flugan
Vem vet
Nog fan ska flugan va framme å sabba allt....
http://www.youtube.com/watch?v=vdkj...ww.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=194528
Linslus?
Nog fan ska flugan va framme å sabba allt....
http://www.youtube.com/watch?v=vdkj...ww.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=194528
oja. jag fick ett sms från en brud som talade om att jag skulle infinna mej nånstans ihop med massa andra brudar å sova över.
OM jag blev sugen. men ack så besviken jag blev när det inte var till mig
Abonnemanget gick till ngn chey/tant/dam som enl. eniro bodde i centrala delarna av Nöerrköepeing, så jag svarade att:
Jag visste inte att jag kände ngn i Norrköping, men annars var det ganska häftigt
Fasen, höll jag mig nästan nykter igår för att kunna köra minimoto idag och så regnar det från sidan
Jag höll mig helt nykter för att kunna köra minimoto idag! Så regnade det uppifrån, nu är det uppehåll men blött
Fasen, höll jag mig nästan nykter igår för att kunna köra minimoto idag och så regnar det från sidan
Vi får satsa på nästa helg
Jupp, har precis fått ordning på min nu, tankat upp en dunk färdigblandat på OK-macken. Allt var klart för körning idag, så regnar det Jaja, det har varit uppehåll nu i några timmar, kanske ger mig ut en sväng senare
Vart kör ni?
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |