cusenheute
Ny medlem
Tja..........
I helgen kan jag tänka mig att åka lite båge om vädret inte är alltför dåligt.
Några fler som är sugna???
////Micke
Jag kör gärna i helgen om vädret är ok.
Tja..........
I helgen kan jag tänka mig att åka lite båge om vädret inte är alltför dåligt.
Några fler som är sugna???
////Micke
Sorry Mike, men The_Wanderer har sin ett år försenade 30årsfest samma helg... doh!
Sorry Mike, men The_Wanderer har sin ett år försenade 30årsfest samma helg... doh!
Nån som åker hoj idag eller imon fm? Känns lite som sista chansen att rasta K5'an ordentligt
Det blir Hökensåsvägen till Tidaholm och testa nya styrdämparen.Jag åker gärna när som, men kanske inte hänger med så bra..
Det blir Hökensåsvägen till Tidaholm och testa nya styrdämparen.
Konsum Dalvik kl 1545-1600
edit: hemma igen
Sådärja! Hökensås avverkad, hemma med den sköna känslan i kroppen En öl och en Bourgogne öppnade. Gratäng i ugnen och filé på gång
Åkning imon, söndag fm! Samling Shell Torpa kl 1000 nyktra och tankade! humor
*gråt* bytte olja i förra helgen, och upptäcker då att förra ägaren hade dragit åt oljepluggen för hårt så att packning vart sönder (därav att min hoj har droppat olja) och dessutom vart silen sönder.
så i måndags drog man till Ejfa (p.g.a. att affären inte har öppet en enda timme under helger [irritation #1]...) och beställer en oljeplugg då dom inte hade en enda på lager/inne [irritation #2].
var förbi där igen i fredags, FEM DAGAR senare... fortfarande inte fixar någon jävla liten skitplugg åt mig [irritation #3] ... så åt dom att dom kunde ge fan i att försöka fixa någon åt mig om dom inte kunnat det på fem arbetsdagar.
så vart inne på karlstrommotor.se och ringde upp dom (i fredags), kommer mycket troligen ha min oljeplugg på måndag av dom...
kan ju gissa vad jag tycker om ejfa... och gissa om jag skulle vilja "brassa helvete"
Ujujuj! Idag blev det 30 mil, Sommen runt. Jäklar va roligt det är mellan Boxholm och Malexander. Var tvungen att köra där två gånger Lite kallt i början på turen men sen var det gött
Tack för trevligt sällskap Mike och Markus!
Ujujuj! Idag blev det 30 mil, Sommen runt. Jäklar va roligt det är mellan Boxholm och Malexander. Var tvungen att köra där två gånger Lite kallt i början på turen men sen var det gött
Tack för trevligt sällskap Mike och Markus!
Tack själv! Riktigt sjysst att ni orkar ha mig på släptåg (får väl plocka bort stryperiet till nästa säsong). Är helt slut nu, hade ju inte orkat jobba direkt, som vissa andra.
Mike: Det var väl Pedrosa och inte Stoner i sista kurvan, my bad.
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari