vad är de för väg som gäller? lång sväng?
Jag tror det blir firetwin som är tourguide idag så jag har lite dålig koll. Men det blir givetvis sjysta småvägar som gäller. Hur långt bestämmer vi efter vad vi känner för sen. Hoppas vi syns sen då
hmmmm tre anmällda ...!!!!!!
Jag kommer och tar med en polare!
Beror ju på vilka vägar som väljs. Åkte till Karlsborg i måndags, åkte genom Tidavad, Tidan, Lagerfors, Beateberg, Forsvik, Mölltorp och Karlsborg, vägen hem gick på 202:an genom Undenäs och Töreboda.
Stor del av vägen mellan Forsvik - Mölltorp och Undenäs - Töreboda är nyasfalterad och riktigt kurvig och go. Se upp för timmertransporter bara!
15,4 mil blev det från dörr till dörr.
Jahaja, vi åkte en väg som var helt okey mest hela tiden... dryga 26 mil blev de.. Riktigt roligt..
Man får ta o säga grattis med!
Japp det blev en riktigt god sväng men många härliga kurvor på slutet, tur med väder, lite varmt bara i mellan åt. På E20 ville man bara hem så David o jag stod på rätt bra, men ack stod hela polisstyrkan på höger samt vänster sida innan Bahult o klocka samt filmade oss när vi blåste förbi i drya 200 knykk, jaja det var bara att se glad ut o fortsätta förbi i samma hastighet, vi får väl se om det kommer ett brev på posten
Ha det gött allihopa!!!!!!!!!
Oj de va de värsta... Inga nya snutar som stod längre neråt mariestad sen då?
Antar att dom inte ens försökte hänga på?
Men men, från det ena till det tredje:
Är det nån här som känner till nån som kör en mörkblå porsche 928/944 ifrån dessa trakter?
Som är väldigt glad på gasen o verkar inte tveka på o trycka av mcförare av vägen?
Det puckot höll på o klippa mej o tre mcförare till idag...
Nackskott på idiotbilister...
i skövde samlas vi kl12, vart vi ska vete fanken..
Oj de va de värsta... Inga nya snutar som stod längre neråt mariestad sen då?
Antar att dom inte ens försökte hänga på?
Du tog inte regnummer? Jag är patenterat duktig på att beställa 50 kg årsredovisningar hem till folk som inte kan bete sig i trafiken
Japp det blev en riktigt god sväng men många härliga kurvor på slutet, tur med väder, lite varmt bara i mellan åt. På E20 ville man bara hem så David o jag stod på rätt bra, men ack stod hela polisstyrkan på höger samt vänster sida innan Bahult o klocka samt filmade oss när vi blåste förbi i drya 200 knykk, jaja det var bara att se glad ut o fortsätta förbi i samma hastighet, vi får väl se om det kommer ett brev på posten
Ha det gött allihopa!!!!!!!!!
Hej! Tack för en fin runda.
Tog vänster i Laxå. Trodde att ni skulle åka vidare men kom på att ni kommer säkert ut i Finnerödja. Synd att jag inte hängde på vänster innan Laxå.
Hade förresten också tur med poliserna på högra sidan.
Körde 160 när en bil blinkade med ljuset. Släppte till 100 precis innan kontrollen. Tog sedan vänster i Lyrestad mot Fredsberg-Grevby-hem.
Du tog inte regnummer? Jag är patenterat duktig på att beställa 50 kg årsredovisningar hem till folk som inte kan bete sig i trafiken
Nää fan, har inte regnumret, inte hela iaf... vi höll såpass bra fart så det e inte så lätt o ta regnummer...50kg årsredovisningar låter lite kul, men tror nog att stöter vi på samma porsche igen lär det nog fan bli lite andra bullar..
Nån som ska ut idag o åka? ja e lite sugen... åka o bada eller nåt?
Jag kan ha användnign av dom där 50kg så vill du hjälpa till så pm mig..
Snart dax för lite körning igen lr??
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |