Officiella spamtråden, höst-edition 1.0

Status
Ej öppen för fler svar.

flugan

Vem vet
Gick med
17 Mar 2003
Hoj
-
www.vasttrafik.se skrev:
Västtrafik höjer biljettpriserna – ökade bränslekostnader orsaken
Bränslepriserna fortsätter att stiga och detta betyder att kostnaderna för att köra kollektivtrafik också ökar.
– Vi uppmanar alla resenärerna att jämföra våra priser med vad det kostar att ta bilen för att kunna ta ett beslut om hur mycket pengar man är villig att lägga på sitt resande
Man har ju hört talas om tröghet i vissa ekonomiska system förut, men.... :hihi

Bifogat

• oil.jpg
    oil.jpg
    54.6 KB · Visningar: 56

Cykelstyre

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 May 2006
Hoj
Emmaljunga super viking, 2018
rock n roll is here to stay it will never diiie :yopart

Skååå :fyllisar

Last edited:

Jessan

Typisk brunett
Gick med
10 Apr 2006
Hoj
Triumph Daytona 675 SE 2008
Morrn :hej

Efter en lugn och soft kväll i soffan och tidigt i säng så vaknade jag strax innan 8 och var pigg :)

Nu ska jag käka lite och vid 11 blir det ett ordentligt träningspass. Sen blir det en runda på stan, käka lunch och se om jag hittar något inför kvällen :) Känns som en riktigt lyxig dag faktiskt :tuttar

Krilllan

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2006
Hoj
MV Agusta Dragster 800
fan när jag va i den åldern å drog ut med gansterpolarna så sket man ju i godiset. plundra så mkt ägg och andra äckligheter utan att mamma märkte något va typ vårt mål. och ofta ringde vi inte ens på...

sen att gå ut kl halv 5 när det fortfarande är ljust och tråkigt ute är ju oxå svinball på halloween...

man blir förbannad:mad:

När jag började läsa ditt inlägg trodde jag först att barnen hade äggat ditt hus och kastat ett antal toarullar på det. Men nu verkar det mer som om att du är förbannad för att dem inte gjorde det:va

JoJoman

Hela vägen
Gick med
4 Mar 2005
Hoj
VTR Firestorm
Nu har jag köpt en skitfräck grej, det är en megafon som förvränger rösten till 8 olika ljud.:tummenupp

(Fast det är inte jag som får leka med den utan det blir min 4 åriga brorsonsom får roa sig:gnissla )

Lynn

www.hojridemc.com
Gick med
20 Jun 2005
Hoj
Aprilia tuono 1000r -06, Aprilia 550sxv -08, krockad KTM 625 SXC -04, Ducati 996S -01, KTM 450 SXF -07
Snart dags för IN FLAMES :yoparty :yoparty

aze

#52 Rec 2010
Gick med
23 Jan 2007
Hoj
R6 ratrace edition
Tog en tur me hojen på eftermiddagen idag.. HAAAAALT men de gick fint...:tummenupp

Kalleman1

Ängel trots allt
Gick med
16 Feb 2008
Hoj
Ducce SS-S - 17, Eldstorm -02
Mmmm, fick ta det väääldigt försiktigt när ja åkte o handla för en 10 min sen... Ska nog låta hojen stå lite oftare på kvällarna, så man inte måste åka till akuten.

Mookie

Har katt.
Gick med
7 Apr 2003
Hoj
VTR1000 firestorm, Svart edition. SRZ660, mookie edition. Kinesisk minimoto, skitkul edition.
Det är inte ofta som göteborgsforumet inte syns bland klubbforumen på sporthojs framsida. Nu gjorde det inte det men nu gör det.:tungan

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...