Jocke W
www.weideniusmotorsport.s e
- Gick med
- 19 Oct 2003
- Hoj
- Yamaha 426F MX ,01*Såld* KTM 525 SMR, 05*Såld*. KTM 450 SXS, KTM 560 SMR-07
24 timmars race
Ja kom igen nu! Vi skapar ett endurance-race på motard! Husapojkarna får renovera motorn efter halva racetJocke W skrev:268589624 timmars race
Olof Eriksson skrev:2685932Ja kom igen nu! Vi skapar ett endurance-race på motard! Husapojkarna får renovera motorn efter halva racet
Detta måste vara något för linköping?
Hehe denna länk ska jag komma ihåg och påminna dig om vid tillfälle!!!Olof Eriksson skrev:2685932Ja kom igen nu! Vi skapar ett endurance-race på motard! Husapojkarna får renovera motorn efter halva racet
Detta måste vara något för linköping?
Haha ;D Min Aprilia kommer aldrig gå sönder!Stoffy skrev:2685952Hehe denna länk ska jag komma ihåg och påminna dig om vid tillfälle!!!
I grängesberg har dom mopperacing race, riktiga tävlingsmoppar typ RR hojar och har vi tur så får vi vara med när de kör 8h race. Har vunnit det ett år när jag var i team med Christer Minnin. Hehe.
Olof Eriksson skrev:2685959Haha ;D Min Aprilia kommer aldrig gå sönder!
Äh sånt behöver man inte, den går ju inte sönder.Jocke W skrev:2685965och om den gör det..så kommer du aldrig få delar till att laga den
Säg det till Marcus, hehe. Men du kanske kan köpa tvåOlof Eriksson skrev:2685969Äh sånt behöver man inte, den går ju inte sönder.
Äh de e ju bara startmotorn! Jag tar med mig några extra till spanienStoffy skrev:2686008Säg det till Marcus, hehe. Men du kanske kan köpa två
Olof Eriksson skrev:2685969Äh sånt behöver man inte, den går ju inte sönder.
Blanda inte in mig i det här, men eftersom du ändå gör det, med allt som du plöjt ner i din hoj hade det räckt till två Aprilior och ändå kommer den aldrig hänga på en orginal 550.Stoffy skrev:2686008Säg det till Marcus, hehe. Men du kanske kan köpa två
marcus56 skrev:2686080Blanda inte in mig i det här, men eftersom du ändå gör det, med allt som du plöjt ner i din hoj hade det räckt till två Aprilior och ändå kommer den aldrig hänga på en orginal 550.
Haha, jag har väl ändå inte plöjt ner speciellt mycket penga på min hoj. Fälgana kan jag ta med till vilken hoj som helst, alutanken köpte jag beggad för 1000kr. Plasten jag kör med är beggad från 04 och ramen har jag nästan fått gratis.marcus56 skrev:2686080Blanda inte in mig i det här, men eftersom du ändå gör det, med allt som du plöjt ner i din hoj hade det räckt till två Aprilior och ändå kommer den aldrig hänga på en orginal 550.
Stoffy skrev:2686131Haha, jag har väl ändå inte plöjt ner speciellt mycket penga på min hoj. Fälgana kan jag ta med till vilken hoj som helst, alutanken köpte jag beggad för 1000kr. Plasten jag kör med är beggad från 04 och ramen har jag nästan fått gratis.
Men jag kommer att plöja ner lite pengar och vi får väl se om vi hänger med några Ap 550 hojar. Gör jag inte det så är det nog idioten bakom styret som det är fel på snarare än hojen men det är ju han som betala så han får tyvär inte att byta ut och yngre blir han inte heller. Fick lite goda nyheter idag så vi får se vad som händer med stefans motor till nästa år
rejser skrev:2685528:spämsmiley
Jag hörde att en deltävling ska köras i mörker och med bara pannlampa som belysning.
Lennartsson står först i kön av anmälda
Eskilstuna motorstadion borde väl vara där crossbanan och speedwaybanan ligger , ca en mil väster om Eskilstuna .
Men hur är det nu, som någon frågade i tidigare inlägg:
Är det samma datum som gäller om man ska köra rookie tävlingar, eller är det andra datum/platser. Vill fösöka köra så mycket som möjligt i sommar men har tyvär rätt dålig koll på hur allt fungerar..
Tacksam för hjälp / Erik
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |