Krig? Det förekom krig innan IS.Om IS inte fanns vad skulle få folk att fly?
Krig? Det förekom krig innan IS.Om IS inte fanns vad skulle få folk att fly?
Jo, tydlig, men det mesta du skriver är så väldigt förenklat och generaliserat, vilket innebär att det är fel, vilket gör det till ett trassel eftersom vidare utsagor och ”sanningar” bygger på de föregående och förenklade generaliseringarna.
Det kan förklarar varför så många flyr från Afghanistan just nu! Läget är sämre... hmmm vad kan det bero på
Ja tacka vet jag när talibanerna styrde, lite stenade kvinnor på lokala fotbollsarenan var mysigare.
Skoja du på! Tror du det blivit bättre där? Låt mig gissa din källa är SVT och aftonbladet.
Var det fler eller mindre som flydde före USA bomba talibaner?
En helt uppriktigt menad fråga: du som har en så glasklar bild av läget och hur man löser det, varför arbetar du inte för FN, International Crisis Group eller vår regering så att lidande och pengar kan besparas?Det kan förklarar varför så många flyr från Afghanistan just nu! Läget är sämre... hmmm vad kan det bero på
En helt uppriktigt menad fråga: du som har en så glasklar bild av läget och hur man löser det, varför arbetar du inte för FN, International Crisis Group eller vår regering så att lidande och pengar kan besparas?
En helt uppriktigt menad fråga: du som har en så glasklar bild av läget och hur man löser det, varför arbetar du inte för FN, International Crisis Group eller vår regering så att lidande och pengar kan besparas?
Nästa gång du läst sputnik eller annan valfri ryssbetald "svensk" sida kan du gå in och fappa till:
http://existenz.se/out.php?id=136584
Anledningen till att flyktingströmmen minskat från Syrien är att ryssen bombar skiten ur isis.
Angripa problemet vid källan, skulle du vilja att eran grabb åkte dit och slogs mot IS? Eller är det bättre att det det kommer "flyktingar" hit? Eller skall vi bollaöver ansvaret till Putin och blunda?
Jag hade inte varit så sugen på att knata dit och panga.. Jag ser heller inte hur vi skall kunna hjälpa alla "flyktingar".
Kanske har SD ovanligt många anhängare med en viss personlighet jämfört med andra partier? Jag vet inte. Vad tror ni?
Jag är inte övertygad om att No Brakes är helt hundra på alla bollar men att Putin och Trump är fantastiska män kan nog alla vara överens om.
SvD skriver såhär idag, angående vilka som den senaste tiden bidragit till SD-ökningen.Idag, enligt färsk undersökning, är SD det största partiet hos män*. Jag antar att gruppen män innefattar i stort sett alla personlighetstyper samt att gruppen är tillräckligt stor att ingen personlighetstyp är gravt dominerande.
Inte det? Jag tycker han verkar mycket balanserad och förtroendeingivande.Jag är inte övertygad om att No Brakes är helt hundra på alla bollar...
SvD skriver idag såhär idag, angående vilka som den senaste tiden bidragit till SD-ökningen.
”Sverigedemokraternas ökning det senaste året beror främst på att väljare – de flesta män, ofta över 50 år – övergett Moderaterna (2,3 procentenheter) och Socialdemokraterna (2,0 procentenheter).”
Kan tänka mig att det är män som tycker det är åt helvete att ett fruntimmer leder M. Att det var illa nog med den där fjanten Reinfeldt och att någon som kan slå näven i bordet borde sitta vid M-rodret. Tills det får det vara den där Jimmy. Han är i alla fall tydlig och inte kan det vara bra med alla de här jävla invandrarna som bara väller in över gränserna.
Jag har inte funnit något skäl att vara nedlåtande mot honom, har du?Inte det? Jag tycker han verkar mycket balanserad och förtroendeingivande.
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
ExploreBike: Baltikum
Baltikum är en fantastisk d... |
|