Nytt rekord på Bogesundsvägen.

Droopfy

#13
Gick med
28 Apr 2004
Ort
Borås
Hoj
YZF450, Lillgixxer (GSX400R)
RoLLER skrev:
Ahhhhh snubben med den coolaste avataren på SH!

Fick jag den där av dig nån gång? Du skulle ju skicka den i fullsize väl.


Tackar och bockar :)

joooo. jag har för mig att jag skickade den till dig.
hmm... nu har jag inte min vanliga dator uppkopplad enns med modem... men jag ska se vilken storlek bilden är i. kan ta med till kneget och skicka den.
 

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Ort
RoCKHoLM
Hoj
Yamaha FZ8-n
Droopfy skrev:
Tackar och bockar :)

joooo. jag har för mig att jag skickade den till dig.
hmm... nu har jag inte min vanliga dator uppkopplad enns med modem... men jag ska se vilken storlek bilden är i. kan ta med till kneget och skicka den.

Sweet! Jag PM'ar mailadressen så inga spindlar crawlar den och jag drunkar i spam.
 

twinner

Obemannad.Bekvinnad.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Nyköping
Hoj
Nej, nästa år.
Speed_Love skrev:
Kan inte *DanTheMan* och Twinner göra upp på gatan istället.... sitta här o mun huggas... möt upp varandra vid bogesund... kör som psyk... o sen kan ni komma tillbaka o skriva vem som va snabbast... hels med tid o film... Sen behöver vi inte ha den här diskutionen mer... För lameriders är o kommer alltid vara snabbas på boge... :arsele


Haha..Jag kör som en kratta!!Dantheman vinner.Jag ar iofs haft tankar på att lära mig åka ordentligt (På bana) och då kanske det finns tid framöver för ett race:=) ...På bana.
 

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Ort
RoCKHoLM
Hoj
Yamaha FZ8-n
Guru-Anders skrev:
Om jag kan locka dig att ta licens kan jag inte lova dig vinna, men jag kan lova dig att du kan få vara före mig i en tävling. Det kan det vara väl värt för att locka någon från gatrace. Sen är det inte alls säkert att jag ens kan vara före dig även om jag tar i vad jag orkar.
Hör av dig när du har anmält dig till någon kurs.
MVH från nästan pensionär Guru-Anders.

Okejrå. Jag tar den där licensen nästa år. Men problemet e att jag kommer inte våga tävla. Jag tyckte det va nervöst bara att stå på läktaren. Skulle f*n spy om jag tvungen att stå på startgriden. Men lite träningar etc kunde va kul.

Jag tror att det saknas en RR-bana i Storstockholmsområdet. Gärna med en bakslangsraka i anslutning. Inte allt, men mycket av problemen skulle nog försvinna då.
 

bmwjohan

För farlig för allmänheten
Gick med
17 Jun 2003
Ort
Kazakhstan
Hoj
Yamaha yzf450 -09
sandstream skrev:
Anledningen till att man räjsar på Bulten, Boge osv och inte på en vanlig bana är nog för att det då finns folk som är snabbare och duktigare på att köra hoj.
Inte så kul när man tror sig vara snabb :3freak

tror du verkligen på det där själv?

du tror inte att det kan vara så att man jämför dessa alternativ.

1. köra på bana. du blir körsugen. bankörning kan man bara göra vissa få dagar. man måste sitta och köra 15 mil till bana, pröjsa minst 500kr för att få köra, måste hålla på och vänta en jäkla massa hela tiden, det är alltid folk ivägen som förstör och sen åka 15 mil hem.

2. man blir körsugen. häll i bensin i tanken och sen bara dra ut och gasa på favvosträckan.

inte så svårt val för min del.

jag tror föresten att DanTheMan är min nya idol

:hihi
 

J-Bone

Ny medlem
Gick med
10 Mar 2003
Ort
Söder om söder
Hoj
3 x Zook. Oljekokarn, Traktorn och bambustaketet.
bmwjohan skrev:
tror du verkligen på det där själv?

du tror inte att det kan vara så att man jämför dessa alternativ.

1. köra på bana. du blir körsugen. bankörning kan man bara göra vissa få dagar. man måste sitta och köra 15 mil till bana, pröjsa minst 500kr för att få köra, måste hålla på och vänta en jäkla massa hela tiden, det är alltid folk ivägen som förstör och sen åka 15 mil hem.

2. man blir körsugen. häll i bensin i tanken och sen bara dra ut och gasa på favvosträckan.

inte så svårt val för min del.

jag tror föresten att DanTheMan är min nya idol

:hihi

Mmm... största problemet som jag ser det, det är kul som fan med bandagar men det blir ju ett sånt jävla projekt varje gång bara för att få köra lite hoj.
:3freak

Alternativet är ju som du säger, bara att tanka och köra på roliga vägar (runt i roslagen t ex).
 

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Ort
08 en stund till
Hoj
KTM LC4
*DanTheMan* skrev:
Vad e problemet?? Du har väl ögon att se med???
Varför kan man inte ha koll på 30 utfarter,,jag ser inte problemet.
Var står det att vi "jagat" tid ...VAR ????????
Var försvarar vi tidtagningen in i döden ... VAR????????????

Är du upprörd?
 

Silwer

för******
Gick med
15 Apr 2003
Ort
I skogen utanför Uppsala
Hoj
Skitliv
hahahaha, fy fan sånt jävla bråk det ska var om den där vägen jämt.
Har ni ingen ananstans att åka ni nollåttor?


*följande läses med löjlig gnällröst* "vi saknar ju en bana så vi måste köra racing på gatan, varför kan inte DOM (TM) bygga nåt för oss"
 
Last edited:

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Skåne
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
Jag har inte läst tråden, men måste säga att det är ett griseri utan dess like :finger :finger :mad: :finger
 

Victor

Shake that ass!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hägerstensåsen
Hoj
Rat-R1. Känns bekant...
RoLLER skrev:
Snart ska jag slänga in ett vedträ till.

Men då får väl du göra det ordentligt. Du vet med hojar som lutar mycket och svarta sträck ut ur kurvor. Nån gång måste ni ju få till det på riktigt.
 

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Skåne
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
RoLLER skrev:
Snart ska jag slänga in ett vedträ till.
Ös på för fan! Det fattas så lite till personligt blodtryckshögsta :banana
 

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Ort
RoCKHoLM
Hoj
Yamaha FZ8-n
J-Bone skrev:
Mmm... största problemet som jag ser det, det är kul som fan med bandagar men det blir ju ett sånt jävla projekt varje gång bara för att få köra lite hoj.
:3freak

Alternativet är ju som du säger, bara att tanka och köra på roliga vägar (runt i roslagen t ex).

Det e det jag ruttnar lite på också. Först måste man ta ledigt ett par timmar från jobbet. Sen ska man packa en bil med massa skit. Sitta och köra ca. 20 mil som det e till närmaste bana dvs Sviestad. Sen skall det lossas och fixas, väntas etc. Man får köra 3x15 minuter... i BÄSTA fall. Det blir alltid avåkningar etc. Sen skall bilen lastas igen. Man skall köra ytterligare 20 mil hem. E hemma efter midnatt nån gång. Då skall det losssas igen och man kommer i säng försent och är trött dan efter.

Och som du säger har det hela kostat ganska mycket pengar i slutändan.

Askul javisst. Och det e förstås den enda gången man faktiskt gasar fullt. På allmän väg kör man väl 60-75% av sin kapacitet. Men allt detta strulande e bara för mycket för mig.

Pappa börjar närma sig 40 och e bekväm.
 

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Ort
RoCKHoLM
Hoj
Yamaha FZ8-n
Bingo skrev:
Ös på för fan! Det fattas så lite till personligt blodtryckshögsta :banana

Jag och davo (bild på båten) har bombat sönder halva skärgårn' med en båt som vunnit Roslagsloppet. Jag filmade förstås det hela, 40 minuter totalt. Vi drack dessutom starköl och hade en flicka med oss som nästan trillade ur båten. Det jag skäms lite över är att vi hade flytvästar på oss :rodnar

Det vore kul att lägga upp den filmen, men den här sajten e ju sporthojsrelaterad :(

Ser du den så slår du ditt blodtryckshögsta iaf :)

Bisous!
 

RedBaron

Kör lätt modifierad och aptrimmad GSX1100
Gick med
3 Sep 2004
Ort
Malmö
Hoj
Lätt modifierad GSX1100
Victor skrev:
Men då får väl du göra det ordentligt. Du vet med hojar som lutar mycket och svarta sträck ut ur kurvor. Nån gång måste ni ju få till det på riktigt.
:skrattaåt
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top