :) Gissa hur jag kände när jag hade testat en turbo 'Busa med 320 bhp :D Vill fortfarande ha en sån!! Vill du ha lite mer klipp i R1an så dreva ner en kugg fram vettja! Billigaste trimmet som finns! Men nog är det bra mos i R1an ändå!

K-Man

Legenden
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
S1000XR
Nån som vet vem som kör den svarta Nissan Skyline R33'an i stan?? Så cool bil. Min drömbil Numero Uno!! Skulle vara kul att få kolla närmare på den

Jbod

Kör hårt!
Gick med
28 May 2006
Hoj
Kawasuki 1000-04
GOOOA Vægar.nu

Tjenare alla jønkøpings bor :hej
Tænkt ta en tur till era trakter om en vecka.
Skall vara dær i några dagar och undrar om det finns några goa vægar att prova:confused:
Kommer på vægarna från tranemo som jag redan har fått tips om hær førut:Rockbanan riktigt bra och roliga vægar.
Hoppas att det finns fler trevliga vægar att utforska,eller en guidad tur på fredag kanske:wiggle

K-Man

Legenden
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
S1000XR
Tjenare alla jønkøpings bor :hej
Tænkt ta en tur till era trakter om en vecka.
Skall vara dær i några dagar och undrar om det finns några goa vægar att prova:confused:
Kommer på vægarna från tranemo som jag redan har fått tips om hær førut:Rockbanan riktigt bra och roliga vægar.
Hoppas att det finns fler trevliga vægar att utforska,eller en guidad tur på fredag kanske:wiggle
Jag är ledig hela fredagen och tänkte mecka på nya styrdämparen. Den lär ju testas sen så är det bra väder kan det nog bli Hökensåsvägen. Rätt tajt och kurvig. Messa om du vill jaga mig, det kommer inte gå långsamt ;) 0707-278147 Alla andra som är sugna att hänga på är också välkomna. Info i denna tråd.

PS Varför danska bokstäver? :va

Kalle

Bifogat

• Hökensåsvägen.JPG
    Hökensåsvägen.JPG
    93.4 KB · Visningar: 55
Last edited:

Jbod

Kör hårt!
Gick med
28 May 2006
Hoj
Kawasuki 1000-04
Det låter ju toppen:) Jag hör av mig på fre.
Jag jobbar i norge därför blir det norska bokstäver :gnissla
Hur långt är det på ett ungefär...tur-retur:confused:

Tony85

Shit happen
Gick med
13 Sep 2007
Hoj
ska köpa
har ingen hoj tyvärr + att jag e upptagen. Hade gärna åkt annars!
Ett tandemhopp kostar 2300 kr + 700 kr om man vill ha det filmat. En kurs kostar 6200 kr och då blir du färdig fallskärmshoppare och får låna utrustning under elevkursen.

gött att se att de finns fler fallskärmshoppare här
blue skys:yoparty

Emmi

Fortfarande orange bleeder...!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph Daytona 675 -08
Nix, LFK. Fast vi hoppar inte i Linköping utan i Motala pga fältproblem.

Mr_Mike

I´m BACK
Gick med
9 Apr 2005
Hoj
Harleys...
Tja..........

I helgen kan jag tänka mig att åka lite båge om vädret inte är alltför dåligt.
Några fler som är sugna??? :)

////Micke

Mr_Mike

I´m BACK
Gick med
9 Apr 2005
Hoj
Harleys...
LÖRDAG DEN 29:ONDE SEPTEMBER TÄNKTE JAG HA FÖRFEST INNAN VI GÅR UT. ALLA NI SOM JAG ÅKT MED OCH DE SOM JAG INTE ÅKT HOJ MED ÄR VÄLKOMMNA. PM:A MIG OM DU TÄNKER KOMMA SÅ JAG VET UNGEFÄR HUR MÅNGA VI BLIR DÅ JAG BJUDIT UPP EN HEL DEL IFRÅN MIN GAMMLA HEMSTAD VETLANDA.

VÄLOMMNA............:fyllisar :banana :rock

Last edited:
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024