Nytt klurspel

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Arboga
Hoj
Säsongsavslutning
har ni hittat kassakåpet? KLicka 3 gånger på den där symbolen i filmen , men klicka EFTER filmen. då kommer kassaskåpet fram. Men koden har jag itne hittat, jag fick 2696 på sidan men den funkade inte
 

Jorrd

Twins are number one
Gick med
29 Nov 2003
Ort
Malmö
Hoj
Röd Ducati 916 och blå minimoto (14E Kina hoj)
Maxxi skrev:
Hur använder du det då??

Man ser filmen med boxen, han pekar i slutet på en blinkande symbol på väggen, vänta tills filmen slocknat, klicka ett par gånger där han pekade så visar sig ett kassaskåp i väggen. Fick spela om och hittar inte den andra ringen :4skrika
 

Maxxi

********
Gick med
23 Apr 2004
Ort
GBG
Hoj
Aprilia & Minikina
Jorrd skrev:
Man ser filmen med boxen, han pekar i slutet på en blinkande symbol på väggen, vänta tills filmen slocknat, klicka ett par gånger där han pekade så visar sig ett kassaskåp i väggen. Fick spela om och hittar inte den andra ringen :4skrika
Den andra ringen ligger bakom sängaveln vid fönstret.
 

Jorrd

Twins are number one
Gick med
29 Nov 2003
Ort
Malmö
Hoj
Röd Ducati 916 och blå minimoto (14E Kina hoj)
Maxxi skrev:
Den andra ringen ligger bakom sängaveln vid fönstret.

Kollat varenda gömställe nu och den ligger inte kvar sen senaste omgången, och jag fick samma kod igen :( Nu tar jag nästa spel :huvet
 

Sir:C

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
västerås
Hoj
GSX-R 1000 K6 banhoj/KTM 530 -08
Jorrd skrev:
Kollat varenda gömställe nu och den ligger inte kvar sen senaste omgången, och jag fick samma kod igen :( Nu tar jag nästa spel :huvet


tror du måste dra fram och tillbaka gardinen några gånger först eller nåt sån..
 

Maxxi

********
Gick med
23 Apr 2004
Ort
GBG
Hoj
Aprilia & Minikina
hittade en skruvmejsel i kassaskåpet.Lyckades öppna det med koden 3990 och nykeln som ligger í cd spelaren. Sen får ni lista ut hur ni ska göra sen.

Yihhhaa klarade crimson rummet nu!!!
 
Last edited:

Jorrd

Twins are number one
Gick med
29 Nov 2003
Ort
Malmö
Hoj
Röd Ducati 916 och blå minimoto (14E Kina hoj)
Sir:C skrev:
tror du måste dra fram och tillbaka gardinen några gånger först eller nåt sån..

Det funkade :tummenupp

Klarade rummet nu :fyllisar
 

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Arboga
Hoj
Säsongsavslutning
Jag tog skruvmejseln och sen klickar man runt dörren och använder skruvmejseln när man kommit nära dörrknoppen. då rasar det i backen och du kan öppna dörren och skitspelet är slut!
 

Maxxi

********
Gick med
23 Apr 2004
Ort
GBG
Hoj
Aprilia & Minikina
Dee_cati skrev:
Jag tog skruvmejseln och sen klickar man runt dörren och använder skruvmejseln när man kommit nära dörrknoppen. då rasar det i backen och du kan öppna dörren och skitspelet är slut!
Ja va före dig :tungan
nu ska vi gå på nästa rum,hehe veridan,,,vilket beroende framkallande spel!
 

Jorrd

Twins are number one
Gick med
29 Nov 2003
Ort
Malmö
Hoj
Röd Ducati 916 och blå minimoto (14E Kina hoj)
Maxxi skrev:
Hittat 10 saker men detta rummet var fan klurigt!

Verkar som om man ska sätta saker vid den där pling grejen på hyllan, satte upp läskburk, cd fodralet samt ljusstickor.
 

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Arboga
Hoj
Säsongsavslutning
Har ni fått ihop kuben till en "själsbox"? har ni hittat nån jävla kod till låset på skelettet? där går jag bet. Tror det är han som skriver dagboken som är skelettet och det är nåt med en själ iaf.... Fan vad jag hatar sånt här!
 

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Arboga
Hoj
Säsongsavslutning
Jepp, då har man klarat det sista rummet nudå. ett litet tips som fick mig att fastna i evigheter: Tjejens födelsedatum och KALL öl. Och MUSIK. Nu ger jag inte mer ledtrådar. Slutet var riktigt häftigt, ni har nåt att se fram emot :)

Gonatt!
 

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Ort
På söder.
Hoj
Nepp nope inte just nu.
*suck* de där var ju tröligt som bara den :(
 

snatch

Ny medlem
Gick med
23 May 2004
Ort
Skövde
Hoj
Honda
Dee_cati skrev:
Jepp, då har man klarat det sista rummet nudå. ett litet tips som fick mig att fastna i evigheter: Tjejens födelsedatum och KALL öl. Och MUSIK. Nu ger jag inte mer ledtrådar. Slutet var riktigt häftigt, ni har nåt att se fram emot :)

Gonatt!

fattar inget..

vill klara skiten nångång :4skrika
 

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Arboga
Hoj
Säsongsavslutning
Vart är du? Har du fixat kuben först och främst? Den var helt klart svårast. I hyllan ska det stå rökelse, cdfodral, kuben (har jag för mig) och sen en KALL öl. Ställ in den i kylen om den inte är kall, där gjorde jag fel och det tog väl en timme innan man fattade det typ. Fotona kan du skita i, ingen användning av dem i hyllan. Sen är det bara att tända rökelsen och plinga i klockan om du har låst upp skelettet, koden är tjejens födelsedag eller dagen efter tror jag det var, står i dagboken. Bli inte arg nu om jag har förstört det för dig :)
 

Jorrd

Twins are number one
Gick med
29 Nov 2003
Ort
Malmö
Hoj
Röd Ducati 916 och blå minimoto (14E Kina hoj)
Dee_cati skrev:
Vart är du? Har du fixat kuben först och främst? Den var helt klart svårast. I hyllan ska det stå rökelse, cdfodral, kuben (har jag för mig) och sen en KALL öl. Ställ in den i kylen om den inte är kall, där gjorde jag fel och det tog väl en timme innan man fattade det typ. Fotona kan du skita i, ingen användning av dem i hyllan. Sen är det bara att tända rökelsen och plinga i klockan om du har låst upp skelettet, koden är tjejens födelsedag eller dagen efter tror jag det var, står i dagboken. Bli inte arg nu om jag har förstört det för dig :)

Lås på skelettet? Hur öppnar jag dagboken som är låst? Vad betyder lappen i medicinburken? Var hittar jag alla förbannade lappar? :tungan
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top