Nytt rekord på Bogesundsvägen.

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Skåne
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
RoLLER skrev:
Jag och davo (bild på båten) har bombat sönder halva skärgårn' med en båt som vunnit Roslagsloppet. Jag filmade förstås det hela, 40 minuter totalt. Vi drack dessutom starköl och hade en flicka med oss som nästan trillade ur båten. Det jag skäms lite över är att vi hade flytvästar på oss :rodnar

Det vore kul att lägga upp den filmen, men den här sajten e ju sporthojsrelaterad :(

Ser du den så slår du ditt blodtryckshögsta iaf :)

Bisous!
FLYTVÄSTAR!!!!! VAD I HELVETE?!??!! :finger :finger

Edit: Oh yes! Nytt personligt blodtryckshögsta :rock
 

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Ort
RoCKHoLM
Hoj
Yamaha FZ8-n
ozto skrev:
båda såklart... jag har tråkigt! en rollerfilm har ju livat upp en regnig dag förut

Alrighty, va kul att höra! :)

Jag sätter fart med båtfilmen ikväll.

Nu måste jag åka iväg och ta in hästar och mocka skit å sånt. Jag tycker det e ganska avkopplande och trevligt faktiskt. Kanske beror på att jag är ensam kille i stallet. :cdevil
 

UltraMarine

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm/Vasastan
Hoj
Inga märkvärdiga saker
RoLLER skrev:
Alrighty, va kul att höra! :)

Jag sätter fart med båtfilmen ikväll.

Nu måste jag åka iväg och ta in hästar och mocka skit å sånt. Jag tycker det e ganska avkopplande och trevligt faktiskt. Kanske beror på att jag är ensam kille i stallet. :cdevil

Hmm en räv i ett hönshus...
 

Jansen

Långsam
Gick med
9 Oct 2003
Ort
Bålsta
Hoj
ZX7R -96
El Phantasmo skrev:
Är det den här du menar?

Finns nån mer bild på den där man ser hur hojen klyvit halva govlet på bilen :3freak

Såna tillfällen får en att tänka till... usch! :rolleyes:

Men var inte det ute vid Bro vid fliesbergs typ? :va

Ja, det var vid Fliesbergs, och det ser ut att vara den.

Orkar inte kommentera allt i tråden. Det är bara så förbannat korkat.
OM en olycka händer så hoppas jag som många andra att inga oskyldiga drabbas.


//Anders
 

Lucius

Light?!
Gick med
1 Jul 2004
Ort
El Stockholmo
Hoj
Borttappad
Jahapp... Drevet är igång direkt!

Kan detta ha något med att det är skitväder ute sedan en tid? Ingen har fått köra av sig? Börjar likna det syndrom, som vi män ofta anklagar (med glimten i ögat), kärringar som inte fåt kXX på länge får...

Alltså, jag tror en pointer är nog! Att gå så här hårt fram, på gränsen till personangrepp o det grövsta, är inte rätt grej! Skapar nog tvärt-om effekt! :död

Jag tror de fattat att vissa inte alls gillar det de gör. Men tror inte heller de (och de flesta andra, jag inräknad) kommer bry sig ett sheit om vad andra säger.

Kom gärna med synpunkter men försök att hålla det på lagom nivå innan detta spårar totalt. :tummenupp Ghostrider-tråd över denna... :huvet

Jag tror det är första gången jag sett sh.com-trådar blivit så här infekterade av ilska på så kort tid (jag e iof gaaanska ny) och jag börjar tappa intresset för att fråga, hjälpa (om jag kan) och läsa inlägg nu.

Det verkar som det är open season på allt o alla. Och alla är samma kolsupare till viss grad - det gör mig lite :(
 

IronMike

Guest
*DanTheMan* skrev:
Det e klart du måste be till gud ,,som vi kör så litar vi ju på turen,,utan den går det ju bara inte.Chansar du lite på slutet innan bron o genar lite över andra filen strax innan skymda krönet sparar du ett par sekunder.
:hihi
 

-PLM-

Snabbast i stan!
Gick med
6 Sep 2003
Ort
Tokholm
Hoj
KTM 525 EXC -06, GSXR1000 -07
Lucius skrev:
Jahapp... Drevet är igång direkt!

Kan detta ha något med att det är skitväder ute sedan en tid? Ingen har fått köra av sig? Börjar likna det syndrom, som vi män ofta anklagar (med glimten i ögat), kärringar som inte fåt kXX på länge får...

Alltså, jag tror en pointer är nog! Att gå så här hårt fram, på gränsen till personangrepp o det grövsta, är inte rätt grej! Skapar nog tvärt-om effekt! :död

Jag tror de fattat att vissa inte alls gillar det de gör. Men tror inte heller de (och de flesta andra, jag inräknad) kommer bry sig ett sheit om vad andra säger.

Kom gärna med synpunkter men försök att hålla det på lagom nivå innan detta spårar totalt. :tummenupp Ghostrider-tråd över denna... :huvet

Jag tror det är första gången jag sett sh.com-trådar blivit så här infekterade av ilska på så kort tid (jag e iof gaaanska ny) och jag börjar tappa intresset för att fråga, hjälpa (om jag kan) och läsa inlägg nu.

Det verkar som det är open season på allt o alla. Och alla är samma kolsupare till viss grad - det gör mig lite :(


Jag använder ignore user knappen, som att spola ner alla bror duktig i toaletten ungefär.
 

J-Bone

Ny medlem
Gick med
10 Mar 2003
Ort
Söder om söder
Hoj
3 x Zook. Oljekokarn, Traktorn och bambustaketet.
RoLLER skrev:
Det e det jag ruttnar lite på också. Först måste man ta ledigt ett par timmar från jobbet. Sen ska man packa en bil med massa skit. Sitta och köra ca. 20 mil som det e till närmaste bana dvs Sviestad. Sen skall det lossas och fixas, väntas etc. Man får köra 3x15 minuter... i BÄSTA fall. Det blir alltid avåkningar etc. Sen skall bilen lastas igen. Man skall köra ytterligare 20 mil hem. E hemma efter midnatt nån gång. Då skall det losssas igen och man kommer i säng försent och är trött dan efter.

Och som du säger har det hela kostat ganska mycket pengar i slutändan.

Askul javisst. Och det e förstås den enda gången man faktiskt gasar fullt. På allmän väg kör man väl 60-75% av sin kapacitet. Men allt detta strulande e bara för mycket för mig.

Pappa börjar närma sig 40 och e bekväm.

Om det fanns banor i närheten och FB täckte in bankörning så skulle mycket av gasandet på 70 och 90 vägar försvinna per automatik.
 

BadToy

www.assistancekaren.se
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Sthlm=Täby
Hoj
GSX-R K6. Rattar även Nikon D3
Roller ! kan du inte rida bogesund? Filma gärna *ASG* :banana :banana :banana :banana

//Simon
 

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Eskilstuna[Ärla]
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Olof.B skrev:
Alla ni som klagar så mycket... Varför cyklar ni inte? Om man bara vill åka på två hjul så räcker det ju med en cykel, vad ska ni med all effekt till som finns i fireblades, r1or, ninjas m.m? Om ni inte orkar trampa så kan nu ju skaffa en moped istället? :)

Man måste ju inte bara för att man har en R1 gasa som ett as, wheela överallt och leka att man har störst snopp. Det går ju att köra lagligt med såna motorcyklar också.
 

Rundningsmärke

%#(/&_;!"#^¨
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bålsta
Hoj
R1 ver 2.0
Bikerbitch skrev:
Det går ju att köra lagligt med såna motorcyklar också.
Nej, det går inte, inte för mig iaf. När man börjar ta tid har det däremot gått för långt,
då är det bara en tidsfråga innan det går åt pepparn.

/A
 

Busen

********
Gick med
16 Apr 2003
Ort
Ålstorp
Hoj
ZZR600-92 såld, Hayabusa-99 Såld, gixxer1000K3 Såld, ZX10-r -04 Såld, Honda XR650R
Bikerbitch skrev:
Man måste ju inte bara för att man har en R1 gasa som ett as, wheela överallt och leka att man har störst snopp. Det går ju att köra lagligt med såna motorcyklar också.



Om det är en tjej som har en R1:a och kör omkring som ett as och wheelar till höger och vänster. Leker då hon att hon har störst "mus"?
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top