Mr-zx7 skrev:Åh s a dä kååårtas släng upp lite fina kååårt sen! var ska ni vara??
Tar nog en stund innan några eventuella kort kommer upp...här fotas det analogt serrö...
Mr-zx7 skrev:Åh s a dä kååårtas släng upp lite fina kååårt sen! var ska ni vara??
aci skrev:Oj vill ha
KtmDanne skrev:Skruva inte bort er i inställningarna bara, lättare gjort än man tror. Håll reda på orginalinställningen så är det inga prob.
7h offroadåka råkar
Har smärtor i vristen, lårkaka, ont i rygg och nacke. Inte bra att slå över framlänges över elstängsel/grind. Kunde knappt ta mig upp ur sängen igår
Zeb_Macahan skrev:Som sagt: Välkommen. Är du banåkningssugen finns det gott om tillfällen till det med. Säg bara till!
Någon mer än jag som är sugen på att ställa in fjädringen inför anderstorp/kinnekulle? Har fått tag i öhlins fjädringsskola. Enkel och verkar väldans bra.
//jaG
Slaughter skrev:Suveränt....har åkt lite bana tidigare på Kinnekulle, så det är absolut aktuellt.
TACK alla för det varma mottagandet
Zeb_Macahan skrev:häng med till kinnekulle på måndag då!
//jaG
Slaughter skrev:Hade varit guld, men jag har två veckors semester nu och sticker till Barcelona på lördag
.....men hänger gärna med nästa gång !!
gleb skrev:Om det är ngn som behöver ett nytt skinnställ (Helställ) stl.52 av märket Vanucci (4800 spänn) så finns det ett hos mig tills imorgon...tänkte annars skicka tillbaks skiten imorgon. Jäv** Louis.de som inte kan skicka rätt storlek till mig Verkar som att jag inte skall beställa saker via nätet...*tänker på Bikedesign och mobiltelefon från elgiganten* Mobben: 0708-856878
Zeb_Macahan skrev:Är inte internetbeställningar din grejj?
//jaG
gleb skrev:Nej det verkar inte så... de tre senaste beställningarna via nätet har gått åt skogen...jag kanske har fått nåt virus som bara pajar för mig
Zeb_Macahan skrev:Virus låter troligt - det måste det vara... Mina internetbeställningar går bra för att jag har nårtånn antivirös 2004 pråffs
//jaG
Goffe skrev:om man sparar ut håret så att man ser ut som Rossi, blir man lika snabb som han då?!
Twice: klipp ihop stadskörningen när du har tid (så fort som möjllligt!)
Twice skrev:Så! Nu ligger filmen uppe, stackars Ikon satt uppe hela natten för att få ut den...
Njuuuut!!
http://cayle.homeftp.net/sporthoj/Actionatvoice.mpg
Therudeboy skrev:Jag tankar i 160-170kb/s
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|