SJP
Lattepappa
- Gick med
- 15 Apr 2007
- Hoj
- Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
jag har hört at aprilian kommer up i 140 otrimad stämer det
Otrimmad = strypt?
Då skall du nog kämpa för det.
ok det var väll overdrivet men vad gör den "strypt"
plussa på 80 km/h så har du den riktiga toppfarten :gÅr sOm SaTtAn!!
Fan va mogna svar alla ger... Ni kan känna er rätt ägda faktistk för enligt en bike tidining som jag har hemma från 2006 provkör dom rs:125 med 11 kw och den mäter dom upp i 135 km/h med gps. MenMen ni vet säkert mkt bättre än idioterna på Bike och har säkert bättre utrustning med......
Nej, nej du har fel...
Alla vet ju att 2-takt går fortast! Och rsen e ju två-takt Hayabusa är fyrtakt och den toppar 300+? Alltså borde rs toppa över 300
Det gäller att tänka logiskt
tja, inget som vet om hyosung comet? har kikat lite på den av den enda anledning att det är den enda 125a (enligt mig) som ser lite ut som en RIKTIG motorcykel. Tycker själv att det verkar lite som en tråkig maskin (youtube) och det kan jag inte leva med då jag ääälskar fart, leka och schysst väghållning.
för övrigt så ursäkta mig för att ha skrivit i en gammal tråd
tja, inget som vet om hyosung comet? har kikat lite på den av den enda anledning att det är den enda 125a (enligt mig) som ser lite ut som en RIKTIG motorcykel. Tycker själv att det verkar lite som en tråkig maskin (youtube) och det kan jag inte leva med då jag ääälskar fart, leka och schysst väghållning.
för övrigt så ursäkta mig för att ha skrivit i en gammal tråd
Fyller 16 i vår och har börjat kolla efter en 125a men står i valet mellan 2- och 4-takt egentligen. Kollar på KTM 125exc/Gasgas 125sm/Husqvarna 125sm vs Ch racing esm 125/Yamaha WR125x
Vet inte vilken jag ska välja
Nja inte bara, kollade på dt men hittade nästan bara såna gamla rosthögar. Har även kollat på crm men vet inte vilken som är bra. gäller försäkringen även om man kör ostrypt? Vad kan hända? är böter de värsta eller?Som det verkar går du bara på utseendet, no offense.
Men vad vill du ha mycket effekt eller lite service?
Som jag förstått:
KTM och Gasgas har mest effekt och kräver mycket service
Husqvarnan har ganska hyffsat med effekt och hyffsat med service
CH'n har lite effekt och väldigt lite service
Yamahan har mycket effekt för att vara 4t, men är ändå "slö"
Vissa har pratat om att YZF R125 har ganska täta intervaller, frågan är om samma gäller för WRen
Har du kollat på DT?
Nja inte bara, kollade på dt men hittade nästan bara såna gamla rosthögar. Har även kollat på crm men vet inte vilken som är bra. gäller försäkringen även om man kör ostrypt? Vad kan hända? är böter de värsta eller?
Nja inte bara, kollade på dt men hittade nästan bara såna gamla rosthögar. Har även kollat på crm men vet inte vilken som är bra. gäller försäkringen även om man kör ostrypt? Vad kan hända? är böter de värsta eller?
Jag kan kolla med dig när jag är klar med min crm ifall du fortfarande är intresserad av en crm då.
Grön metallic ram, gaffel och sving/Svarta kåpor och tank
Motard fälgar
Ny framskärm samt lykta
Up-side-down gaffel
Ny slimad hastighetsmätare
mini blinkers samt slimad bakljuse
Renoverad motor med arrow system (strypningar finns också kvar)
Väntar på att grabben som blästrar den ska bli klar så flyger den in på lackning. alla delar finns så jag skruvar nog ihop det på 1-2 dagar så fort den kommer.
Topic: Själv är jag sugen på motard alternativt en rs 250. Skulle inte sitta fel till våren.
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |
|
Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!
Pressrelease, 2024-10-21, S... |
|
Energica i konkurs och upplöst
Energica är i konkurs och b... |
|
Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras
Kawasaki har uppdaterat sin... |