Efter ett sabbatsår med bara grusåka och småbarn (blev pappa i våras) så ska det åkas asfalt igen till våren.
McKompaniet fick släppa till en Suzuki SV 650 med rykrör så med lite tur så ska jag nog kunna synas i Mariestadstrakten sommaren 2008.
Tills dess har'e bra
Nu är det ju en del hojar ute och åker. Låg idag bakom en röd VTR med sämsta miniblinkerserna någonsin, börjar ditt regnr på RSJ tycker jag du skaffar ett par tydligare så du slipper en tant i ryggen
Hallå gott folk! Verkar som värmen börjar komma på allvar. Hoppas på en bättre säsong vädermässigt än förra året. Någon som ska åka båge till Mc-Kompaniets öppethus till helgen?
Hallå gott folk! Verkar som värmen börjar komma på allvar. Hoppas på en bättre säsong vädermässigt än förra året. Någon som ska åka båge till Mc-Kompaniets öppethus till helgen?
Ska försöka få ordning på hojen så man kan ta en sväng dit.
Får be någon ha jour med bil å kärra
Haha inte bara jag som har hojen i molekyler då?
Fick iaf min nya kam idag+ lite annan skit så det börjar närma sig, ska bara få hem toppen oxå..
Tack för den trevliga resan till Skövde Big D och Firetwin!
Synd att den löjliga rosa tröjan Big D skulle ha var slut
Tack för den trevliga resan till Skövde Big D och Firetwin!
Synd att den löjliga rosa tröjan Big D skulle ha var slut
var det ni som stod parkerade vid sandtorget i skövde runt kvart i sex i går. Jag o pathfinder såg Er när vi gick hem in genom porten vid American Pizza, hade dock lite bråttom, vi lovar att stanna till nästa gång
Självklart parkerade vi på första parkett på Sandtorget, man vill ju synas!
Kom fram flera trevliga filurer och pratade hoj, Skövde kanske inte är så illa som alla säger
På återseende!
Hejhopp på er! hur blir de m BIKE- dagarna i år, någon som är sugen på att åka dit o titta lite, vart ju en trevlig sväng förra året!
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|