Nytt personbästa 443.32hk

jojje1963

Ny medlem
Gick med
21 Nov 2004
Ort
Eslöv
Hoj
Triumph Bonneville Turbo
27.49 grader varmt! Är det rätt? Så varmt har inte jag i mitt bromsrum..
Kör du på bensin eller E85?
 

ramram

Ny medlem
Gick med
5 Mar 2008
Ort
SKövde och ibland Norra Bali
Hoj
Hayabusa Turbox2
Hur manga kan det vara som ar medlemmar i (i Sverige)
"+400hk pa bakslangen med handelsbensin klubben" tro?
Sjalv har jag som mal att komma med hehe
 

Bifogat

  • raro.txt
    1.9 KB · Visningar: 146

RAVESMURF

Var är min bensindunk?
Gick med
27 Sep 2003
Ort
hemma
Hoj
En norsk DBS med reflexer och dynamo
GRATTIS!!!
Ska bli kul att se dig i sommar:tummenupp

Sweet!
 

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Ort
...på taket
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Last edited:

sacus

allt är en gråzon
Gick med
27 Apr 2005
Ort
Karlskoga
Hoj
Suzuki 1200s Bandit-02
WOW imponerande, skulle vara kul och se den "in action" grattis.:Bugar :yoparty :bow
 

R1Monstret

Återkomsten!
Gick med
16 Sep 2005
Ort
Nyköping
Hoj
Yamaha R1 - White Edition
Oh det var det jääävligaste :skrämd
Som någon redan nämt, så är det minst lika imponerande att man törs utnyttja effekten också.. :näsblod
 

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Ort
...på taket
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
WOW imponerande, skulle vara kul och se den "in action" grattis.:Bugar :yoparty :bow
Jag kan berätta, jag har dragit mot monstret.
I starten verkar det som en vanlig hoj, men vid ca 100 har avgasljudet övergått till att låta som om det gått hål på en större trycklluftsledning. Sedan försvinner den och endast doften av het metall dröjer sig kvar.:näsblod
 

Biker66

Rörramsfetischist med kubikångest
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
. . . . . . . . . . . . . . . . Moto Martin GSX 1500. . 183bhp Suzuki GSX750 -98 . . . . . 80bhp Yamaha SR500 -80 . . . . . 27bhp
Jotack, jag har försökt hänga med den, och även kört den... :tungan
Intrycket är fascinerande, den bara kommer och kommer och...
Kan lugnt säga att det är något jag gärna gör igen !
 
Last edited:

CoRuS

WWW.MAJESTO.SE
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Närmare Finland
Hoj
KTM 450 SXF/Supermoto 2012 (snål-edition)
Jag kan berätta, jag har dragit mot monstret.
I starten verkar det som en vanlig hoj, men vid ca 100 har avgasljudet övergått till att låta som om det gått hål på en större trycklluftsledning. Sedan försvinner den och endast doften av het metall dröjer sig kvar.:näsblod

Hehe, skönt formulerat:D Är det vi detta tillfälle som man utan eftertanke är på väg att fälla ner stödet och kliva av för att titta på varför ens egna hoj står still...i 120blås:näsblod

Minns när jag plåtade Fürsten i västerås. Stog hyfsat nära då han passerade i 300knutar på slangen:skrämd Dra ända in i helvete är inte en mening som nog kan beskriva. Det var fasen så dreglet sögs ur truten på mig närhan ven förbi som ett jetplan...med skjuts!

Turbo är fasen :yoparty manligt
 

Dr.Bike

Guest
Jag kan berätta, jag har dragit mot monstret.
I starten verkar det som en vanlig hoj, men vid ca 100 har avgasljudet övergått till att låta som om det gått hål på en större trycklluftsledning. Sedan försvinner den och endast doften av het metall dröjer sig kvar.:näsblod

Du får sluta skriva sån däringa erotisk mekanoporr... :drool
Måste hem till garaget nu och fila lite! :D
 

Andersson turbo

Turbotok
Gick med
6 Mar 2003
Ort
upplands väsby
Hoj
suzuki hayabusa/1000r hybrid turbo 445.32hk SÅLD + Funnybiken + Brandgul Surbusa
27.49 grader varmt! Är det rätt? Så varmt har inte jag i mitt bromsrum..
Kör du på bensin eller E85?


Kör på bensin ( 98 helst V-power)

På amerikanskt dum vis så sitter rumstempsensorn inbyggd i elektroniken för bänken

Jag har monterat en fläckt som blåser på burken för att cirkulera rumstemperaturen men den glömmer man i bland
 

Mr_SunBear

Medlem
Gick med
11 Jan 2007
Ort
Västerås
Hoj
2hjulslös
Imponerande siffror. Grattis!!

(OT: Tydligen så har du herr Andersson jobbat på min hoj, då föregående ägaren ägde hojen. Det var omborrning plus nya kolvar, topplock mm.)

//B
 
Last edited:

wannagofast

Ny medlem
Gick med
17 Jun 2005
Ort
Helsingborg
Hoj
Tillfälligt avbrott
Jag kan berätta, jag har dragit mot monstret.
I starten verkar det som en vanlig hoj, men vid ca 100 har avgasljudet övergått till att låta som om det gått hål på en större trycklluftsledning. Sedan försvinner den och endast doften av het metall dröjer sig kvar.:näsblod
Ähh vafan, det där var väl förra säsongen!? ;)
 

jojje1963

Ny medlem
Gick med
21 Nov 2004
Ort
Eslöv
Hoj
Triumph Bonneville Turbo
Kör på bensin ( 98 helst V-power)

På amerikanskt dum vis så sitter rumstempsensorn inbyggd i elektroniken för bänken

Jag har monterat en fläckt som blåser på burken för att cirkulera rumstemperaturen men den glömmer man i bland

Ja, det var ju inte så smart att ha sensorn i boxen, tur en Dynojetbänk är så billig:gnissla

Imponerande med den effekten på 98 oktan är det iallafall, om din hoj uppför sig som min så borde du få närmare 500hp på E85 och lite mer förtändning, vid samma laddtryck
 

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Ort
...på taket
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Ja, det var ju inte så smart att ha sensorn i boxen, tur en Dynojetbänk är så billig:gnissla

Imponerande med den effekten på 98 oktan är det iallafall, om din hoj uppför sig som min så borde du få närmare 500hp på E85 och lite mer förtändning, vid samma laddtryck


....eller olja och motordelar i hela provrummet :hihi
 

Doxs

Kurvdemonen #1
Gick med
26 Apr 2007
Ort
Stockholm
Hoj
Ninja
Hoppla, här var det något man missat! Inte illa, nu väntar vi spänt på när du passerar 500 strecket! :hihi
 
Nyheter
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Honda NT1100 får semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Top