Jofan va det kul idag dock mindre kul med olyckan och den mindre slowmotionen nerläggningen vid pumpen...
Misstänker att det var den olyckan som UNT skrev om.Vem la ner den vid pumpen ? Blev det nå skrap eller gick d bra ?
Missade ja helt men kanske inte var där då.
Blev lite orolig när jag läste detta dock?
http://www2.unt.se/avd/1,1826,MC=77-...781259,00.html
Är det den olyckan vi var me om eller innan tro någon som vet ?
Vem la ner den vid pumpen ? Blev det nå skrap eller gick d bra ?
Missade ja helt men kanske inte var där då.
...
Hej och tack för igår. Jag har spenderat natten och dagen på sjukhuset men har nu fått kommit hem. Tack för all hjälp vid olyckan också, uppskattas
UNT överdriver, jag mår bra, lite blåmärken men inget farligt. Axeln var riktigt dum igår/inatt men jag börjar kunna röra den ganska så bra nu, men det är inget brutit. Säkerligen musklerna som fått sig en omgång samt att den ju var opererad tidigare.
Jag minns inte exakt olyckan, jag vet att jag börjar svänga, men då kommer en katt från diket och då försöker jag veja för den (vilket jag ju inte borde gjort, men jag är väl för orutninerad för att tänka på det när det händer). Sen ska jag svänga igen och jag minns inte, men jag antar att jag försöker bromsa och låser framhjulet (men jag har faktist ingen aning).
Jag var väl helt enkelt för orutninerad och körde för fort för situationen, men jag är en erfarenhet rikare.
Tack igen för hjälpen.
Hej och tack för igår. Jag har spenderat natten och dagen på sjukhuset men har nu fått kommit hem. Tack för all hjälp vid olyckan också, uppskattas
UNT överdriver, jag mår bra, lite blåmärken men inget farligt. Axeln var riktigt dum igår/inatt men jag börjar kunna röra den ganska så bra nu, men det är inget brutit. Säkerligen musklerna som fått sig en omgång samt att den ju var opererad tidigare.
Jag minns inte exakt olyckan, jag vet att jag börjar svänga, men då kommer en katt från diket och då försöker jag veja för den (vilket jag ju inte borde gjort, men jag är väl för orutninerad för att tänka på det när det händer). Sen ska jag svänga igen och jag minns inte, men jag antar att jag försöker bromsa och låser framhjulet (men jag har faktist ingen aning).
Jag var väl helt enkelt för orutninerad och körde för fort för situationen, men jag är en erfarenhet rikare.
Tack igen för hjälpen.
Bra att du klarade dig så pass oskadd, Arnesson!
Alltid svårt att hantera situationer med djur på vägen, hur erfaren man än är skulle jag tro.
Tack igen för hjälpen.
Skönt att höra att du kommit hem. Gårdagen kunde ha slutat riktigt illa, men det gjorde det inte vilket är mycket bra.
Jag har lite bilder på min telefon från bärgningen av dig och lite bilder på det som blev kvar av hojen. Är du sugen på att se dem?
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|