Nytt klurspel

Jorrd

Twins are number one
Gick med
29 Nov 2003
Hoj
Röd Ducati 916 och blå minimoto (14E Kina hoj)
luka skrev:
Sitter fast på samma ställe! Får inte ihop tärningen! Fattar inte ens "instruktionen" i medicinburken! Har hittat alla "matchande" tecken på den lappen och dom smålappana jag har, men hur fan ska de ligga!? Var är logiken i ordningsföljden!?

EDIT: Theory misproven

Last edited:

luka

Vaddå trasigt!? Jag har inte gjort nåt!
Gick med
4 Jan 2004
Hoj
Suzuki GSX750F -95 hybRid
Jorrd skrev:
Blir galen på den satans kuben, klicka på filten som en galning tills det blir en reva, klicka igen och en grön ovikt papperstärning visar sig. Där ska du lägga lapparna enligt beskrivningen i medicinburken. Så mycket förstod jag, men hur i h*lvete ska lapparna ligga?
Alla stämmer inte överens med beskrivningen och måste man ta det i rätt ordning? Alltså måste jag lägga lappen som ska ligga på ruta 1 innan jag lägger lappen som ska på ruta 2?
Nu kan jag inte ta tändaren under soptunnan heller :4skrika :4skrika

Fick ihop kubfan!!

Dom ska ligga: i den vertikala strecken i "korset" ska uppifrån och ned 3, 4, 5 och 6 ligga. Sen ska dom återstående 2 ligga på sidorna! Kommer inte ihåg vilken var, men prova! Men hur får man i "själen" i boxen? Har brännt upp hårstråna och får fram att det ska stå nåt på lappen som håren låg på! Men hur ser man vad? Saknar jag något? Jag har typ 3 eller 4 tomma hål i inventarielistan...

luka

Gick med
4 Jan 2004
Hoj
Jorrd skrev:
Jag hittar inte någon av de två lapparna som hör hemma på ruta 2, och en lapp blir över ifall jag skulle hittat den...detta gör mig :mad:

2 lappar på ruta 2? vad snackar du om? 1 lapp på varje ruta, 6 rutor och 6 lappar! Ingen över... Hoppas du fattar ovanstående beskrivning!

Jorrd

Twins are number one
Gick med
29 Nov 2003
Hoj
luka skrev:
Fick ihop kubfan!!

Dom ska ligga: i den vertikala strecken i "korset" ska uppifrån och ned 3, 4, 5 och 6 ligga. Sen ska dom återstående 2 ligga på sidorna! Kommer inte ihåg vilken var, men prova! Men hur får man i "själen" i boxen? Har brännt upp hårstråna och får fram att det ska stå nåt på lappen som håren låg på! Men hur ser man vad? Saknar jag något? Jag har typ 3 eller 4 tomma hål i inventarielistan...

Jag var tvungen att ta till en guide :rolleyes: http://www.nordinho.com/article.php/20040423195656465

Jorrd

Twins are number one
Gick med
29 Nov 2003
Hoj
luka skrev:
2 lappar på ruta 2? vad snackar du om? 1 lapp på varje ruta, 6 rutor och 6 lappar! Ingen över... Hoppas du fattar ovanstående beskrivning!

Jag trodde man var tvungen att lägga dem i en speciell ordning, alltså lapp 2 på beskrivningen på ruta 2 på brädet. :3freak

EDIT och enligt guiden skulle man det också, detta är ett riktigt jobbigt spel...

Såja, nu är boxjäveln klar och spelet avverkat...äntligen! :fyllisar

Last edited:

luka

Gick med
4 Jan 2004
Hoj
Jorrd skrev:
Jag trodde man var tvungen att lägga dem i en speciell ordning, alltså lapp 2 på beskrivningen på ruta 2 på brädet. :3freak

EDIT och enligt guiden skulle man det också, detta är ett riktigt jobbigt spel...

Såja, nu är boxjäveln klar och spelet avverkat...äntligen! :fyllisar

Lyckades faktiskt fixa det utan att få fram "guiden" på papret med hår på.. Man skulle ju tydligen bränna håret och lite på papret för att få fram hur allt skulle ligga.. knepigt, men kul!!!

Nyheter
Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0

Foto: Creativeflipp Gotl...

Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX

Kawasaki har uppdaterat sin...

Uppdaterad Triumph Trident 660

Triumph har presenterar en ...

Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...