ozto skrev:upp med filmen nu!
Båtfilmen eller Boganfilmen?
ozto skrev:upp med filmen nu!
FLYTVÄSTAR!!!!! VAD I HELVETE?!??!!RoLLER skrev:Jag och davo (bild på båten) har bombat sönder halva skärgårn' med en båt som vunnit Roslagsloppet. Jag filmade förstås det hela, 40 minuter totalt. Vi drack dessutom starköl och hade en flicka med oss som nästan trillade ur båten. Det jag skäms lite över är att vi hade flytvästar på oss![]()
Det vore kul att lägga upp den filmen, men den här sajten e ju sporthojsrelaterad
Ser du den så slår du ditt blodtryckshögsta iaf
Bisous!
RoLLER skrev:Båtfilmen eller Boganfilmen?
ozto skrev:båda såklart... jag har tråkigt! en rollerfilm har ju livat upp en regnig dag förut
RoLLER skrev:Alrighty, va kul att höra!
Jag sätter fart med båtfilmen ikväll.
Nu måste jag åka iväg och ta in hästar och mocka skit å sånt. Jag tycker det e ganska avkopplande och trevligt faktiskt. Kanske beror på att jag är ensam kille i stallet.![]()
Så vadå?RoLLER skrev:Det jag skäms lite över är att vi hade flytvästar på oss![]()
*DanTheMan* skrev:Ja,,så upprörd att jag klämde fingrarna i hissdörrn på jobbet
![]()
Så nu blir det inget hojåka på ett par dar.
El Phantasmo skrev:Är det den här du menar?
Finns nån mer bild på den där man ser hur hojen klyvit halva govlet på bilen![]()
Såna tillfällen får en att tänka till... usch!![]()
Men var inte det ute vid Bro vid fliesbergs typ?![]()
*DanTheMan* skrev:Det e klart du måste be till gud ,,som vi kör så litar vi ju på turen,,utan den går det ju bara inte.Chansar du lite på slutet innan bron o genar lite över andra filen strax innan skymda krönet sparar du ett par sekunder.
Lucius skrev:Jahapp... Drevet är igång direkt!
Kan detta ha något med att det är skitväder ute sedan en tid? Ingen har fått köra av sig? Börjar likna det syndrom, som vi män ofta anklagar (med glimten i ögat), kärringar som inte fåt kXX på länge får...
Alltså, jag tror en pointer är nog! Att gå så här hårt fram, på gränsen till personangrepp o det grövsta, är inte rätt grej! Skapar nog tvärt-om effekt!![]()
Jag tror de fattat att vissa inte alls gillar det de gör. Men tror inte heller de (och de flesta andra, jag inräknad) kommer bry sig ett sheit om vad andra säger.
Kom gärna med synpunkter men försök att hålla det på lagom nivå innan detta spårar totalt.Ghostrider-tråd över denna...
![]()
Jag tror det är första gången jag sett sh.com-trådar blivit så här infekterade av ilska på så kort tid (jag e iof gaaanska ny) och jag börjar tappa intresset för att fråga, hjälpa (om jag kan) och läsa inlägg nu.
Det verkar som det är open season på allt o alla. Och alla är samma kolsupare till viss grad - det gör mig lite![]()
RoLLER skrev:Det e det jag ruttnar lite på också. Först måste man ta ledigt ett par timmar från jobbet. Sen ska man packa en bil med massa skit. Sitta och köra ca. 20 mil som det e till närmaste bana dvs Sviestad. Sen skall det lossas och fixas, väntas etc. Man får köra 3x15 minuter... i BÄSTA fall. Det blir alltid avåkningar etc. Sen skall bilen lastas igen. Man skall köra ytterligare 20 mil hem. E hemma efter midnatt nån gång. Då skall det losssas igen och man kommer i säng försent och är trött dan efter.
Och som du säger har det hela kostat ganska mycket pengar i slutändan.
Askul javisst. Och det e förstås den enda gången man faktiskt gasar fullt. På allmän väg kör man väl 60-75% av sin kapacitet. Men allt detta strulande e bara för mycket för mig.
Pappa börjar närma sig 40 och e bekväm.
Olof.B skrev:Alla ni som klagar så mycket... Varför cyklar ni inte? Om man bara vill åka på två hjul så räcker det ju med en cykel, vad ska ni med all effekt till som finns i fireblades, r1or, ninjas m.m? Om ni inte orkar trampa så kan nu ju skaffa en moped istället?![]()
RoLLER skrev:... och hade en flicka med oss som nästan trillade ur båten. ...!
Nej, det går inte, inte för mig iaf. När man börjar ta tid har det däremot gått för långt,Bikerbitch skrev:Det går ju att köra lagligt med såna motorcyklar också.
Bikerbitch skrev:Man måste ju inte bara för att man har en R1 gasa som ett as, wheela överallt och leka att man har störst snopp.
Bikerbitch skrev:Man måste ju inte bara för att man har en R1 gasa som ett as, wheela överallt och leka att man har störst snopp. Det går ju att köra lagligt med såna motorcyklar också.
Bikerbitch skrev:Det går ju att köra lagligt med såna motorcyklar också.
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |