Nytt Försök : Mariestad !

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
Hehe Shit happens:yoparty

Den motarden som körde då har ingen anledning o stanna för snuten,
bättre fly än illa fäkta i vissa fall så att säga...
Snuten måste la få jobba lite ibland dom med..:D
Fast det gick ju inge vidare för dom idag..:tungan

:notme
De borde jobba mer....att ta fast tjuvar o banditer. :mad:

Motarden var orange? (var den svart så vet ja vem som har varit ute o busat trots att hojen inte är besiktigad :pannkyss )

Last edited:

Firetwin

*Det löser sig alltid ska du se*
Gick med
26 Sep 2006
Hoj
Kawa Z1000 -03
Köra lite bana på söndag på Gelleråsen, kan nog bli nice. Big D o jag kikar upp vid 8 tiden tror jag!!:tummenupp

c0ngo

Sist i ledet
Gick med
8 Apr 2007
Hoj
Kawa ZX10 -06
Köra lite bana på söndag på Gelleråsen, kan nog bli nice. Big D o jag kikar upp vid 8 tiden tror jag!!:tummenupp

Hello grabbar!

Får tacka för sällskapet hem till M-stad.
Fin körning på Gelleråsen!
Åker gärna med en annan dag om det passar.
/Lars

Firetwin

Gick med
26 Sep 2006
Hoj
Kawa Z1000 -03
Har varit en riktig toppen dag på Gelleråsen:tummenupp

Allt har funkat bra o det är riktigt kul att köra bana, med långa härliga knäskrap. Det var ju inte sista gången man gjorde det!!

Tack själv Lars, kan väl höras vidare så får vi ta en repa ngn dag.
Du kan väl Pm:a ditt mob. nr!!

Tack o hej!!!!!!!!!!

Big D

Rött é snabbt!
Gick med
7 Mar 2005
Hoj
Daytona 675 och TL 1000S
Har varit en riktig toppen dag på Gelleråsen:tummenupp

Allt har funkat bra o det är riktigt kul att köra bana, med långa härliga knäskrap. Det var ju inte sista gången man gjorde det!!

Tack själv Lars, kan väl höras vidare så får vi ta en repa ngn dag.
Du kan väl Pm:a ditt mob. nr!!

Tack o hej!!!!!!!!!!

Aah ännu en lyckad bankörning i protokollet. Väldigt roligt att äntligen få köra på Gelleråsen. Vädret var bra och sällskapet kanon! Kul att springa på c0ngo och Åsa lite mellan varven med. Klart det ska bli mer åka av Lars. Nu ska vi avsluta denna ypperliga dag med lite Moto Gp på Eurosport. Ha det gott!

The-Edge

Ny medlem
Gick med
28 Jul 2006
Hoj
YZF Thunderace
jävlars helvetes skit

Fyfan ...kom inte o säg att det är lätt att byta pack-box i framgaffeln...FÖR DET ÄR DET TA MIG HELVETE INTEEEEE......vill nån göra det åt mig är det helt okej alltså.....

scritz

Ny medlem
Gick med
13 Jun 2006
Hoj
Yamaha FZR600, Suzuki gtr 125 -86, (tidigare: Kawasaki KLR 600 med Motard-kit)
Du kan ju alltid höra med scritz:D han brukar gilla sånt :tungan

Haha, jo verkligen :mad:. Jag slösade bort en hel dag på att få bort de gamla packboxarna när jag bytte sist. Det är iof ganska lätt att göra det om man har rätt verktyg =). Trodde de skulle vara lika lätt som på crossen jag hade innan, men på något mystiskt sätt var det inte det, då de satt fast något hutlöst. Fick demontera hela gaffeln för att få loss dem, men då gick det lätt att får bort packningen iaf! Lycka till med bytet Edge ;).

destruid

Carpe Diém!
Gick med
2 Sep 2005
Hoj
Lean Mean Wheelie Machine
Björnes ftw! Träffade typ 20 gamla crosspolare men inte en hård streetfajter i sikte :gråta

Såg Firetwin shoppa mjölk och blöjor på Oxen häromdagen, annars är det stillsamt :/

Hehe, ok, imorrn blir det nog åka av, sugen? vet inte vart eller nåt men köra hoj måste ja fanimej göra, ska nog inte regna imorrn...

Firetwin

Gick med
26 Sep 2006
Hoj
Kawa Z1000 -03
Björnes ftw! Träffade typ 20 gamla crosspolare men inte en hård streetfajter i sikte :gråta

Såg Firetwin shoppa mjölk och blöjor på Oxen häromdagen, annars är det stillsamt :/

Blöjor?????????
Mina barn är 5 respektive 8 o de använder ej blöjor vad jag vet:confused: Men mjölk dircker de utav bara hel....!!

Kanske vi kunde åka ngt nästa vecka, skulle väl bli fint, lyssna ej på destruid. Tack för ölen förresten Kai. Verkligen en räddare i nöden:tummenupp

Ha de bra grabbar!!!!!!!!!!!

OOOppsss!! sorry såg visst ej att "inte" stod före regna. Ja ja, tog för givet att det stod bara regna för det är ju det, det gör hela tiden..

Hä då!!

Last edited:

Scalp

Gubbsur
Gick med
1 Oct 2003
Hoj
Honda CB 750F -82
Blöjor?????????
Mina barn är 5 respektive 8 o de använder ej blöjor vad jag vet:confused: Men mjölk dircker de utav bara hel....!!

Jag smög förbi snabbt och såg att du hade 2 onda dvärgar med sig. Är inte helt insatt i sådana och när de slutar bajsa och så :p

Bara jag som varit ute och åkt idag förresten? :confused:

The-Edge

Ny medlem
Gick med
28 Jul 2006
Hoj
YZF Thunderace
Michelin återkallar
livsfarliga mc-däck
Michelins senaste storsäljare, mc-däcken Pilot Power 2CT och Pilot Power 120/70 ZR 17, är direkt livsfarliga.

Annons

Michelin har levererat 68 000 exemplar av det farliga däcket som har ett fatalt produktionsfel. Samtliga dessa återkallas nu av den franska däcktillverkaren.

Speciellt varnas för däcket med profilen 120/70. Slitbanan släpper helt enkelt från däcket.

Mc-förare med det däcket på motorcykeln uppmanas omedelbart att montera av det.

http://www.nyteknik.se/art/51582

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...