Officiella spamtråden, höst-edition 1.0

Status
Ej öppen för fler svar.

Sienna

Ny medlem
Gick med
13 Feb 2008
Hoj
Trampcykel
Snaaart blirre lunch. :hungrigashell

Funderar på att plocka ut semester resten veckan.. :rolleyes:
vad gott de hade varit

Är väl kul med lite action :kulspruta
Iaf så länge det inte är ens egna bil som råkat illa ut :näsblod

De mest ironiska i det hela är att parkeringen idag kryllade av gamla skruttbilar samt två st relativt nya och fräscha och de va dessa två som rök :rolleyes: :D

Cykelstyre

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 May 2006
Hoj
Emmaljunga super viking, 2018
Last edited:

Sämsgård

Hej hej
Gick med
5 Mar 2007
Hoj
Husa m.m
Är det etappen Rabbalshede-Pålen eller? Bron över hudälven kommer det nog bli lite pill med kan jag gissa.. :näsblod

Jepp de stämmer., så du funderar på att börja åka motard, mycket bra val:fakta

De mest ironiska i det hela är att parkeringen idag kryllade av gamla skruttbilar samt två st relativt nya och fräscha och de va dessa två som rök :rolleyes: :D

tog du ingen bild??

Last edited:

Sienna

Ny medlem
Gick med
13 Feb 2008
Hoj
Trampcykel
Fifaaan, era svin! :tungan
Vart skall ni dra?

Då har dom säkert råd med det också. :)
Tur det inte var sommar och hojen stod utanför!

Sant så sant! Men de behövde inte betala en krona, kommunen tog på sig allting då vi ringt flera ggr de senaste året och bett dom plocka ner de svajande träden :)

Cykelstyre

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 May 2006
Hoj
Emmaljunga super viking, 2018
Sant så sant! Men de behövde inte betala en krona, kommunen tog på sig allting då vi ringt flera ggr de senaste året och bett dom plocka ner de svajande träden :)

Aha! Kunde du inte baxat dit hojen så dom tog den med så du sluppit jobbet med att sälja den sen. :fattartil

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Hoj
KTM 990 SMR
Filtitel sökes:

En tjej knullar runt o knarkar (tror jag) en annan knullar en gång o får då AIDS. Handlar om ett äng fattiga och utstötta ungdomar i nåt land långt bort. Kanske Sydamerika?!

Massa knark i filmen. Den är några år gammal. Kanske 5!?

Pysch

Ny medlem
Gick med
20 May 2003
Hoj
-
Dagen fyndsida på nätet!

Kan bara skriva detta inlägg med ett leende på läpparna...ÄNTLIGEN slipper jag ta bilen ned för gatan :yoparty

Beställ PIZZA online :tummenupp

(har även skickat info om sidan till några SH:ares mail och vart med i tävlingen om en 500:ing som vi kan ha till en SH-Pizza-kväll)

Last edited:

Coffinshaker

Ska bli DaddyO!
Gick med
1 Oct 2008
Hoj
hojlös
Är det några som ska på unholy alliance den 22e? Verkar som om jag kan få ledigt så håller på att övertala polare att hänga på hade vart grymt att få se Mastodon :rock missade dem när dem var här på metaltown.
Gamlingarna i Slayer hade ju vart kul att se oxå..

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Hoj
KTM 450 SMR
Kan bara skriva detta inlägg med ett leende på läpparna...ÄNTLIGEN slipper jag ta bilen ned för gatan :yoparty

Beställ PIZZA online :tummenupp

(har även skickat info om sidan till några SH:ares mail och vart med i tävlingen om en 500:ing som vi kan ha till en SH-Pizza-kväll)

jag bor för långt bort:(

hade fan varit guld värt. vi hade en pizza som körde ut när jag bodde på lindholmen. de va ju de bästa som fanns å slippa knalla dom hela 500 metrarna som var till närmsta pizza.

Lista. Vi vill ha utkörning till Torslanda
1. t4pp3r

Jessan

Typisk brunett
Gick med
10 Apr 2006
Hoj
Triumph Daytona 675 SE 2008
Fifaaan, era svin! :tungan
Vart skall ni dra?

Det blir nog Egypten. Väntar bara på att priset ska gå ner lite till. Helt plötsligt, fr o m förra veckan så är resorna inte lika billiga längre :mad: Vad är det med folk?! Fattar de inte att de inte har råd att åka i dessa tider och att de riskerar att bli av med jobben :gnissla

Naken

Ny medlem
Gick med
17 Mar 2007
Hoj
NC700X
Det blir nog Egypten. Väntar bara på att priset ska gå ner lite till. Helt plötsligt, fr o m förra veckan så är resorna inte lika billiga längre :mad: Vad är det med folk?! Fattar de inte att de inte har råd att åka i dessa tider och att de riskerar att bli av med jobben :gnissla

Ska du åka å snorkla i röda havet:)?

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...