*DanTheMan* skrev:Intelligent inlägg :kocko
Att hoppas på en annans olycka är jävligt klyftigt.
Hon hoppades att ingen oskyldig drabbas om nåt skulle hända...
![Brinnre upp :brinnerup :brinnerup](/img/smilies/flamed.gif)
Har vi mördat nån?? Klubbat ner en pensionär eller vad e det frågan om??
Vi har kört mc o dragit på lite som ALLA o då menar jag ALLA gör nån gång då o då.
Den här tråden har spårat ut totalt med såna inlägg.Den som inte kan se ironin i första inlägget borde söka läkarhjälp.Vem fan kör warm up lap,,kval o race på gata :kocko
Det enda vi gjorde var att köra fort o råkade sätta fart på klockan på displayen ...herregud tagga ner.
*DanTheMan* skrev:Ja e förbannat trött på ditt evinnerliga tjat om att köra bana.
Jag körde bana första gången när du kollade på Drutten o Gena för 15 år sen.Försöker komma iväg så ofta jag kan men tiden räcker inte till då man har andra intressen än mc.Bana e kul men överskattat man kan ha lika kul på vanlig väg om man kör i högt tempo.
*DanTheMan* skrev:Kom in i matchen nu för fan.Vilka tror ni ni lurar ,,,aldrig kört för fort på allmän väg med supersport maskiner hahahaha!!!!!!!!!!!!!!
*DanTheMan* skrev:E det nån skillnad ?? Om vi inte lägger upp dom e det mera accepterat då![]()
*DanTheMan* skrev:Kom in i matchen nu för fan.Vilka tror ni ni lurar ,,,aldrig kört för fort på allmän väg med supersport maskiner hahahaha!!!!!!!!!!!!!!
Bikerbitch skrev:Absolut inte. Men man slipper ju se skiten.
Har vi mördat nån?? Klubbat ner en pensionär eller vad e det frågan om??
Vi har kört mc o dragit på lite som ALLA o då menar jag ALLA gör nån gång då o då.
Den här tråden har spårat ut totalt med såna inlägg.Den som inte kan se ironin i första inlägget borde söka läkarhjälp.Vem fan kör warm up lap,,kval o race på gata :kocko
Det enda vi gjorde var att köra fort o råkade sätta fart på klockan på displayen ...herregud tagga ner.
KarateKid skrev:Man behöver inte ladda ner filmerna om man inte vill.![]()
*DanTheMan* skrev:E det nån skillnad ?? Om vi inte lägger upp dom e det mera accepterat då![]()
Bikerbitch skrev:Me know. Skiten i detta fall är alla otaliga trådar om Slingerbulten och Bogesund och många trådar som handlar om rekordförsök på vägarna samt filmerna som jag har sett och inte förstår nöjet i.
Men alla har vi ju olika njutningar.
Coola Ola skrev:Det är väl lite hederligt trotsålderbeteende. Man vill visa upp sig och få lite reaktioner från omvärlden när man är busig. Typ: "titta här va tuffa vi är när vi kör för fort och bryter mot lagen". Om de inte lagt upp nån film hade de ju inte fått samma uppmärksamhet och det är nästan så att man får känslan att de tycker det är folks arga reaktioner som är det roligaste och inte att faktiskt köra sträckan.
twinner skrev:Men visst håller du med om att det är bättre om dom som riskerar andras hälsa antingen deporteras,tvångsintas på psyk eller helt sonica kör ihjäl sig så man slipper dom? man kan likna dessa oansvariga och likgiltiga personer med vilken psykopat som helst.
KarateKid skrev:Tycker faktiskt det är värre med personer bakom ratten som pratar i mobilen, sminkar sig eller läser någon rapport på väg till jobbet. Även gammalt folk som inte har vett att hänga in bilnycklarna i nyckelskåpet för gott.
Att skaderisken ökar i takt med hastigheten är en annan femma.
*DanTheMan* skrev:Shit dom bor det många psykopater i det här landet,,tur att man inte e ensam då![]()
Spontant när jag läser ditt inlägg,,känns det som att du behöver "prata" ut med nån.Du har mycket ilska o agg inom dig som behöver luftas.
*DanTheMan* skrev:Som sagt,,,sök hjälp !!
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |