Nytt försök: Jönköping

Status
Ej öppen för fler svar.

Bischan

Born to be Wild
Gick med
18 Oct 2006
Ort
Göteborg
Hoj
Kawasaki GPZ900R -85:a och enHonda XR125L -05:a
Det var en trevlig tur idag. Gick åt 10,67 liter för mig på hela rundan när jag tankade i Jönköping efteråt. Någon som har koll på hur många mil det var? Glömde kolla det. Hoppas det blir fler gånger då man kan hänga på.
//Christian
 

pontus_n

Ny medlem
Gick med
22 Apr 2007
Ort
Jönköping
Hoj
Suzuki GSX-R 600 K1
Japp, bra dag som fan. Jag började dagen med att skjuta en hare 06:30, sedan skitbra hojrunda, och nu film ackomanjerat med potatisgratäng och rostbiff:)

Sankt Åby a.k.a Stora Åby-kyrka vägen är bra go!
 

DjMusse

Ny medlem
Gick med
14 Oct 2008
Ort
jo77ml
Hoj
14 BMW s1000r
Tack alla för den trevliga söndags underhållningen.
Var kul att träffa er och hoppas vi kan göra det snart igen.

Mvh Musse
 

r1_Per

Ny medlem
Gick med
11 Aug 2009
Ort
Jönköping
Hoj
R1-08
Jaha om vädret ser fint ut i morgon,, hur många är sugna på en eftermiddagsrunda då? ;S

Jag e fan taggad om de är sånt väder som de var idag.....
 

cliftabiff

Edis M
Gick med
22 Aug 2009
Ort
jönköping
Hoj
cbr 954 -03
:hojbusa, är sugen på imon efter 16:00 jobbar till dess. jag har en annan polare som också e sugen, han skulle varit med i söndags men kunde inte. så att om d blir nåt hör av er. förresten såg att det skulle vara fint ända till på torsdag, bra att veta:)
 
Last edited:

draggen

Ny medlem
Gick med
12 May 2005
Ort
Jönköping
Hoj
K5
Jag hänger på imorgon, kan efter 16.30! Jag kommer att skjutsa men håller hyffsat tempo ändå.

Är lite sugen på tranemo!

Hör gärna av er
/0704640703
 

K-Man

Legenden
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
S1000XR
Ta det lungt på vägen mellan Månsarp o Bondstorp var nära att lägga mig där i morse :gnissla snabelbilen har varit och lagat håligheter och den ända skylten jag såg var en varning för stenskott precis utanför Månsarp.

Då rekommenderar jag den alternativa vägen Hovslätt-Sandseryd-Taberg (nästan. Sväng mot Angerdshestra) Kråkebo-Bondstorp. Riktigt rolig och ok beläggning! :tummenupp

Tranemo är bra men inte på kvällen för då har man solen i ögonen hela vägen ner. Åk i tid! :mattias

Habo-Hökensås-Daretorp-Tidaholm är bättre på eftermiddagarna.
 

Bifogat

  • Angerdshestra.JPG
    Angerdshestra.JPG
    178 KB · Visningar: 43
Last edited:

CBR600f -01

Ny medlem
Gick med
17 May 2009
Ort
jönköping
Hoj
Honda cbr 600f -01
jag skulle varit med cliftabiff förra gången men fick förhinder. blir det nåt idag? vore trevligt. har inte kört hojen på 2 veckor, så det längtar :)

Jag tror oxå att 16.30 skulle passa. vart ska vi träffas isåfall? så meddelar jag cliftan oxå :banana
 
Last edited:

Bischan

Born to be Wild
Gick med
18 Oct 2006
Ort
Göteborg
Hoj
Kawasaki GPZ900R -85:a och enHonda XR125L -05:a
Blev det nån körning för er idag? Hade gärna hängt med om jag hade vetat.. Jag slutar jobbet vid 16. Hör av er om det bli nån spontan runda igen.

0707908229
//Christian
 

Tegheim

Snabbast i Depån! Renoverat nyckelben 2!
Gick med
24 Jun 2008
Ort
Nässjö
Hoj
Honda CBR900RR -99 / Yamaha WR250 -91 / Yamaha YZ250F -08
Jag vill oxå åka!! :(
2veckor tills jag börjar jobba igen, men jag lär nog inte riskera att åka hoj mer iår. Vill nog att det läker ihop riktigt ordentligt först. Ska tydligen gräva ut stålplattan om ett halvår oxå... Lagom till säsongen börjar så lämnar vi nyckelbenet perforerat och försvagat IGEN... kul kul...

http://www.sporthoj.com/forum/attachment.php?attachmentid=287655&d=1253021027
 

cliftabiff

Edis M
Gick med
22 Aug 2009
Ort
jönköping
Hoj
cbr 954 -03
först så smällde jag, eller åkte av rättare sagt. men jag klarade mig bra till skillnad mot min hoj. men sen så åkte en polare av riktigt ordentligt så han blev hämtad av ambulansen. men på sjukan sa dom att han hade brutit nacken och det gick inte att rädda han. så idag misste jag en bra vän... må han vila i frid
 

ZigBee

Ny medlem
Gick med
25 Aug 2007
Ort
Jönköping
Hoj
-07, KTM SuperDuke R & -07 KTM SD
först så smällde jag, eller åkte av rättare sagt. men jag klarade mig bra till skillnad mot min hoj. men sen så åkte en polare av riktigt ordentligt så han blev hämtad av ambulansen. men på sjukan sa dom att han hade brutit nacken och det gick inte att rädda han. så idag misste jag en bra vän... må han vila i frid

Vila i frid

Vilken tragedi
 

CBR600f -01

Ny medlem
Gick med
17 May 2009
Ort
jönköping
Hoj
Honda cbr 600f -01
först så smällde jag, eller åkte av rättare sagt. men jag klarade mig bra till skillnad mot min hoj. men sen så åkte en polare av riktigt ordentligt så han blev hämtad av ambulansen. men på sjukan sa dom att han hade brutit nacken och det gick inte att rädda han. så idag misste jag en bra vän... må han vila i frid


Må han vila i frid. vi har träffats ett antal gånger, åkt tillsammans. det var en skön kille
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top