Officiella spamtråden, höst-edition 1.0

Status
Ej öppen för fler svar.

Skrutten

Gudomlig sporthojare
Gick med
9 Jul 2004
Hoj
Ducati Monster 696
Ni kan få komma hem till mig och kasta snöbollar om ni vill.
:gnissla:

:jisses

tant har väl plockat fram broddarna så hon inte halkar och bryter lårbenshalsen...

här i söder är ju ändå fortfarande löv på träden, eller var i måndags iaf när jag var ute och lekte med nya kameran

Bifogat

• IMG_0440 (Large).JPG
    IMG_0440 (Large).JPG
    211.3 KB · Visningar: 42

duckie

sockersöt
Gick med
28 Feb 2004
Hoj
Street Triple R
:jisses

tant har väl plockat fram broddarna så hon inte halkar och bryter lårbenshalsen...

här i söder är ju ändå fortfarande löv på träden, eller var i måndags iaf när jag var ute och lekte med nya kameran

Broddar och michelindräkt!

Hmm... ditt träd verkar kunna passa bra med mitt träd jag fotade tidiigare i månaden.... :brynad

Bifogat

• snusk.jpg
    snusk.jpg
    98.2 KB · Visningar: 41

Paser

I'm the metal machine!
Gick med
12 Mar 2006
Hoj
Jorå
Skogshuggare Karlsson höll som vanligt på att hugga ner träd med sin yxa när en orm plötsligt ringlade sig ned från trädet.
Den hugger jag ihjäl tänkte han och riktade ett hugg mot ormen.
- Vänta, snälla skona mitt liv, sa ormen. Du får önska Dig vad som helst bara Du inte dödar mig.
- Okej, sa Karlsson. Då vill jag kunna pinka whisky.
- Din önskan är uppfylld sa ormen.
Karlsson trodde inte på ormen, men plockade fram termosmuggen och pinkade den full.
Smakade försiktigt och kunde konstatera att det verkligen var whisky och en mycket god sådan.
När han kom hem till frugan tog han fram två glas i köket och pinkade dom fulla.
- Vad gör Du? sa frun, vad håller Du på med?
- Smaka så får Du se. Frun luktade försiktigt och sade: det luktar whisky och det smakar whisky och vad god den är!
Dagen efter pinkade han var sitt glas på kvällen och så fortsatte det på onsdag och torsdag.
På fredagskvällen kom han hem, tog fram Ett glas och pinkade det fullt.
- Jamen jag då sa frun, får inte jag något?
- Idag är det fredag lilla gumman, så då får Du dricka direkt ur flaskan om du ska ha något!!!

Cykelstyre

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 May 2006
Hoj
Emmaljunga super viking, 2018
:öl e kul. Städa är :zpy

Ohne dich
Und das Atmen fällt mir ach, so schwer, weh mir oh weh, und die Vögel singen nicht mehr...

Last edited:

nmi

Sporthojsnörd
Gick med
29 Jun 2006
Hoj
hojlös
jag saknar.....

JAG SAKNAR :(

JAG SAKNAR MIN HOJ:gråta

VILL KÖRA :gråta

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Hoj
KTM 450 SMR
hur jävla korkade är inte dagens ungar?:va

kommer hem från jobbet. ser lite utklädda ungar knacka på hos grannen. jag går in, pissar, det ringer på dörren. det är dom....

jag öppnar dörren, 2 av dom står bakom dörren. såg dom inte ens. den 3e bara står där, och den 4e lyckas blygt klämma ur sej bus eller godis.

snäll som jag är så måste jag ge dom nånting. rotar igenom köket och hittar en halvtom påse med ostbågar som jag kände att jag kunde ge bort (dom va ju helt värdelösa lixom...). jag räcker fram påsen och säger lugnt och försiktigt att vill ni ha ett tips? gå ut lite senare när det har mörknat och folk har kommit hem från sina jobb, det blir mkt roligare då... inget svar, och dom va typ redan påväg därifrån.....

fan när jag va i den åldern å drog ut med gansterpolarna så sket man ju i godiset. plundra så mkt ägg och andra äckligheter utan att mamma märkte något va typ vårt mål. och ofta ringde vi inte ens på...

sen att gå ut kl halv 5 när det fortfarande är ljust och tråkigt ute är ju oxå svinball på halloween...

man blir förbannad:mad:

JoJoman

Hela vägen
Gick med
4 Mar 2005
Hoj
VTR Firestorm
.....fan när jag va i den åldern å drog ut med gansterpolarna så sket man ju i godiset. plundra så mkt ägg och andra äckligheter utan att mamma märkte något va typ vårt mål. och ofta ringde vi inte ens på...

sen att gå ut kl halv 5 när det fortfarande är ljust och tråkigt ute är ju oxå svinball på halloween...

man blir förbannad:mad:

Man höll inte på med sånt i min del av halland på min tid.

hell noooo

den e ju avställd sen flera veckor tillbaka!!

Därför ser man till att hojen ALLTID är på ställd

Last edited:
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...