Officiella spamtråden, höst-edition 1.0

Status
Ej öppen för fler svar.

Paser

I'm the metal machine!
Gick med
12 Mar 2006
Hoj
Jorå
Har inte biljett till Judas än men jag tänkte gå.
Första gången jag tycker det är bra att konserten är på en söndag.....
Hade två grupper kvar att se... Judas och AcDc.

Judas "såg" jag i somras på sweden rock. :yoparty
Konstigt nog kommer jag inte ihåg något av den konserten. :va
:pangihuve

AcDc tror jag inte det går att få tag på biljetter. Får se hur det blir.
Tror att det är deras sista turne.... :huvet

Blev lite besviken av Judas i somras när de spelade låtar från nya albumet som man inte hört ett dugg av... Hoppas på bättring till Mars :)

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Hoj
KTM 990 SMR
Göttegris!

Om det är någon som hittar en baby-AIK-socka så kan det var min, jag tappade den på bussen igår :gråta

Baby? En? :va

Är du inte en stor flicka nu? :rolleyes:

Nu har jag bara 2 arbetstimmar kvar den här veckan! :)
Morgondagen ska spenderar på sahlgrenska från halv 9 till halv 14 :uschvajagintevilldit
och nu är det dags att också åka till sahlgrenska så dom får ta fina kort på min rygg :)
have a nice day i bläregnet!

Hörru, jag saknar en rapport på du vet vad *host host*

Paser

I'm the metal machine!
Gick med
12 Mar 2006
Hoj
Jorå
:lol

Jag vill också
1gw1800wheelie.jpg

http://www.davesgoldwing.com/unknown.html

flugan

Vem vet
Gick med
17 Mar 2003
Hoj
-
Borde man inte kunna ringa nåt ticnetombud i lappland nånstans? De lär ju inte bli nerringda?

Varför ringa så långt? Jag stod i telefonkö mindre än 10min till ett ticnet ombud i Gbg när jag skulle ha maiden biljetter (samma dag som biljetterna släpptes).

Johansson

Sporthoj Senior Member™
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia Tuono v4r
Varför ringa så långt? Jag stod i telefonkö mindre än 10min till ett ticnet ombud i Gbg när jag skulle ha maiden biljetter (samma dag som biljetterna släpptes).

Jag lät en kompis stå i kö en halvdag när jag skulle på ac/dc, det fungerade också väldigt bra :)

flugan

Vem vet
Gick med
17 Mar 2003
Hoj
-
halvdag eller Dag Halvarsson, its all in your mind :)

Nu är vi där (i år) igen... där det är lika långt kvar till jul som det är längesen semestern slutade. M a o mitt i ingenstans; lika längesen som säsongen startade som det är tills den börjar igen. Men om lika lång tid som det är sen semestern slutade, då är det lika lång tid kvar tills säsongen börjar som det har passerat tid sen den tog slut. M a o halvvägs till allting.

Aidet

Gasar tills det rasar
Gick med
12 Mar 2007
Hoj
R6-00, M1-03

Jaha, det var inte värre? Men eftersom första laddningen ac/dc-biljetter tog slut på typ 13 minuter, tänkte jag att man om man då hamnar på plats 10 i kön så är man rökt..

JoJoman

Hela vägen
Gick med
4 Mar 2005
Hoj
VTR Firestorm
Nu är vi där (i år) igen... där det är lika långt kvar till jul som det är längesen semestern slutade. M a o mitt i ingenstans; lika längesen som säsongen startade som det är tills den börjar igen. Men om lika lång tid som det är sen semestern slutade, då är det lika lång tid kvar tills säsongen börjar som det har passerat tid sen den tog slut. M a o halvvägs till allting.

Nu förstår jag inte riktigt, säsong slut? Nu börjar ju minimoto säsongen. OCh det är ju flera säsonger som börjar när andra slutar och nu börjar ju även leta-julklapps-säsongen. När den börjar så slutar Lisebergs säsongen.

Johansson

Sporthoj Senior Member™
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia Tuono v4r
Nu förstår jag inte riktigt, säsong slut? Nu börjar ju minimoto säsongen. OCh det är ju flera säsonger som börjar när andra slutar och nu börjar ju även leta-julklapps-säsongen. När den börjar så slutar Lisebergs säsongen.

Du förstår nog inte riktigt, när man kör racing blir man väldigt enkelspårig. Hela livet kretsar kring datchacamping och at få sig en fix av adrenalin då och då.

Allt annat blir ointressant :gnissla . Det är detta som flugan så förvirrat ger uttryck för!

JoJoman

Hela vägen
Gick med
4 Mar 2005
Hoj
VTR Firestorm
Du förstår nog inte riktigt, när man kör racing blir man väldigt enkelspårig. Hela livet kretsar kring datchacamping och at få sig en fix av adrenalin då och då.

Allt annat blir ointressant :gnissla . Det är detta som flugan så förvirrat ger uttryck för!

Jag hörde om Dådchen med, kan en viss saknad spela in i hans sätt att skriva?

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...