Nytt Försök : Mariestad !

Steen

Mer hk än kg
Gick med
15 May 2004
Hoj
-
Finns det någon(firma el privat) som kan tigsvetsa alu snyggt o bra i Mariestad eller närhet?

destruid

Carpe Diém!
Gick med
2 Sep 2005
Hoj
Lean Mean Wheelie Machine
Steen, kolla me rubertsson ab här i mstad eller nåt..kan kanske fixa det..

Firetwin, jo prsn va ju i diket, (Jag med ifos) men min hoj höll..

TheEdge: vart iväg hela dagen idag o hämtat in en till motard till stan med en polare..

prsn, e du hemmavid? tänkte kika förbi..

Big D

Rött é snabbt!
Gick med
7 Mar 2005
Hoj
Daytona 675 och TL 1000S
Bilder!

Destruid din lilla paparazzi wannbee! Lyckades jag fastna på någon bild i lördags? Eller tog du bara kort på damer och långhåriga killar :D

destruid

Carpe Diém!
Gick med
2 Sep 2005
Hoj
Destruid din lilla paparazzi wannbee! Lyckades jag fastna på någon bild i lördags? Eller tog du bara kort på damer och långhåriga killar :D

Haha, nää fan ja filmade mest faktiskt, har inte orkat kolla igenom allt än, möjligen att den dör röda hyndan har smygit sej med, blir nog lätt o se den iaf, körde ju hälften så fort som resten av förarna! ska kolla under dagen..ok?

Big D

Rött é snabbt!
Gick med
7 Mar 2005
Hoj
Daytona 675 och TL 1000S
Haha, nää fan ja filmade mest faktiskt, har inte orkat kolla igenom allt än, möjligen att den dör röda hyndan har smygit sej med, blir nog lätt o se den iaf, körde ju hälften så fort som resten av förarna! ska kolla under dagen..ok?

Haha ja det vart ju knapp styrfart i kurvorna :D . Ja visst kika på du. Bara kul och se om man fastna på någon bild.

destruid

Carpe Diém!
Gick med
2 Sep 2005
Hoj
Haha ja det vart ju knapp styrfart i kurvorna :D . Ja visst kika på du. Bara kul och se om man fastna på någon bild.

Kan ifos skicka allt till dej men du kanske inte e hemmavid o kan ta emot allt nu? vi tar detta över pm, blir bara skräp i tråden, OK?

destruid

Carpe Diém!
Gick med
2 Sep 2005
Hoj
ja jävlar, Idag går man o blir ett år äldre... :D blir la lite fest i veckan nån dag..:yoparty

destruid

Carpe Diém!
Gick med
2 Sep 2005
Hoj
Bara jävlas lite =), är ju så många som kör motard verkar det som.

Motard e ju riktig hoj, ingen riskokare där inte..:D njae, vi e inte så många på motarder, förra säsongen va vi typ 3.. nu e vi 6 eller nåt.. så några fler e det ju men det e fortf fler japan-posörer...:tungan

destruid

Carpe Diém!
Gick med
2 Sep 2005
Hoj
Japan-Posörer, du är ju rolig du:D Grattis iaf på dig:tummenupp

Tack :)

Citerar Scalp (japanposör) : "Åker alla i M-stad motard eller finns det japan-posörer man kan hänga med när hojen väl kommit hem?"

Nåt åka på gång någon?

Last edited:

Big D

Rött é snabbt!
Gick med
7 Mar 2005
Hoj
Daytona 675 och TL 1000S
Nåt åka på gång någon?[/QUOTE]

Jag har fått halsfluss :huvet

The-Edge

Ny medlem
Gick med
28 Jul 2006
Hoj
YZF Thunderace
allmän info o grattis-hälsning

Weeehaa Grattis på dig Destruid.....vad kul att se att tråden lever o på tal o japan-posör så e jag gärna det...

Jag har abstinens på att köra o så kommer jag inte ut i dag för jag ska grilla korv o spela brännboll med barnas klass....o inte faan kommer jag låta dom vinna ..HEHEHEhehehe (där fick dom för att jag inte kom ut i dag .....:huvet (Kanske?)

Tjing tjing o ha det så gött...:yoparty

prsn

prsn
Gick med
28 Apr 2007
Hoj
Yamaha R6
Hejsan svejsan!
Jag har snart deppat färdigt och funderar på att får tummen ur och köpa ihop lite delar. Bara den heliga 25'e kunde vara idag. ifs rätt snart.

Grattis Kai! hoppas inte du tänkt dirkca dig full i helgen? Det är ju bara crusing hehe

Hejsan svejsan!
Jag har snart deppat färdigt och funderar på att får tummen ur och köpa ihop lite delar. Bara den heliga 25'e kunde vara idag. ifs rätt snart.

Grattis Kai! hoppas inte du tänkt dricka dig full i helgen? Det är ju bara crusing hehe

Scalp

Gubbsur
Gick med
1 Oct 2003
Hoj
Honda CB 750F -82
Grattis Kai-man!

Funderar på en dikeskörningsfond för oss japanposörer. Har en svag föraning om att jag kan behöva framtida urtag ur den :)

Kai, ställer du upp som kassör? Din tröska verkar ju iaf inte lida av dikesproblem :D

Last edited:

destruid

Carpe Diém!
Gick med
2 Sep 2005
Hoj
Hejsan svejsan!

Grattis Kai! hoppas inte du tänkt dirkca dig full i helgen? Det är ju bara crusing hehe

Hejsan svejsan!

Grattis Kai! hoppas inte du tänkt dricka dig full i helgen? Det är ju bara crusing hehe

Tackar, jo fan, det e la klart en blir fuller.. ska fan dra på mig bäste-gå-bort-kostymen på crusingen bara för o va jävlig..haha

Grattis Kai-man!

Funderar på en dikeskörningsfond för oss japanposörer. Har en svag föraning om att jag kan behöva framtida urtag ur den

Kai, ställer du upp som kassör? Din tröska verkar ju iaf inte lida av dikesproblem

Tack, joodå, ja kan nog va kassör:tungan ..haha, österikiska knarrar tål lite mer än plast-japsar..haha...diket funkar fint o köra i... inga problem..lite kasst fäste men det kan man leva med..:yoparty

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024