Nytt Försök : Mariestad !

destruid

Carpe Diém!
Gick med
2 Sep 2005
Hoj
Lean Mean Wheelie Machine
HEHEHEHE!! :D , bra intiativ! Kanske man kan casha ut i förskott?

Ööhm, ni kan ju börja med o samla in en kassa som kassören ska hålla koll på.. sen kan vi diskutera kassörs-lön osv.. så kanske det blir några kronor över till dikes-förarna:D

Montana

Ny medlem
Gick med
17 Mar 2003
Hoj
RasRas
Jag har ett bättre förslag. Varför inte ha hojjar som ni har råd att försäkra och kan kontrollera :D

prsn

prsn
Gick med
28 Apr 2007
Hoj
Yamaha R6
Jag överväger om det inte var strypningen som ställde till det där i kruvan endå,... Jävla skit att behöva reglera varvtal som en galning samtidigt som kurvan aldrig tar slut. (;

Master

Numera röd
Gick med
11 Jan 2004
Hoj
Såld!
Grattis Kai-man!

Funderar på en dikeskörningsfond för oss japanposörer. Har en svag föraning om att jag kan behöva framtida urtag ur den :)

Kai, ställer du upp som kassör? Din tröska verkar ju iaf inte lida av dikesproblem :D

Men man hamnar väl inte där när man åker i 80 på raksträckorna? :arsele
har hört att du och scritz brukar göra de :D

Scalp

Gubbsur
Gick med
1 Oct 2003
Hoj
Honda CB 750F -82
Men man hamnar väl inte där när man åker i 80 på raksträckorna? :arsele

Det sorgliga i historien för din del är ju att det inte spelar någon roll hur sakta vi kör på rakorna när vi ändå kommer i kapp och om i kurvorna...

Körde min första lektion på körskolan idag förresten. "Vackert", "perfekt", "du kör som jag önskar att alla körde" var ord som inte kom ur Kjell-Åkes mun, dock inte långt ifrån. En tur på teknikbanan så är det dags för uppkörning sen :)

Förstår att ni med susande dammsugarmotorer tittar så avundsjukt på oss med manliga twinnar, mer mopedkänsla då jag startade och pös i väg på Hondan har jag inte haft sen jag besteg lillasysters Puch Maxi i ett svagt och oförglömligt ögonblick.

Master

Numera röd
Gick med
11 Jan 2004
Hoj
Såld!
Det sorgliga i historien för din del är ju att det inte spelar någon roll hur sakta vi kör på rakorna när vi ändå kommer i kapp och om i kurvorna...

Körde min första lektion på körskolan idag förresten. "Vackert", "perfekt", "du kör som jag önskar att alla körde" var ord som inte kom ur Kjell-Åkes mun, dock inte långt ifrån. En tur på teknikbanan så är det dags för uppkörning sen :)

Förstår att ni med susande dammsugarmotorer tittar så avundsjukt på oss med manliga twinnar, mer mopedkänsla då jag startade och pös i väg på Hondan har jag inte haft sen jag besteg lillasysters Puch Maxi i ett svagt och oförglömligt ögonblick.

Upp till bevis nåndag då tycker jag... :yoparty

Scalp

Gubbsur
Gick med
1 Oct 2003
Hoj
Honda CB 750F -82
Nu ska jag se ghostrider, sen kan ni grabbar hälsa hem!

Jag brukar kolla på en viss sida när jag känner mig lite för "No 1"-ig. Får alltid ner fötterna på jorden.

En hel hemsida med bilder på motorcykelförare som trott att de var lite bättre än de är. Inget mysigt alls.

destruid

Carpe Diém!
Gick med
2 Sep 2005
Hoj
Lean Mean Wheelie Machine
Jo... Eller så blir det du som hälsar hem när du försöker köra som i filmen ;).

Dagens sanning! :tummenupp

haha, surt för dej prsn, vi har ju redan sett hur det går i kurvorna för dej...:D

Ska meka lite hoj i eftermiddag nu tänkte, några som e körsugna ikväll om det håller sej torrt på vägarna?

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024