Jag kommer nog kila ut en sväng sen med nån/ några gubbar. 17:15 kilar vi från McDonald´s i Mariestad.
okey... fick ändrade planer... kommer med tåget sen så jag måste hämta henne... får väl bli en annan dag...
Jag kommer nog kila ut en sväng sen med nån/ några gubbar. 17:15 kilar vi från McDonald´s i Mariestad.
okey... fick ändrade planer... kommer med tåget sen så jag måste hämta henne... får väl bli en annan dag...
Imorgon då? Jag tar garanterat några mil imorgon, kanske nån happening? Kollar in i forumet imorgon-morgon. Cya
Tja! Söndag efter kl 17:00 då kör jag en tur iaf!!
Häng på de som vill. Kollar tråden under söndagen.
Mvh Jonas
Aah äntligen är Sh igång igen. Det blev en riktigt skoj sväng igår även om det blev lite väl svalt på slutet. Nu i helgen som kommer är det körning på kinnekulle. Kunde vara kul att dra ihop ett gäng och åka dit och kika lite. Kollar mer på det under veckan.
Fixade uppskrivningen idag. Har ni infödda vetskap om hur Sten & Åkes är? Tänkte ta några lektioner på manöverbiten
Fixade uppskrivningen idag. Har ni infödda vetskap om hur Sten & Åkes är? Tänkte ta några lektioner på manöverbiten
Fasen vad den här sidan krånglar nu för tiden då.
Som tur är har han bytt hoj att köra på. Den som var när jag
körde var riktigt usel vill jag lova.
Vi kan uttrycka det så här. Han är speciell !
Hej jag körde hos honom han var kanon bra tyckte ja, inte som andra trafik skolor som bara ska tvinga på en massa lektioner....Fixade uppskrivningen idag. Har ni infödda vetskap om hur Sten & Åkes är? Tänkte ta några lektioner på manöverbiten
Hej jag körde hos honom han var kanon bra tyckte ja, inte som andra trafik skolor som bara ska tvinga på en massa lektioner....
manöverbiten, du har ju fan kört cross... bara glida igenom...
Tjenixen!
Tänkte ta en sväng till Kinnekulle ring när det är körning på lördag.
Om ni är sugna kan vi mötas upp ett gäng och ta en sjyst sväng.
/David
Plats: McDonald´s Mariestad.
Tid : 10:30 lördag 12/5.
1.Big D
2.
3.
4.
5.
2.Sirsuperjohan (om hojen går igenom besiktningen imorgon fredag )
2.Sirsuperjohan (om hojen går igenom besiktningen imorgon fredag )
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|