Du skulle ha messat. Jag var ute igår och testade en klassiker bl.a. Ducce 916!
De gjorde jag med..... Fick leveransrapport till de numret jag har till dig. Kanske har byt
Va de något att ha duccen då??? Inte som en gixxer K5 haha
///Micke
Du skulle ha messat. Jag var ute igår och testade en klassiker bl.a. Ducce 916!
Skumt..?? skickade du till 0707-278147 ? Har inte fått nåt.De gjorde jag med..... Fick leveransrapport till de numret jag har till dig. Kanske har byt
Va de något att ha duccen då??? Inte som en gixxer K5 haha
///Micke
Skumt..?? skickade du till 0707-278147 ? Har inte fått nåt.
Duccen var cool. Inte mycket motor (man blir kräsen med K5'a ) men riktigt trevlig i kurvorna. Grymt framåtlutad körställning och smal som en trampcykel. Häftigt att de gjorde såna 1995.
Obehaglig Ducce?? Så upplevde inte jag den alls. Det är klart att det blir lätt att kasta runt en så liten hoj med den raceiga körställningen. förstår att den vann på den tiden om den dessutom hade lite mer pulver i raceversion.Ja precis så upplevde jag den med när jag provade en för några år sedan. Smal som en jag vet fan inte vad, riktigt obehagligt va de iallfall. Ne nu när man testat din så känns ju min som en moppe ju ///Micke
Vill du ha lite mer klipp i R1an så dreva ner en kugg fram vettja! Billigaste trimmet som finns! Men nog är det bra mos i R1an ändå!
Man sketMykKet hästar va! Framförallt om du målar drevet gult, för gula drev e snabbast!nice, hur många extra hästar får man?? tror du att det gör lika mycket på min hoj?
Nån som vet vem som kör den svarta Nissan Skyline R33'an i stan?? Så cool bil. Min drömbil Numero Uno!! Skulle vara kul att få kolla närmare på den
Jag är ledig hela fredagen och tänkte mecka på nya styrdämparen. Den lär ju testas sen så är det bra väder kan det nog bli Hökensåsvägen. Rätt tajt och kurvig. Messa om du vill jaga mig, det kommer inte gå långsamt 0707-278147 Alla andra som är sugna att hänga på är också välkomna. Info i denna tråd.Tjenare alla jønkøpings bor
Tænkt ta en tur till era trakter om en vecka.
Skall vara dær i några dagar och undrar om det finns några goa vægar att prova
Kommer på vægarna från tranemo som jag redan har fått tips om hær førut riktigt bra och roliga vægar.
Hoppas att det finns fler trevliga vægar att utforska,eller en guidad tur på fredag kanske
Jkpg-Tidaholm tor = 13 mil kanske. Ser ut att bli regn under fredagen Lördag??Det låter ju toppen Jag hör av mig på fre.
Jag jobbar i norge därför blir det norska bokstäver
Hur långt är det på ett ungefär...tur-retur
har ingen hoj tyvärr + att jag e upptagen. Hade gärna åkt annars!
Ett tandemhopp kostar 2300 kr + 700 kr om man vill ha det filmat. En kurs kostar 6200 kr och då blir du färdig fallskärmshoppare och får låna utrustning under elevkursen.
Hell yeah! Du hoppar i Småland vad jag förstår?
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|