Maxxi skrev:Hur använder du det då??
Den andra ringen ligger bakom sängaveln vid fönstret.Jorrd skrev:Man ser filmen med boxen, han pekar i slutet på en blinkande symbol på väggen, vänta tills filmen slocknat, klicka ett par gånger där han pekade så visar sig ett kassaskåp i väggen. Fick spela om och hittar inte den andra ringen![]()
Maxxi skrev:Den andra ringen ligger bakom sängaveln vid fönstret.
Jorrd skrev:Kollat varenda gömställe nu och den ligger inte kvar sen senaste omgången, och jag fick samma kod igenNu tar jag nästa spel
![]()
Sir:C skrev:tror du måste dra fram och tillbaka gardinen några gånger först eller nåt sån..
Ja va före digDee_cati skrev:Jag tog skruvmejseln och sen klickar man runt dörren och använder skruvmejseln när man kommit nära dörrknoppen. då rasar det i backen och du kan öppna dörren och skitspelet är slut!
Hittat 10 saker men detta rummet var fan klurigt!Dee_cati skrev:nu ska jag köra vridian
Maxxi skrev:Hittat 10 saker men detta rummet var fan klurigt!
Dee_cati skrev:Jepp, då har man klarat det sista rummet nudå. ett litet tips som fick mig att fastna i evigheter: Tjejens födelsedatum och KALL öl. Och MUSIK. Nu ger jag inte mer ledtrådar. Slutet var riktigt häftigt, ni har nåt att se fram emot
Gonatt!
Dee_cati skrev:Vart är du? Har du fixat kuben först och främst? Den var helt klart svårast. I hyllan ska det stå rökelse, cdfodral, kuben (har jag för mig) och sen en KALL öl. Ställ in den i kylen om den inte är kall, där gjorde jag fel och det tog väl en timme innan man fattade det typ. Fotona kan du skita i, ingen användning av dem i hyllan. Sen är det bara att tända rökelsen och plinga i klockan om du har låst upp skelettet, koden är tjejens födelsedag eller dagen efter tror jag det var, står i dagboken. Bli inte arg nu om jag har förstört det för dig![]()
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |
![]() |
CFMOTO 800MT-X
Idag har vi nöjet att få sm... |
![]() |
Offroad med CFMOTO 800MT-X