Nytt rekord på Bogesundsvägen.

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
*DanTheMan* skrev:
Intelligent inlägg :kocko
Att hoppas på en annans olycka är jävligt klyftigt.
Har vi mördat nån?? Klubbat ner en pensionär eller vad e det frågan om??
Vi har kört mc o dragit på lite som ALLA o då menar jag ALLA gör nån gång då o då.
Den här tråden har spårat ut totalt med såna inlägg.Den som inte kan se ironin i första inlägget borde söka läkarhjälp.Vem fan kör warm up lap,,kval o race på gata :kocko
Det enda vi gjorde var att köra fort o råkade sätta fart på klockan på displayen ...herregud tagga ner.

Läs om läs rätt. Det finns dock folk i tråden som säger att ni gärna får köra ihjäl er. Men du kanske inte har läst alltihopa?
Jag skrev ju att jag syftar på alla rejsputtar som kör åt helvete för fort.
Ironin är svår att uppfatta eftersom det finns flertal filmer där ni har legat och pressat förut så varför skulle det inte kunna hända igen?

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
*DanTheMan* skrev:
Ja e förbannat trött på ditt evinnerliga tjat om att köra bana.
Jag körde bana första gången när du kollade på Drutten o Gena för 15 år sen.Försöker komma iväg så ofta jag kan men tiden räcker inte till då man har andra intressen än mc.Bana e kul men överskattat man kan ha lika kul på vanlig väg om man kör i högt tempo.

Jag vet att du är trött på mitt tjat. Känns som att jag skiter i det fullständigt.
När killarna talar om att ni är dumma som kör fort på allmän väg och skriver att ni ska köra bana så är det helt accepterat.

Ni har säkert jätteroligt när ni kör på gata och era snoppar växer i takt med farten. Men bara det slipper hända en olycka när någon oskyldig är inblandad så är jag iallafall nöjd.

dobermagnus

FFF/ Farbror Frejs Fanclub
Gick med
20 Jun 2005
Hoj
xr 600
alla kör vi för fort vare sig vi tror det eller ej jag menar att hornen i pannan
växer lätt fram när man vet vad man sitter på å har världens för just
stunden finaste raksträcka framför sig å handen bara "råkar" slinta...
*men* man får ju ha lite vett å bedömma vilka sträckor som är fina..
som tex ej 50kmh områden ....mycket bilar som står å skymmer sikten
på sidorna..skulle mina ungar bli ihjälkörda av nån sån iq befriatt pucko
så vet jag inte vad jag skulle ta mig till.....å det gäller om jag själv inte
skulle insett faran å kört ihjäl nån............ det är ju mänskligt
att fela men inte i såna fall

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
*DanTheMan* skrev:
Kom in i matchen nu för fan.Vilka tror ni ni lurar ,,,aldrig kört för fort på allmän väg med supersport maskiner hahahaha!!!!!!!!!!!!!!

Kör för fort kanske dom gör. Men dom lägger inte upp sina verk efteråt och leker någon slags wannabe Ghostrider iallafall.

K-Micke

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Goldwing
*DanTheMan* skrev:
Kom in i matchen nu för fan.Vilka tror ni ni lurar ,,,aldrig kört för fort på allmän väg med supersport maskiner hahahaha!!!!!!!!!!!!!!

Det är väl själva tidtagningen som de flesta hänger upp sig på, inte att köra för fort på allmäna vägar. Jag skulle t.ex. aldrig kunna tänka mig att hålla fullt genom Bogesund, där det nästan alltid är folk i rörelse, hästar, bilar på väg ut/in från parkering etc.

twinner

Obemannad.Bekvinnad.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Nej, nästa år.
*DanTheMan* skrev:
Intelligent inlägg :kocko
Att hoppas på en annans olycka är jävligt klyftigt.
Har vi mördat nån?? Klubbat ner en pensionär eller vad e det frågan om??
Vi har kört mc o dragit på lite som ALLA o då menar jag ALLA gör nån gång då o då.
Den här tråden har spårat ut totalt med såna inlägg.Den som inte kan se ironin i första inlägget borde söka läkarhjälp.Vem fan kör warm up lap,,kval o race på gata :kocko
Det enda vi gjorde var att köra fort o råkade sätta fart på klockan på displayen ...herregud tagga ner.

Men visst håller du med om att det är bättre om dom som riskerar andras hälsa antingen deporteras,tvångsintas på psyk eller helt sonica kör ihjäl sig så man slipper dom? man kan likna dessa oansvariga och likgiltiga personer med vilken psykopat som helst.

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
KarateKid skrev:
Man behöver inte ladda ner filmerna om man inte vill. :)

Me know. Skiten i detta fall är alla otaliga trådar om Slingerbulten och Bogesund och många trådar som handlar om rekordförsök på vägarna samt filmerna som jag har sett och inte förstår nöjet i.
Men alla har vi ju olika njutningar.

Coola Ola

Guest
Bikerbitch skrev:
Me know. Skiten i detta fall är alla otaliga trådar om Slingerbulten och Bogesund och många trådar som handlar om rekordförsök på vägarna samt filmerna som jag har sett och inte förstår nöjet i.
Men alla har vi ju olika njutningar.

Det är väl lite hederligt trotsålderbeteende. Man vill visa upp sig och få lite reaktioner från omvärlden när man är busig. Typ: "titta här va tuffa vi är när vi kör för fort och bryter mot lagen". Om de inte lagt upp nån film hade de ju inte fått samma uppmärksamhet och det är nästan så att man får känslan att de tycker det är folks arga reaktioner som är det roligaste och inte att faktiskt köra sträckan.

twinner

Obemannad.Bekvinnad.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Nej, nästa år.
Coola Ola skrev:
Det är väl lite hederligt trotsålderbeteende. Man vill visa upp sig och få lite reaktioner från omvärlden när man är busig. Typ: "titta här va tuffa vi är när vi kör för fort och bryter mot lagen". Om de inte lagt upp nån film hade de ju inte fått samma uppmärksamhet och det är nästan så att man får känslan att de tycker det är folks arga reaktioner som är det roligaste och inte att faktiskt köra sträckan.

Så är det nog...

KarateKid

Ny medlem
Gick med
12 Apr 2003
Hoj
Svart ZX-10R -04
twinner skrev:
Men visst håller du med om att det är bättre om dom som riskerar andras hälsa antingen deporteras,tvångsintas på psyk eller helt sonica kör ihjäl sig så man slipper dom? man kan likna dessa oansvariga och likgiltiga personer med vilken psykopat som helst.

Tycker faktiskt det är värre med personer bakom ratten som pratar i mobilen, sminkar sig eller läser någon rapport på väg till jobbet. Även gammalt folk som inte har vett att hänga in bilnycklarna i nyckelskåpet för gott.

Att skaderisken ökar i takt med hastigheten är en annan femma.

twinner

Obemannad.Bekvinnad.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Nej, nästa år.
KarateKid skrev:
Tycker faktiskt det är värre med personer bakom ratten som pratar i mobilen, sminkar sig eller läser någon rapport på väg till jobbet. Även gammalt folk som inte har vett att hänga in bilnycklarna i nyckelskåpet för gott.

Att skaderisken ökar i takt med hastigheten är en annan femma.

Finns inga ursäkter när man har sett bilder på kluvna bilar,läst "RIP" trådar osv.Alla vet att hastigheten dödar,om man inte tar livet av sig själv så är det kanske någon annan.Är man så gud in i helvete hjärndöd och villig att riskera sin och andras säkerhet för en klockas skull ska man behandlas som ett as.

twinner

Obemannad.Bekvinnad.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Nej, nästa år.
*DanTheMan* skrev:
Shit dom bor det många psykopater i det här landet,,tur att man inte e ensam då :3freak

Spontant när jag läser ditt inlägg,,känns det som att du behöver "prata" ut med nån.Du har mycket ilska o agg inom dig som behöver luftas.

Klart man blir förbannad,det är ju idiotiskt.

dobermagnus

FFF/ Farbror Frejs Fanclub
Gick med
20 Jun 2005
Hoj
xr 600
jag undrar om dom :3freak som tycker det är okej att köra som idioter bland
tätbefolkade områden skämtar eller verkligen tycker så :va finns det sådana
människor :confused: dom som tycker det är okej hoppas jag kör ihjäl
sig före dom kör ihjäl nån annan ....skulle mina barn bli ihjälkörda pga
att nån var tvungen å försäkra sig om att pytten verkligen sitter kvar mellan bena,så skulle ja jävlar i mig skära bort den lilla långsamt med en slö
flintakniv på den skyldige :kulspruta ................i mina öron låter det som ni säger
*att jag skiter i om era ungar blir ihjälkörda,bara jag jag jag jag jag
får töntimpa på nån liten fjortis*

Last edited:

twinner

Obemannad.Bekvinnad.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Nej, nästa år.
*DanTheMan* skrev:
Som sagt,,,sök hjälp !!

Så din åsikt är att det är fullständigt OK? Berätta gärna varför det är ok att riskera så mycket.
Förklara hur du själv gör för att inte klyva bilar eller köra ihjäl folk.Jag vill veta,för det är knappast körskicklighet det handlar om.

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Hoj
Yamaha FZ8-n
Snart ska jag filma.

Om jag verkligen pressar pressar pressar så borde jag komma ner på 3:30.

Det SKA gå.... det bara MÅSTE gå på nåt sätt!!!

Det sladdar lite då men det e bara att hålla tummarna och be till gud.

Nyheter
Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!