Officiella 19:00 Åka-tråden!

ansen

highlander
Gick med
22 Apr 2007
Hoj
CBR600-såld Yamaha1000-såld Ninja900-kraschad Honda Fireblade-nuvarande
i vilken håla har du gömt dig i, har inte sett det på ett tag?
har du fått ihop cykeln än? blir det något åkande snart? funderar på ikväll eller imorgon..

yamman e såld å kawwan har lindén här på sporthoj tagit under sinna vingar...kommer komma tebaks svart å elak ;)

men blir nog inget mer denna säsong tror jag.......

måste förbereda mig mentalt på att gluffsa i mig massa korvar å bullar nu i höst/vinter........kanske blir en sån repa igen nästa säsong...;)

EroX

Ny medlem
Gick med
2 Jul 2008
Hoj
98 Honda Hornet 600
Någon som är med och kör ikväll ?

Jag och 2-3 polare är sugna iaf.

Ska dra iväg en tur på dan först är det tänkt så om vädret håller i sig kommer vi troligen för åktur nr två ikväll. Perfekt sätt att runda av veckan på ju.

Någon mer som ska till pumpen ikväll ? :tummenupp

Kuivinen

Ny medlem
Gick med
6 Aug 2008
Hoj
Kawasaki ZXR -89
Jag och EroX kommer inte till pumpen, men tar en kortare tur bara vi två :kiss
EroX tipsar dock om att en mc-polis stod och sköt laser vid gamla Stockholmsvägen tidigare idag.

Gronizz

The one
Gick med
19 Mar 2008
Hoj
Ktm 660 SMC
Är det nån som åker nå hoj i denna stad är ju heldöt ute några putspråmar... men var är alla andra????

Octofinger

Tokfan
Gick med
20 Oct 2005
Hoj
Röd TL1000S -97
Vill bara uppmärksamma er på att ta det jäkligt lugnt i stan och på småvägarna. De har lagat massa vägar inne i stan med nåt asfaltsklet som de strött sand på, så det är sand i många rondeller, korsningar och kurvor.

Småvägarna är det mycket lera och skräp på efter att bönderna har kört sina traktorer och tröskor fram och tillbaks.

Gronizz

The one
Gick med
19 Mar 2008
Hoj
Ktm 660 SMC
men all vägar är inte ny asvalterade och bönderna kör inte på alla små vägar det är bara en dålig ursäkt. men jag tror folk är lite frysna av sig

EroX

Ny medlem
Gick med
2 Jul 2008
Hoj
98 Honda Hornet 600
men all vägar är inte ny asvalterade och bönderna kör inte på alla små vägar det är bara en dålig ursäkt. men jag tror folk är lite frysna av sig

Haha det där sa Octofinger mest som en varning och bra att veta för oss som kör inte som en ursäkt för uppsalas hemmasittare :)

morecore

Håll i hatten!
Gick med
21 Oct 2003
Hoj
Triumph street triple RX
Hoppas på att haka på en runda i veckan/helgen/(hela september föffan :D ), då min mc ÄNTLIGEN är komplett efter min lilla avåkning och helikopterfärd till Akademiska ;)

Kan inte kolla mailen på jobbet men blir det runt 18-19 på dagarna så hinner jag hem innan.

Hej hopp

Octofinger

Tokfan
Gick med
20 Oct 2005
Hoj
Röd TL1000S -97
Haha, jo, det var bara som en varning.
Inte på nåt sätt ett patetiskt försök till att ursäkta mig till att inte få tummen ur å hänga med på kvällsåka. :rolleyes: :hihi

JoS

Uppsala RoadRunners
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CB1000RA -09, en grön fan - igen
På måndagskvällarna åker man ut till Rörken och kör.

Simba

Uppsala RoadRunners
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
Aprilia RSV Mille -Såld
Om man inte har bokat in sig/liknande går det bra att dyka upp ändå?:va

Tänk om alla är jätte duktiga och jag hamnar i hall of shame?:rolleyes:

Det är ingen risk att du hamnar i någon hall of shame, det finns inte på Rörken! Alla är välkomna, vi delar upp deltagarna i 4 grupper beroende på färdighet och snabbhet. Idag är sista måndagen vi kör för säsongen, sedan kör vi på söndagar månaden ut, välkommen!

StyxXx

Lagom Outlaw
Gick med
6 May 2006
Hoj
Hojlös =(
Det är ingen risk att du hamnar i någon hall of shame, det finns inte på Rörken! Alla är välkomna, vi delar upp deltagarna i 4 grupper beroende på färdighet och snabbhet. Idag är sista måndagen vi kör för säsongen, sedan kör vi på söndagar månaden ut, välkommen!

Gött, passar betydligt bättre på söndagar med jobbet och så. Då borde man nog dyka upp - så fort jag har fått ordning på hojen...:gnissla

morecore

Håll i hatten!
Gick med
21 Oct 2003
Hoj
Triumph street triple RX
Nån som vet ifall Våfflan (eller va de nu heter) i Sigtuna har stängt för säsongen? Kunde vara gott att ta en sista kaffe/macka/burgare där innan vintern. Isf är en Onsdagskörning bokad för min del @ pumpen :tummenupp

Nyheter
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0