Nytt försök: Jönköping

Status
Ej öppen för fler svar.

Zeb_Macahan

Bettingansvarig
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Borensberg
Hoj
KTM 690 Enduro -08
KtmDanne skrev:
Skruva inte bort er i inställningarna bara, lättare gjort än man tror. Håll reda på orginalinställningen så är det inga prob.

7h offroadåka råkar :yoparty
Har smärtor i vristen, lårkaka, ont i rygg och nacke. Inte bra att slå över framlänges över elstängsel/grind. Kunde knappt ta mig upp ur sängen igår :näsblod

Jag vet, men jag måste ställa hänget på hojen. Jag misstänker att det är helt fel på den nu. Svampar för mycket. Öhlins skola är bra!

//jaG
 

Slaughter

The greatest wannabe there is....
Gick med
2 Jul 2004
Ort
Jönköping
Hoj
R1 2005....snart.
Zeb_Macahan skrev:
Som sagt: Välkommen. Är du banåkningssugen finns det gott om tillfällen till det med. Säg bara till!

Någon mer än jag som är sugen på att ställa in fjädringen inför anderstorp/kinnekulle? Har fått tag i öhlins fjädringsskola. Enkel och verkar väldans bra.

//jaG

Suveränt....har åkt lite bana tidigare på Kinnekulle, så det är absolut aktuellt. :banana

TACK alla för det varma mottagandet :Bugar
 

Slaughter

The greatest wannabe there is....
Gick med
2 Jul 2004
Ort
Jönköping
Hoj
R1 2005....snart.
Zeb_Macahan skrev:
häng med till kinnekulle på måndag då!

//jaG

Hade varit guld, men jag har två veckors semester nu och sticker till Barcelona på lördag :huvet

.....men hänger gärna med nästa gång !!
 

gleb

Medlem
Gick med
6 Aug 2003
Ort
Lund
Hoj
Honda CB1000RA
Om det är ngn som behöver ett nytt skinnställ (Helställ) stl.52 av märket Vanucci (4800 spänn) så finns det ett hos mig tills imorgon...tänkte annars skicka tillbaks skiten imorgon. Jäv** Louis.de som inte kan skicka rätt storlek till mig :huvet Verkar som att jag inte skall beställa saker via nätet...*tänker på Bikedesign och mobiltelefon från elgiganten* :mad: Mobben: 0708-856878
 

Bifogat

  • Vanucci.jpg
    Vanucci.jpg
    62.9 KB · Visningar: 50
Last edited:

Zeb_Macahan

Bettingansvarig
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Borensberg
Hoj
KTM 690 Enduro -08
gleb skrev:
Om det är ngn som behöver ett nytt skinnställ (Helställ) stl.52 av märket Vanucci (4800 spänn) så finns det ett hos mig tills imorgon...tänkte annars skicka tillbaks skiten imorgon. Jäv** Louis.de som inte kan skicka rätt storlek till mig :huvet Verkar som att jag inte skall beställa saker via nätet...*tänker på Bikedesign och mobiltelefon från elgiganten* :mad: Mobben: 0708-856878

Är inte internetbeställningar din grejj?

//jaG
 

gleb

Medlem
Gick med
6 Aug 2003
Ort
Lund
Hoj
Honda CB1000RA
Zeb_Macahan skrev:
Är inte internetbeställningar din grejj?

//jaG


Nej det verkar inte så... :huvet de tre senaste beställningarna via nätet har gått åt skogen...jag kanske har fått nåt virus som bara pajar för mig :gnissla
 

Zeb_Macahan

Bettingansvarig
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Borensberg
Hoj
KTM 690 Enduro -08
gleb skrev:
Nej det verkar inte så... :huvet de tre senaste beställningarna via nätet har gått åt skogen...jag kanske har fått nåt virus som bara pajar för mig :gnissla

Virus låter troligt - det måste det vara... Mina internetbeställningar går bra för att jag har nårtånn antivirös 2004 pråffs

//jaG
 

gleb

Medlem
Gick med
6 Aug 2003
Ort
Lund
Hoj
Honda CB1000RA
Zeb_Macahan skrev:
Virus låter troligt - det måste det vara... Mina internetbeställningar går bra för att jag har nårtånn antivirös 2004 pråffs

//jaG

Haha...lyckans ost!
 

Goffe

Psychosocial
Gick med
15 Mar 2003
Ort
Skövde
Hoj
ZX10R -05 DBR Killer MiniGP-motard -13
om man sparar ut håret så att man ser ut som Rossi, blir man lika snabb som han då?! :confused:

Twice: klipp ihop stadskörningen när du har tid (så fort som möjllligt!) :tummenupp
 

Aion

black danger lost in the woods
Gick med
30 Jun 2003
Ort
Björnlunda
Hoj
Supermoto + mini + TM-enduro
Goffe skrev:
om man sparar ut håret så att man ser ut som Rossi, blir man lika snabb som han då?! :confused:

Twice: klipp ihop stadskörningen när du har tid (så fort som möjllligt!) :tummenupp


Nä goffe där har du fått allt om bakfoten det är klart att det inte hänger på håret. :7peta
 

Aion

black danger lost in the woods
Gick med
30 Jun 2003
Ort
Björnlunda
Hoj
Supermoto + mini + TM-enduro
Efter 26min och 89% hänger dator j**n sig :huvet


Så nu ligger jag på 4% istället :huvet :huvet :huvet
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top