Nytt försök: Jönköping

Status
Ej öppen för fler svar.

Harvest

Utbränd byrådirektör med väggkänning
Gick med
21 Aug 2006
Ort
jönköping
Hoj
Fabrikare
Arrgggh det är ju fan att man ska missa en sådan tur :gnissla har jobbat med huset hela jä---a helgen bara arbete inga nöjen vilket underbart liv man lever :huvet hoppas att det blir mer åka av innan detta år tar slut:tummenupp
 

K-Man

Legenden
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
S1000XR
Tack själv! Riktigt sjysst att ni orkar ha mig på släptåg (får väl plocka bort stryperiet till nästa säsong). Är helt slut nu, hade ju inte orkat jobba direkt, som vissa andra.

Mike: Det var väl Pedrosa och inte Stoner i sista kurvan, my bad.:)
Mitt jobb innebär ju bara att sitta på 'räva' och prata telefon. Söndagkvällar är inte särskilt hektiska heller :) men visst är man lite mör i kroppen.

knepigt nickname du har förresten :va vad kommer det ifrån?
...Hoppas det kan bli någon mer tur innan man ställer undan bågen, hade visst fårr en skatteuggla som jag inte hittar så det blev ingen avställning idag..hehe..

///Micke
Det var ju bra det. Det lovas lite sensommarvärme igen nu så än får du inte ge upp! Du ska få se Hökensåsvägen innan vi ställer av! Fredag? Lördag fm?
Jag räknar med att ansluta ditt party lite senare på kvällen. Jag messar och kollar vilken krog ni landar på :tummenupp

Ja, du Harvest... du missade en bombarrepa! Och vi tankade i Malexander så ingen risk för såstorsk ;)
 
Last edited:

cusenheute

Ny medlem
Gick med
28 Dec 2006
Ort
Bankeryd
Hoj
RF 900 R -95

knepigt nickname du har förresten :va vad kommer det ifrån?

Min kära syster kom väl på det nån gång när vi var små i samband med att hon började läsa tyska i skolan. Cus = sista delen av Marcus. Cusen är ju en naturlig fortsättning. Heute betyder ju idag på tyska.. Förmodligen en av de första glosorna:) cusenheute, cusen idag... Som sagt, knepigt, men men. Många kallar mig bara för Cus [kus], inget vackert namn direkt. Marcus är bättre.:tummenupp
 

OLDEN

Galt
Gick med
20 Aug 2003
Ort
Jkpg
Hoj
Cbr900 RR -93, TL1000S -98
Någon här som kan tipsa om en garageplats alt har en plats över?

Det sket sig med den tilltänkta, så nu står jag här med skägget i brevlådan:va

Emmi kan nog intyga att jag inte är någon skum typ:)
 

Harvest

Utbränd byrådirektör med väggkänning
Gick med
21 Aug 2006
Ort
jönköping
Hoj
Fabrikare
Kan 125:eek:r också hänka på på sammåkningar eller är vi för slöa ? :p

Du får nog vrida gasrullen två varv om du skall hänga med:D men vi brukar vänta in alla med jämna mellanrum så det går fint att hänga på för min del iallafall:tummenupp .
 
Last edited:

Harvest

Utbränd byrådirektör med väggkänning
Gick med
21 Aug 2006
Ort
jönköping
Hoj
Fabrikare
Någon här som kan tipsa om en garageplats alt har en plats över?

Det sket sig med den tilltänkta, så nu står jag här med skägget i brevlådan:va

Emmi kan nog intyga att jag inte är någon skum typ:)

Vinterförvaring ?? kan kanske ordnas vet säkert om 2-3 veckor.
 

Werzion

7.3
Gick med
22 Jun 2004
Ort
Jönköping
Hoj
Ingen för tillfället
Jag måste jobba på lördag, men hade tänkt dra ut och åka på söndag (förmiddag eller eftermiddag får se, beror på om jag hinner fixa oljepluggen och oljan på lördag eller inte).

och åtminstonde då får ni med 125:eek:r gärna hänga på - jag har inte kört på länge och har dessutom roligare mellan 30-110 än att försöka hänga på dom sportigare skrevraketerna :D ;)

(p.s om vädret tillåter)
 

MrGangsta

Ny medlem
Gick med
21 Sep 2005
Ort
Jönköping
Hoj
Aprilia RS 125 - 07
Du får nog vrida gasrullen två varv om du skall hänga med:D men vi brukar vänta in alla med jämna mellanrum så det går fint att hänga på för min del iallafall:tummenupp .

Haha jo det var det jag misstänkte haha xD.. så jäkla surt o köra ensam typ. fins en del 125:eek:r i stan men dom hänger ju inte här på sport hoj så d blir lite svårt o få tag i dom :p

Jag måste jobba på lördag, men hade tänkt dra ut och åka på söndag (förmiddag eller eftermiddag får se, beror på om jag hinner fixa oljepluggen och oljan på lördag eller inte).

och åtminstonde då får ni med 125:eek:r gärna hänga på - jag har inte kört på länge och har dessutom roligare mellan 30-110 än att försöka hänga på dom sportigare skrevraketerna :D ;)

(p.s om vädret tillåter)

Gött:) ja hänger på isåfall :)
 
Last edited:

NASSE

Ny medlem
Gick med
13 Jan 2007
Ort
Huskvarna
Hoj
GSXR 750 98:a
Haha jo det var det jag misstänkte haha xD.. så jäkla surt o köra ensam typ. fins en del 125:eek:r i stan men dom hänger ju inte här på sport hoj så d blir lite svårt o få tag i dom :p



Gött:) ja hänger på isåfall :)

Har sett vad du presterar på din hoj. Ta inte i så du skiter ner dig bara :näsblod

Hoppas på fint väder i helgen Broder kanske vi hinner köra något
 

Giri

Ny medlem
Gick med
3 Aug 2005
Ort
Jkp
Hoj
bangixxer 600-06 & RMZ 250
Jag måste bara sträcka ut min banhoj nu innan ide, helst under dagsljus orkar inte dra på mina gatkåpor meckmeck:näsblod

Har inte kört sen juni pga lite krockande och kraschande, och har precis skaffat mig cbr 600 rr -05 race-edition:huvet

Skriv ifall det åks !


Mitt jobb innebär ju bara att sitta på 'räva' och prata telefon. Söndagkvällar är inte särskilt hektiska heller :) men visst är man lite mör i kroppen.

knepigt nickname du har förresten :va vad kommer det ifrån?
Det var ju bra det. Det lovas lite sensommarvärme igen nu så än får du inte ge upp! Du ska få se Hökensåsvägen innan vi ställer av! Fredag? Lördag fm?
Jag räknar med att ansluta ditt party lite senare på kvällen. Jag messar och kollar vilken krog ni landar på :tummenupp

Ja, du Harvest... du missade en bombarrepa! Och vi tankade i Malexander så ingen risk för såstorsk ;)
 

Mr_Mike

I´m BACK
Gick med
9 Apr 2005
Ort
Jönköping
Hoj
Harleys...
Jag måste bara sträcka ut min banhoj nu innan ide, helst under dagsljus orkar inte dra på mina gatkåpor meckmeck:näsblod

Har inte kört sen juni pga lite krockande och kraschande, och har precis skaffat mig cbr 600 rr -05 race-edition:huvet

Skriv ifall det åks !

Nej dig har man ju inte sett till sen du åkte 675.an.... Vad hände egentligen??? Skaffade du inte en speed triple efter det????


PS: du är välkommen på fest hos mig på lördag om du känner för det...


///Micke
 
Last edited:

Giri

Ny medlem
Gick med
3 Aug 2005
Ort
Jkp
Hoj
bangixxer 600-06 & RMZ 250
Jomenvisst båda är skrot körde på en biljävel som höll höger i en rondell och sen svängde vänster, det blev mitt fel av med kortet i två mån paj knä och mörbultad, knät är hyffsat nu men ingen känsel. .

Ska bara köra bana nästa år och tävla i rookie 600.

Fest låter trevligt, men måste bara sträcka ut hondan innan och det gärna med er allihop:tummenupp
 

K-Man

Legenden
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
S1000XR
Ska vi sikta på söndag då? Jag lär vara svårt bakis efter tre dagars :öl men framåt middagstid kanske man är människa.
 

SuperMike

Ny medlem
Gick med
21 May 2007
Ort
Jönköping
Hoj
Cbr954RR
Hänger gärna oxå med på Söndag, jobbar iof fram till 12:30 men det är väl ingen som är kapabell till att köra innan det ändå...
var ute en runda igår kväll men jäklar, det börjar bli lite små kyligt att köra på kvällarna, sen blir det mörkt förjäkla tidigt oxå
 

Werzion

7.3
Gick med
22 Jun 2004
Ort
Jönköping
Hoj
Ingen för tillfället
ja, jag har i princip redan bestämt mig för att slänga på tyglapparna (a.k.a. gore-tex-stället) på söndag.
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top