Two stroke man
Gudomlig sporthojare
2takt, vill du vara borgmästare?
Anders, gräsklipparsupport?
Zinik, fixar öl och grillat
Nej tack, för mycket jobb. Jag vill vara migrationsminister.
Gör man det du funderar över kan man inte längre gnälla på flyktingarna som kommer hit att de inte stannar kvar i sitt land och kämpar för det. Så som riktiga män skulle gjort...
Gör man det du funderar över kan man inte längre gnälla på flyktingarna som kommer hit att de inte stannar kvar i sitt land och kämpar för det. Så som riktiga män skulle gjort...
Problemet med att köpa så små öar är att det inte finns några mc-vägar. Vi måste samla fler personer till detta så vi kan köpa en större ö och anlägga fina vägar och racerbanor.
Utnämner mig också härmed till diktator över ön
Snickare, murare, betongare, kranförare, grävmaskinist, hjullastarförare, lastbilschaufför, skogs- och jordbrukare, sergeant, processtekniker, räddningshundförare och laseroperatör.
Får jag plats?
Snickare, murare, betongare, kranförare, grävmaskinist, hjullastarförare, lastbilschaufför, skogs- och jordbrukare, sergeant, processtekniker, räddningshundförare och laseroperatör.
Får jag plats?
Hej, Efan Stöfveln här!
Kan jag fresta med ett traineejobb på långvården för peanuts?
Zinik får betala med mer skatt så alla de här som kommer och det är 10 000 i veckan får ett jobb!
Men det gör zinik ju så gärna så!.
Va var det som inte framgick?
Du får skaffa en egen ö, de märker ja... Rödstrumpa
Nej fasiken sist jag kolla var jag gul . Har du läst Julia Ceasar krönika?
Man tror fasiken inte att det är sant, det måste vara bluff o påhitt!
Sverige är ett sjukt pilotprojekt! Allvarlig hur bra kommer det sluta om vi aldrig stänger gränsen?
Nej fasiken sist jag kolla var jag gul . Har du läst Julia Ceasar krönika?
Man tror fasiken inte att det är sant, det måste vara bluff o påhitt!
Sverige är ett sjukt pilotprojekt! Allvarlig hur bra kommer det sluta om vi aldrig stänger gränsen?
Ska alla fariséerna och filistéerna som kommer hit bo i tält i vinter så är problemet löst redan i januari. Bara att gräva gropar att slänga liken i.
Efter en riktig vargavinter med temp neråt 20- kan lille rövén även lägga massmördare till resumén.
Sprider sig sen ordet att man fryser till döds om man flyr till sverige får vi nog vara ifred.
Fast planen är väl att kasta ut alla svenskar ur sina bostäder(effektivare att bo på jobbet eftersom vi ändå måste jobba dygnet runt för att betala kalaset) så de nyanlända inte behöver frysa om stjärten.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|