Officiella 19:00 Åka-tråden!

fallinator

Ny medlem
Gick med
1 Aug 2009
Hoj
r1-08 race || r1-07 race || KTM RC8R -SÅLD || cbr1000rr -07 - SÅLD || TL1000R -99 -SÅLD || kawasaki zxr -89 -SÅLD
Någon här som ska till Lunda på Lördag ?

Är driftuppvisning bil samt att nissan klubben kör konbana på flygrakan.

Hade tänkt att dra dit iaf, så någon som är sugen på samåka från stan ?
Verkar bli helt ok väder nämligen så tar nog hojen då.

Mer info...
http://www.uppsaladrifting.se/

Jag och tjejen tänkte ta hojjarna dit så vi tar gärna följer med andra. :)

EroX

Ny medlem
Gick med
2 Jul 2008
Hoj
98 Honda Hornet 600
fler som har tänkt åka ser jag, jag plus en kmr nog åka vid 10 tiden. man kanske glider ner till nybron en snabbis och kollar läget om någon hakar. vad har ni tänkt er?

Jag kan nog haka på vilket som egentligen men vore väl kul om alla åker samtidigt egentligen ? Men ja kan haka på 11 så får ja sova lite till. Men om inte så ses vi ju säkert där tror ni känner igen hojen en honda hornet 600. Nybron är det samma som pumpen eller har ja missa något ?

Last edited:

mc_vw

Ny medlem
Gick med
13 May 2010
Hoj
Yamaha R1-99
Jag kan nog haka på vilket som egentligen men vore väl kul om alla åker samtidigt egentligen ? Men ja kan haka på 11 så får ja sova lite till. Men om inte så ses vi ju säkert där tror ni känner igen hojen en honda hornet 600. Nybron är det samma som pumpen eller har ja missa något ?

Blir inte så tidigt om jag sj trodde. Andra mc åkarn man ska åka me slaggar....så kanske ses där vid 11 ändå. eller där ute. vi kommer vara 2 st Rettor ..en blå, en röd!

EroX

Ny medlem
Gick med
2 Jul 2008
Hoj
98 Honda Hornet 600
Blir inte så tidigt om jag sj trodde. Andra mc åkarn man ska åka me slaggar....så kanske ses där vid 11 ändå. eller där ute. vi kommer vara 2 st Rettor ..en blå, en röd!

:tummenupp Härligt! Japp ses där om inte annat. Annars är det 11 vid parkeringen vid pumpen/nybron som gäller för er som vill samåka dit.

fallinator

Ny medlem
Gick med
1 Aug 2009
Hoj
r1-08 race || r1-07 race || KTM RC8R -SÅLD || cbr1000rr -07 - SÅLD || TL1000R -99 -SÅLD || kawasaki zxr -89 -SÅLD
:tummenupp Härligt! Japp ses där om inte annat. Annars är det 11 vid parkeringen vid pumpen/nybron som gäller för er som vill samåka dit.

vart ligger nybron?

EroX

Ny medlem
Gick med
2 Jul 2008
Hoj
98 Honda Hornet 600
vart ligger nybron?

"Bron" är den största bron över fyrisån i city. Nybron heter den, ligger på drottninggatan. Bredvid fyris torg.

MC parkeringen vid pumpen ligger precis brevid som du troligen känner till filmstaden annars. Ser nog när du åker in :)

fallinator

Ny medlem
Gick med
1 Aug 2009
Hoj
"Bron" är den största bron över fyrisån i city. Nybron heter den, ligger på drottninggatan. Bredvid fyris torg.

MC parkeringen vid pumpen ligger precis brevid som du troligen känner till filmstaden annars. Ser nog när du åker in :)

ok ja dit hinner jag nog inte till 11, kanske sammansluter där framme istället om jag tar mig iväg, hoppas alla får kul idag:banana

@nderz

Ny medlem
Gick med
10 Jun 2004
Hoj
Hojlös
Var rätt skoj å se, j***lar vad det gasades

Bifogat

• 100828 Drifting på Lunda 378 (Large).jpg
    100828 Drifting på Lunda 378 (Large).jpg
    89.4 KB · Visningar: 64
  • 100828 Drifting på Lunda 381 (Large).jpg
    100828 Drifting på Lunda 381 (Large).jpg
    103.2 KB · Visningar: 54
  • 100828 Drifting på Lunda 384 (Large).jpg
    100828 Drifting på Lunda 384 (Large).jpg
    65.7 KB · Visningar: 55
  • 100828 Drifting på Lunda 387 (Large).jpg
    100828 Drifting på Lunda 387 (Large).jpg
    130.9 KB · Visningar: 51

Olanders

Ny medlem
Gick med
27 May 2010
Hoj
2005, Honda Fmx650
Funderar på en tur ut till venngarn ikväll om det blir ok väder :)

svänger förbi pumpen vid 19

Last edited:

mc_vw

Ny medlem
Gick med
13 May 2010
Hoj
Yamaha R1-99
Är ny på denna tråd...tänkte höra hur vår planerna ser ut! åker ni fortfarande vid 19.00 tiden?

fallinator

Ny medlem
Gick med
1 Aug 2009
Hoj
Jag tänkte åka på söndag om någon är sugen, blir tidigare än 19 dock. Om ngn vill hänga på är de bara att höra av sig!

fallinator

Ny medlem
Gick med
1 Aug 2009
Hoj
Idag kommer det åkas för mig del igen, blir nog inte 19:00 vid pumpen, men är någon sugen på att hänga på är det bara att dra ett pm innan 17 så löser vi de. :hojsmilie

EroX

Ny medlem
Gick med
2 Jul 2008
Hoj
98 Honda Hornet 600
Någon som börjat åka än ?

Ge gärna tips på bra vägar (mindre grusiga) i sånt fall.

Tänkte nog leta mig ut på vägarna snart igen.

Foccan

Som en schäfer....
Gick med
21 Mar 2011
Hoj
R1
Yes jag och Fallinator åker flitigt iaf. Men har dessvärre inte varit så långt utanför Uppsala än så vet inte riktigt hur vägarna ser ut utanför så mkt. Mest tagit ut hojen någon gång om dagen sådär sista veckan för att rasta den lite i Uppsala :)

Nyheter
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

ExploreBike: Baltikum

Baltikum är en fantastisk d...

Lego Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

Transportstyrelsen höjer avgifter från nyår