kraschpuck
Ny medlem
Nu har husan skärt! fick leda hem den kanske 5-7 km i skinställ i solens värme, de var svettigt men gick! tog väl 1 o ½ h lr ngt!! blir spännande o plocka isär den o kolla vad som hänt, sen blir de nog att köpa ktm
isf hade de juh inte vart ngn utmaning... som tur hittade jag en vattenslang så fick ta en vattenpaus, var riktigt nära på o stupa där annars ..jag skulle ha lämnat skiten =)
Ja sämre skit än en husaberg får man fan leta efter, det borde vara straffbart för en tillverkare att sälja sådan opålitlig dynga. Det är ju synd om alla husa ägare som får renovera för tusentals kronor i tid och otid.
säger det igen det rasar 4ktm:er på ett husa ras
Vad hade hänt då?
jag har inte öppnat paketet än så ingen aning.. den stanna precis som vid soppa torsk.. hacka sig fram lite, o nu sitter kicken fast
Men det kan ju kanske bero på att det finns 10ggr fler ktm:r än husor på vägarna?
Att jag fick en spik i bakdäcket och blev tvungen att knuffa hojen 2-3 km till närmaste bondgård känns inte så farligt längre efter att ha läst din historia........
jag har inte gnällt de minsta, tycker de ska bli kul o renovera den, de enda tråkiga är att delarna kostar, men ska försöka få ett bra pris.. ska nog plocka ner hela cykeln o lacka allt med när jag ändå är igångnu anser inte jag att husaberg hör hemma på gatan.. det jag snackar om är racing.
och sen gnäller folk på att en husaberg från 02-03 rasar och dom fattar inte varför
husaberg verkar ialf vara det enda som håller om man håller på med det dom är gjorda för.
over and out
jag jobbar som mc-mek och har gått en utbildning för o lära mig, men visst.. de underlättar juh om man har bok när man ska pussla ihop den igen!svårt o lära sig renovera sånt lr
Det låter exakt som när min 650 rasade, jag fick byta alla lager,kolv,vippor (det hade kommit en uppdaterad modell),kamkedja och sträckare,Dubbel lager till balansaxel, jag har säkert glömt något också, hursomhelst kostade inte mer 14000 att fixa.
Går det inte att köra hojen utan luft i bakdäcket?
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|