Nytt försök: Jönköping

Status
Ej öppen för fler svar.

Mr_Mike

I´m BACK
Gick med
9 Apr 2005
Hoj
Harleys...
Ja den går rätt bra :D

En svart GPR-dämpare kanske??? $380
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/NEW-...ryZ35587QQrdZ1QQssPageNameZWD1VQQcmdZViewItem

Öhlinarna till R1:an är ca $200 dyrare än GPR
Jag hittade Öhlinare till min för 2300kr inkl frakt ($279+frakt $45)!!! :tummenupp Tyvärr inga såna till din.

Köp en Sukka istället så får du en styrdämpare på köpet ;)
Fina leksaker dessa Gixxers

Fasen vilken mongo dämpare, Hur fasen monterar man den???:va
Jo men jag vet att det ska finnas Öhlinare till min retta med, men har ingen anning vart man köper dem på nätet, De säljer dem nere på micke´s & Connys i växsjö men de skulle ha 4800:- med fäst tror jag...

HAHA ja det lutar väl åt att gå tillbaks till gixxer om det blir något nytt. Är lite små sugen på den nya 750:in...

///Micke

KÅTM

Medlem
Gick med
30 Sep 2006
Hoj
Yzf 600r -98
Shell torsvik kl 17 :tummenupp

blev omkörd av er i söndags på torsvik, precis gett mig iväg i lastbilen :confused:
lite avis blev man, nu kommer det kanske hända i eftermiddag också.......

fan nu blir jag nog tvungen att skaffa en ny hojj fort, för att bota all abstinens,
tär ju på psyket detta:)

btw ni verkar jävligt duktiga på att köra, riktigt skönt att se :tummenupp

Mr_Mike

I´m BACK
Gick med
9 Apr 2005
Hoj
Harleys...
Vi åker la till stigamo på gamla e4 och kör nån halvtimma först så kom dit om vi inte är på shell.

Tja... Va hemma för sent 17:20 så jag sket i det då jag inte hade varit på plats förens kl 6.... Tror jag såg er ifrån balkongen när ni gled förbi under på östra storgatan upp emot rosenlund. Får hänga på nästa gång.

///Micke

Harvest

Utbränd byrådirektör med väggkänning
Gick med
21 Aug 2006
Hoj
Fabrikare
Tja... Va hemma för sent 17:20 så jag sket i det då jag inte hade varit på plats förens kl 6.... Tror jag såg er ifrån balkongen när ni gled förbi under på östra storgatan upp emot rosenlund. Får hänga på nästa gång.

///Micke

Det var en händelserik afton med inslag av allehanda sporter såsom stuntkörning, roadracing och brännboll:confused: turen avslutades i vinterkylan med ett par rejäla framhjulssläpp:skrämd på det hela ett bra tur.

DRJones

Ny medlem
Gick med
7 May 2007
Hoj
R1-01 CRF450HM(såld)
Det var en händelserik afton med inslag av allehanda sporter såsom stuntkörning, roadracing och brännboll:confused: turen avslutades i vinterkylan med ett par rejäla framhjulssläpp:skrämd på det hela ett bra tur.

hahaha ja du har så rätt så, kalt o jävligt men med mycke händelser.
Tack för en trevlig runda den :yoparty

Aion

black danger lost in the woods
Gick med
30 Jun 2003
Hoj
Supermoto + mini + TM-enduro
Hej pojkar och flickor.

Sitter här på jobbet och läser gamla inlägg i tråden och man längtar ju nästan inte alls tillbaka till jkpg. Är det ingen som planerar in någon röjjar skiva snart så man kan komma ner och träffa lite gammla goa gubbar igen.

Twice

-
Gick med
31 Jan 2004
Hoj
-
Hej pojkar och flickor.

Sitter här på jobbet och läser gamla inlägg i tråden och man längtar ju nästan inte alls tillbaka till jkpg. Är det ingen som planerar in någon röjjar skiva snart så man kan komma ner och träffa lite gammla goa gubbar igen.

Det är tyvärr inte som förr längre... Visst fan dricker vi sprit men inte samma
gäng som för några är sedan! Åkte igenom sthlm igår och fyfan det är ingen höjdare mellan 16-17. Tog en och en halv timme att komma igenom.

Kom ner så ska du få se hur vi dricker nu för tiden!!! :yoparty :tuttar

Caramon

Ny medlem
Gick med
14 Oct 2006
Hoj
Yamaha R1
Vi kom nog inte iväg förrän 1730. Vilken sida av stan jobbar du? Vi kanske kan mötas längs vägen nästa gång

Jobbar i Värnamo tyvärr, men e hemma runt 18.00 typ. Får helt enkelt bli en annan gång. Kul o åka med lite annat folk en "de gamla vanliga" nån gång :tungan

Sen kan man ju alltid flexa ut tidigare nån fredag om man skulle vilja åka lite :tummenupp

Kul o höra att ni hade en trevlig runda iallafall!

NASSE

Ny medlem
Gick med
13 Jan 2007
Hoj
GSXR 750 98:a
Ja kan ju vara roligt med en sväng. men jag måste tyvär åka o göra ett litet småjobb innan jag kan göra något. men borde vara hemma igen vid kl 16. vi kan ju se hur vädret är då. //Nasse 0735357581

Ågga

Ny medlem
Gick med
20 Oct 2003
Hoj
Er6
kom lite annat i vägen, sorry.

hoppas man hinner åka nån gång med er jönköpingsbor i år, känner ju inga likasinnade i stan, har ju inte bott här så länge...

Emmi

Fortfarande orange bleeder...!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph Daytona 675 -08
Hoppas fallskärmshoppet var kul Widell! Kurs nästa år då...:yoparty

När kommer ni andra och ska hoppa? Kolla vad grannt det är...polaren Micke och jag över Skavsta i somras...

Bifogat

• overskavstaliten.jpg
    overskavstaliten.jpg
    137.1 KB · Visningar: 66

Aion

black danger lost in the woods
Gick med
30 Jun 2003
Hoj
Supermoto + mini + TM-enduro
Det är tyvärr inte som förr längre... Visst fan dricker vi sprit men inte samma
gäng som för några är sedan! Åkte igenom sthlm igår och fyfan det är ingen höjdare mellan 16-17. Tog en och en halv timme att komma igenom.

Kom ner så ska du få se hur vi dricker nu för tiden!!! :yoparty :tuttar

Nä fyfan den trafiken i den här stan suger, folk kan ta mej fan inte köra bil + att det är sjukt mycket bilar vid den tiden.

Mr_Mike

I´m BACK
Gick med
9 Apr 2005
Hoj
Harleys...
Hoppas fallskärmshoppet var kul Widell! Kurs nästa år då...:yoparty

När kommer ni andra och ska hoppa? Kolla vad grannt det är...polaren Micke och jag över Skavsta i somras...

Ser fränt ut. Har valltid velat prova men det har inte blivit av... Vad kostar ett hopp???

NÅGRA SOM ÄR SUGNA PÅ LITE ÅKA IDAG FÖRESTEN.??? Ser ju ut till att bli fint väder...

///Micke

Last edited:

Emmi

Fortfarande orange bleeder...!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph Daytona 675 -08
har ingen hoj tyvärr + att jag e upptagen. Hade gärna åkt annars!
Ett tandemhopp kostar 2300 kr + 700 kr om man vill ha det filmat. En kurs kostar 6200 kr och då blir du färdig fallskärmshoppare och får låna utrustning under elevkursen.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM