JB1911
Medlem
haha...klockrentMärks att det är fullvuxen man talar med. bara massa skyldigheter och ansvar....själv är man fortfarande fri som en fågel
haha...klockrentMärks att det är fullvuxen man talar med. bara massa skyldigheter och ansvar....själv är man fortfarande fri som en fågel
Märks att det är fullvuxen man talar med. bara massa skyldigheter och ansvar....själv är man fortfarande fri som en fågel
är det någon som kan byta däck åt mig? känns som en dum fråga. (vem fan vill göra det bara för att vara snäll!)
Klarar du dig tills på torsdag så hjälper jag dig
Kommer liks hänga på klubben mest hela dagen då.
fan va kul det e att köra idag speciellt nu när det finns mer "vettigt" folk som kör lekhojjar
8-9 mil lek blev det idag
Kan bara instämma! Körning imorgon om vädret tillåter stod nått om regn imorgon men dem har ju alltid fel på smhi så vi klara oss nog.
Blire go väder imorgon blir det körning!!
det bådar gott blir nog först körning till alla mc firmor på ersboda för att testa lite hojjar sen måste man ju ut o leka lite men sin egen oxå
jasså sugen på ny lr?
haha nä igentligen inte (finns inga pengar till det heller) men alltid kul att testa och liksom bevisa för sig själv att man redan har den bästa hojjen
körning på onsdag eller hur blir det?
körning på onsdag eller hur blir det?
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |