Nytt Försök : Mariestad !

Big D

Rött é snabbt!
Gick med
7 Mar 2005
Hoj
Daytona 675 och TL 1000S
hehe tack =) Är de under bikeweek du ska dit eller?

Ja det stämmer nog. Den 22 juli om jag inte missminner mig. Man fick i senaste Bike med en talong som gör att man som prenumerant bara behöver pröjsa 400 kr. Tror även att man kan köra billigare Månd och Onsd. Ska bli grymt skoj :yoparty . Ska du dit oxå?

Master

Numera röd
Gick med
11 Jan 2004
Hoj
Såld!
Ja det stämmer nog. Den 22 juli om jag inte missminner mig. Man fick i senaste Bike med en talong som gör att man som prenumerant bara behöver pröjsa 400 kr. Tror även att man kan köra billigare Månd och Onsd. Ska bli grymt skoj :yoparty . Ska du dit oxå?

Okey najs! :tummenupp Har inte bokat nått, men har funderat på de om de finns platser kvar, ska bege mig dit på onsdag nu o bli medlem i klubben och skicka in licensen när ja fått stämpeln, så kanske bokar till den körningen då med :yoparty

Big D

Rött é snabbt!
Gick med
7 Mar 2005
Hoj
Daytona 675 och TL 1000S
Okey najs! :tummenupp Har inte bokat nått, men har funderat på de om de finns platser kvar, ska bege mig dit på onsdag nu o bli medlem i klubben och skicka in licensen när ja fått stämpeln, så kanske bokar till den körningen då med :yoparty

Shit just det ja måste kolla platser. Vad fasen nu ser jag att det står 2 hojar på din info. Har du köpt en banhoj redan?

Last edited:

The-Edge

Ny medlem
Gick med
28 Jul 2006
Hoj
YZF Thunderace
vad i h-vete är det här ...den jäveln som har beställt det här vädret kan ta tillbaka sin beställning nu ........annars ..............
jaja ..man får ju tummen ur nu o serva cykeln i alla fall ...synns på vägarna så fort solen tittar fram.

En fråga bara: hur många skulle vara intresserade av att åka till Smögen med hojarna en eller två dagar ...supa skallen i bitar o skryta om alla bravade man gjort.
var nu jysta o anmäll er i tråden så får vi se i fall det kan fixas något datum.

Mvh:The-Edge (Mattias)

Big D

Rött é snabbt!
Gick med
7 Mar 2005
Hoj
Daytona 675 och TL 1000S
En fråga bara: hur många skulle vara intresserade av att åka till Smögen med hojarna en eller två dagar ...supa skallen i bitar o skryta om alla bravade man gjort.
var nu jysta o anmäll er i tråden så får vi se i fall det kan fixas något datum.

Mvh:The-Edge (Mattias)[/QUOTE]

Njaa jag är ju inte mycket för varken öl eller hojåka :rolleyes:

Slutar om 30 min. Så skål om ca 1 timma :D

Last edited:

Scalp

Gubbsur
Gick med
1 Oct 2003
Hoj
Honda CB 750F -82
Värst va du undviker att svara på mina inlägg :va
Inte lika kaxig längre när du inte har någon undanflykt? :D

Visst Anton, vi kan köra ikapp om du så gärna vill. Vore ett rent mirakel om jag på en hoj med hälften av hästarna och noll av erfarenheten kunde köra ifrån dig. :pannkyss

Master

Numera röd
Gick med
11 Jan 2004
Hoj
Såld!
Visst Anton, vi kan köra ikapp om du så gärna vill. Vore ett rent mirakel om jag på en hoj med hälften av hästarna och noll av erfarenheten kunde köra ifrån dig. :pannkyss

Enligt va du sa innan så lät de inte så, då skulle du köra ifrån mig i kurvorna...

Big D

Rött é snabbt!
Gick med
7 Mar 2005
Hoj
Daytona 675 och TL 1000S
Enligt va du sa innan så lät de inte så, då skulle du köra ifrån mig i kurvorna...

Se så lugn nu pojkar. Kukmätningen är onödig. Om det inte är för att ni vill kolla vem som har näst störst :pannkyss

Skämt åsido vi får dra ihop ett gäng om solen någonsin visar sig igen.

Tack för ölen Scalp. Snacka hojar över lite bira är inte dumt!

Scalp

Gubbsur
Gick med
1 Oct 2003
Hoj
Honda CB 750F -82

:corn

Se så lugn nu pojkar. Kukmätningen är onödig. Om det inte är för att ni vill kolla vem som har näst störst :pannkyss

Skämt åsido vi får dra ihop ett gäng om solen någonsin visar sig igen.

Tack för ölen Scalp. Snacka hojar över lite bira är inte dumt!

Inga problem... Den där ölen visste var den satt igår. Tur att det regnade :D

Scalp

Gubbsur
Gick med
1 Oct 2003
Hoj
Honda CB 750F -82
Big D: Snacka om pinsam sorti! :jisses. Var nog nära ventilsallad på både en och två cylindrar. Tur att man har 4 fria veckor att öva på framöver :yoparty

Big D

Rött é snabbt!
Gick med
7 Mar 2005
Hoj
Daytona 675 och TL 1000S
Big D: Snacka om pinsam sorti! :jisses. Var nog nära ventilsallad på både en och två cylindrar. Tur att man har 4 fria veckor att öva på framöver :yoparty

Tjenare Scalpen! Tack för provturen. Då har jag stillat min nyfikenhet kring
er6:an. Riktigt fin hojen är din :tummenupp ! Hehe ja du vred ur den lite där. Men på plus sidan såg jag att framhjulet förlorade kontakt med asfalten en kort stund. Det blir en hel del åkande dom närmsta 4 veckorna.
Semester here i come!

Scalp

Gubbsur
Gick med
1 Oct 2003
Hoj
Honda CB 750F -82
ER-6 är världens grymmaste hoj osv osv osv...

Kan meddela att stora framsteg görs inom "uiiilingen"! Klarade iaf av 2 att hålla hjulet uppe mellan 2 lyktstolpar på Marieforsleden :)

Är de någon härifrån som ska till kinnekulle imorrn o köra?

Skulle gärna hängt med, men moppeklubben har träff och vi ska fila upp lite kolvar så jag är förhindrad tyvärr. Lycka till iaf! :tummenupp

Master

Numera röd
Gick med
11 Jan 2004
Hoj
Såld!

Skulle gärna hängt med, men moppeklubben har träff och vi ska fila upp lite kolvar så jag är förhindrad tyvärr. Lycka till iaf! :tummenupp

Tack :) hehe oflyt att de krockade =) Annars tror ja de fortfarande fanns kvar...
Ska du med nån dag till bike week i karlskoga då?

Big D

Rött é snabbt!
Gick med
7 Mar 2005
Hoj
Daytona 675 och TL 1000S
Kan meddela att stora framsteg görs inom "uiiilingen"! Klarade iaf av 2 att hålla hjulet uppe mellan 2 lyktstolpar på Marieforsleden :)

Oj världens bästa hoj minnsan :D . Då är det dax att jag börjar öva jag med. Får dra ut tillsammans nästa vecka. Lär ju bli bakhjulsfantomer på nolltid :tungan .

Är de någon härifrån som ska till kinnekulle imorrn o köra?

Synd att man jobbar. Hade varit skoj annars. Vad är det för körning?

Last edited:

Master

Numera röd
Gick med
11 Jan 2004
Hoj
Såld!

Synd att man jobbar. Hade varit skoj annars. Vad är det för körning?

De va perfekt, vi va 40st, 3 grupper och 6 pers i oförsäkrad/licens =) så man fick bra plats på banan :D
Va en privat person som ordnade, hon gjorde de ett antal gånger om året med max 50 pers, hur bra som helst :tummenupp

Hänger gärna på, när åker vi? :p

De är ju flera dagar, jag åker nog dit måndagen 24e (eller villket datum de nu va) och tisdagen... De dumma är att de är för gathojar mellan 9-15 och vi andra får åka 15-18, men ska dra med mig Robban så kommer nog va där hela dagen/dagarna.

Last edited:
Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...