Officiella 19:00 Åka-tråden!

Deadmetal

NU i ett rött hus på landet :)
Gick med
18 Sep 2003
Hoj
Nu 4 hjul och ett styre..
Det var kanske ni som kom farande igår på gruslagade vägar i Rasbokil när tjejen och jag var ute och promenerade. (en kille i grönt och tjejen i vit jacka)

6-7 hojar med en motard som körde först i riktning mot 288:an.

Nu ser ju vägen bättre ut än vad den gjorde för 2 veckor sen, då var det grus överallt och INGA varningsskyltar uppsatta.

Arnesson

Glad amatör
Gick med
6 Jun 2004
Hoj
CBR 929 Hästhage Ed.
Det var kanske ni som kom farande igår på gruslagade vägar i Rasbokil när tjejen och jag var ute och promenerade. (en kille i grönt och tjejen i vit jacka)

Nu ser ju vägen bättre ut än vad den gjorde för 2 veckor sen, då var det grus överallt och INGA varningsskyltar uppsatta.

Låter som oss och vi var där ute i krokarna (har ej exakt koll på vilka vägar, jag följde bara efter :) ). Häng på nästa gång!

Akke

Sur på utsidan o Glad på insidan
Gick med
12 Jul 2005
Hoj
SUZUKI TL1000S -97
JA DET ÄR TAMEJFAN DAGS ATT VÄCKA FOLKET I NUPPSALA OCH FÅ MER LIV PÅ VÄGARNA :yoparty

Carl-m

Ny medlem
Gick med
7 Feb 2006
Hoj
XR1200 -09
Blir det åka av idag? Jag åker hemåt från stockholm idag på eftermiddan. Blir det några hojjar kanske jag hakar på.

Akke

Gick med
12 Jul 2005
Hoj
SUZUKI TL1000S -97
:tappahakansmiley Fan vad kul att du är på hoj igen!! Hoppas att det gick bra att köra hem!:yoparty

Kongo har du sålt hojen? Har inte sett dig på våra små träffar hittills... :rolleyes:
Har för mig att du höll i det flesta åkningar för ca 3år sen iallafall, är det slut med sånt eller? :va

JoS

Uppsala RoadRunners
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CB1000RA -09, en grön fan - igen

Haha! Så det var ni som var ute och gick. Du får hänga på någon gång.

Jag hoppas att vi körde schnyggt? (jag låg som 2'a :yoparty)

Carl-m

Ny medlem
Gick med
7 Feb 2006
Hoj
XR1200 -09
Passerade uppsala i ett helvetiskt rengväder för en stund sen. Fy fan vad blöt jag blev. Det regnade hela vägen hem till skutskär. Mobilen ligger på tork i kylen och är troligtvis pajj. Kommer och kör med er sen efter semestern. Ha det

Akke

Gick med
12 Jul 2005
Hoj
SUZUKI TL1000S -97
Passerade uppsala i ett helvetiskt rengväder för en stund sen. Fy fan vad blöt jag blev. Det regnade hela vägen hem till skutskär. Mobilen ligger på tork i kylen och är troligtvis pajj. Kommer och kör med er sen efter semestern. Ha det

Det var ju bara en skvätt nu har det slutat! Solsken och 21-22grader nu! :tummenupp

Och jag avslutade med det manliga mullret :D

Last edited:

Deadmetal

NU i ett rött hus på landet :)
Gick med
18 Sep 2003
Hoj
Nu 4 hjul och ett styre..

Japp, det var vi som var ute på kvällspromenad, vi bor ju på vägen ovanför det stora bruna garaget i böjen som ni passerade strax efter ni åkte förbi oss.

Det gick så snyggt å fint och med blandade sköna toner :tummenupp

Jag vill ju ut å åka men efter min operation i höger axel så känns det när man åker framåtlutat, vill ju ha en likadan som din efter provsittning på Lelles. :D

Så det blir väl till att sälja Bladen för att kunna njuta av hojåkning igen.

ansen

highlander
Gick med
22 Apr 2007
Hoj
CBR600-såld Yamaha1000-såld Ninja900-kraschad Honda Fireblade-nuvarande
Det var ju bara en skvätt nu har det slutat! Solsken och 21-22grader nu! :tummenupp

Och jag avslutade med det manliga mullret :D

haha....ne du akke nu tycker jag att du börjar bli lite väl kaxig.....du e kaxig bakom dataskärmen sen när vi ses e du rädd som en liten råtta för att ja ska titta elakt på dig å din "lille" maskin ;) 7

hahaha....ny tur snart då ? så ja kan kasta lite eld på dig med mitt gröna felinställda monster :yoparty :D

Akke

Gick med
12 Jul 2005
Hoj
SUZUKI TL1000S -97
haha....ne du akke nu tycker jag att du börjar bli lite väl kaxig.....du e kaxig bakom dataskärmen sen när vi ses e du rädd som en liten råtta för att ja ska titta elakt på dig å din "lille" maskin ;) 7

hahaha....ny tur snart då ? så ja kan kasta lite eld på dig med mitt gröna felinställda monster :yoparty :D

Nä nu jävlar :sissy

Du är bara avundsjuk :D

Jobbar ikväll/natt och imorgon kväll/natt med att slänga ut sånna som dig :tuttar
Annars är jag på G! :yoparty

Förresten fixa ordning på din spygröna sak man blir fan bakis efter att ha åkt bakom dig :zpy

Icke slut med sånt, mindre tid bara...

Jo hörde om tillökningen grattis! :tummenupp

Men lite kan du väl åka :rolleyes: :)

Last edited:

ansen

highlander
Gick med
22 Apr 2007
Hoj
CBR600-såld Yamaha1000-såld Ninja900-kraschad Honda Fireblade-nuvarande
jag e inte omöjlig ja heller...bara jag får träffa akke.....;) puss gubben....:tungan

ska vi spika nån tid vid pumpen eller ??:va

Last edited:
Nyheter
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping