Maxxi skrev:Gahh är på Crimson rummet nu ,,har kommit en jäkla bit men har kört fast.
Har hittat 7 saker å använt vissa av dom men nu e det kört
Genom samma sida...bara ta Home från den andra länken.Jorrd skrev:Var hittade du det? spelet alltså
Maxxi skrev:Genom samma sida...bara ta Home från den andra länken.
Dee_cati skrev:Tjejen löste det hela genom att hitta rätt nummer, lite surt när en annan suttit här i en timme utan att få det att funka så klarar hon det hur lätt som helst
Nu är jag också på crimson room, har hittat 8 saker men kommer inte vidare
Dee_cati skrev:jepp, också sett filmen. Men keyhole? då måste man ha fler nycklar då? eller nyckel till fönstret?
Maxxi skrev:Hur öppnar man boxen då? Och hur får man igång filmen. Har besökt url adress och fick då en sifferkombination men vet ej var den ska användas.
ring och metallpinne passar i överdelen på boxen, sen har jag också fastnatMaxxi skrev:Hur öppnar man boxen då? Och hur får man igång filmen. Har besökt url adress och fick då en sifferkombination men vet ej var den ska användas.
Har också hittat 8 saker men sen har jag kört fast...
vid fönsterkarmen ligger en nyckel, hittar inte ring 2Jorrd skrev:Du tar två ringar, en ligger under kudden och en annan i fönsterkarmen tror jag.
Sedan måste du lyfta kudden och klicka frenetiskt vid sänggaveln så du tillslut ser mellan madrassen och ramen på sängen, där ligger en metallpinne som du lägger som mun i boxen.
Bengan skrev:vid fönsterkarmen ligger en nyckel, hittar inte ring 2
edit: hittade ring 2, emellan säng och väggen med fönstret
jag fick ett annat nummer, tror jag hittade batteriet bakom madrassen, du hittar dit genom att klicka som en galning vid fotänden när du är riktad mot väggenMaxxi skrev:Hittat kasseten och allt,men antar att jag behöver ett batteri till! Vart hittar jag det??
Har ni besökt url adressen: den ger er siffrorna 3990
Japp hittade det nu,,,men nu e jag fast igenBengan skrev:jag fick ett annat nummer, tror jag hittade batteriet bakom madrassen, du hittar dit genom att klicka som en galning vid fotänden när du är riktad mot väggen
Bengan skrev:jag fick ett annat nummer, tror jag hittade batteriet bakom madrassen, du hittar dit genom att klicka som en galning vid fotänden när du är riktad mot väggen
Hur använder du det då??Jorrd skrev:Fick också ett annat nummer men mitt funkar inte
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |
|
Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!
Pressrelease, 2024-10-21, S... |