Beror ju på hur hög kanten är. Är den 1cm är det väl som att köra över en liten sten
Är kanten 1dm knäcker man ju evetuellt gaffeln och man lär få ett fint stomsläpp i däcket.
Snacka om att jag skulle bli förbannad om en sån där jävla grej förstörde mina däck.....
På 100väg, så kommer man förmodligen inte ens märka ett sådant farthinder.
Jag skulle vilja se dig göra en panikinbromsning från 100km/h på en sådan täckt av dieselspill, löv och vatten iförd minimal lagstadgad skyddsutrustning för MC, gärna med en bil/lastbil körandes bakom.
Eller rättare sagt, jag tycker att vi borde kunna kräva det av idioten som föreslog att implementera detta på 100km/h sträckor, det är trots allt ett fullt möjligt scenario där inga hastighetsföreskrifter/lagar bryts.
Du är medveten om att det ingalunda är någon avgrund som öppnas?
Den kommer icke att märkas i 100+.
Hehe... Man kan ju starkt ifrågasätta många medlemmars förmåga att köra motorcykel
Ja folk här verkar tro att de aldrig kommer hamna i en klämd situation där de behöver utföra en panikmanöver, den allmäna jargongen är något i stil med "jag är gud bakom styret, således kommer jag aldrig råka ut för något".Haha! Kan du utveckla?
De kommer väl inte sätta dem i kurvor så låser man hjulet så är det bara släppa bromsen så rätar hojjen upp sej funkar iallafall bra på grusvägar
Jag har faktiskt lite svårt att i se skillnad på en 30 väg och en 50 väg?
Så då menar du att jag behöver ta om mitt körkort? Eller kan du upplysa mig om den
om den fysiska skillnaden?
har för mig att det var ett djävla gnäll på mitträfflorna på bulten innan någon provat så det här lär inte hindra oss hojåkare heller
Som många andra så tror jag att en sånhär grej inte märks om man kör i över 100km/h med motorcykel,
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|