Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
ådalsvägen..
Det blev många turer upp och ner för backen sen då
Ska man ha en sådär scala rider?
![]()
Till alla ni sporthojsåkare i Jönköpingsområdet som bara läser tråden men inte skriver nåt:
Skriv en rad och säg hej! Berätta lite om dig och din hoj. Flyg inte under radarn. Vi har supertrevligt på våra körningar och bits inte om ni kommer fram och säger hej på en träff eller samåkning heller. Kom in i gemenskapen. Ni har allt att vinna. Nya vänner är aldrig fel![]()
Äsch, sista inlägget innan en körning brukar väl alltid vara typ 'Ses på Shell Torpa om 30 min' och max en sida tillbaks hittar man vart färden bär. Visst, däremellan blir det mycket snack men det måste väl också få plats
Nu är det fart på Gixxern igen. Rätt så bra fart ocksåNya hjullager monterade liksom SBS Dual Carbon belägg och dwe quickshiftern. Var lite kul att prova ut bryttiden
Rullen mot stoppet och ingen koppling!
30-290 på 14 sek trots skaplig uppförsbacke. Gixxerpowah!
http://youtu.be/eQOtUqIyPz4
Får passa på och tacka alla för en trevlig RoadRacing dag, bra uppslutning och trevligt sällskap. Lite lätt snålblåst uppe på läktaren men trevligt i alla fall. Hyfsat fina rutter både dit och hem (om man bortser från transportsträckan på E4:An).![]()
![]()
Trevlig dag idag!
Vad sugen jag är på att köra på banan nu!
Tja Fiver kör väl där varannan Tisdag mer eller mindre med kvällskörningar mellan 17-20 om du inte orkar vänta tills SMC-kursen![]()
Håller för övrigt med om det du sa i Skryd, måste hålla lite bättre koll bakåt när man svänger av. Jag får skylla på min nymonterade backspegel som ville vika sig i farter över 150km/h samt ett kinavisir som blåste upp när jag vände på huvudet..Är inte så erfaren vad det gäller körning i större grupper heller så, men jag lovar att tänka mer på det nästa gång det blir körning!
![]()
Får passa på och tacka alla för en trevlig RoadRacing dag, bra uppslutning och trevligt sällskap. Lite lätt snålblåst uppe på läktaren men trevligt i alla fall. Hyfsat fina rutter både dit och hem (om man bortser från transportsträckan på E4:An).![]()
![]()
Trevlig dag idag!
Vad sugen jag är på att köra på banan nu!
Lugnt![]()
Det tål att upprepas. Alla kör sitt tempo men se till att stanna och vänta in nästa i korsning tills nästa kommer så man inte kör ifrån någon.
Vet inte om det är lämpligt att ge sig ut innan? Isf behöver jag en instruktör![]()
Är inte så erfaren vad det gäller körning i större grupper heller så
![]()
Till alla ni sporthojsåkare i Jönköpingsområdet som bara läser tråden men inte skriver nåt:
Skriv en rad och säg hej! Berätta lite om dig och din hoj. Flyg inte under radarn. Vi har supertrevligt på våra körningar och bits inte om ni kommer fram och säger hej på en träff eller samåkning heller. Kom in i gemenskapen. Ni har allt att vinna. Nya vänner är aldrig fel![]()
Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel
Foto: Bilprovningen Våre... |
|
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning
Den europeiska branschorgan... |
![]() |
Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
En liten påminnelse om året... |
![]() |
2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
Nu är det bara två månader ... |
Nya Indian Pursuit Elite
Screenshot Indian Motorc... |
|
Icons of British Originality
Åtta team från åtta länder ... |
|
![]() |
BMW presenterar R 12 G/S
BMW Motorrad har presentera... |
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning