Om det är någon som hittar en baby-AIK-socka så kan det var min, jag tappade den på bussen igår
Om det är någon som hittar en baby-AIK-socka så kan det var min, jag tappade den på bussen igår
Har inte biljett till Judas än men jag tänkte gå.
Första gången jag tycker det är bra att konserten är på en söndag.....
Hade två grupper kvar att se... Judas och AcDc.
Judas "såg" jag i somras på sweden rock.
Konstigt nog kommer jag inte ihåg något av den konserten.
AcDc tror jag inte det går att få tag på biljetter. Får se hur det blir.
Tror att det är deras sista turne....
Göttegris!
Nu har jag bara 2 arbetstimmar kvar den här veckan!
Morgondagen ska spenderar på sahlgrenska från halv 9 till halv 14 :uschvajagintevilldit
och nu är det dags att också åka till sahlgrenska så dom får ta fina kort på min rygg
have a nice day i bläregnet!
Jo, jättestor. Men ena foten är lite mindreBaby? En?
Är du inte en stor flicka nu?
Idag ska jag spela badminton. Satan vad bra jag ska spela.
Akta hälsenorna!
Borde man inte kunna ringa nåt ticnetombud i lappland nånstans? De lär ju inte bli nerringda?
Varför ringa så långt? Jag stod i telefonkö mindre än 10min till ett ticnet ombud i Gbg när jag skulle ha maiden biljetter (samma dag som biljetterna släpptes).
halvdag eller Dag Halvarsson, its all in your mind
Varför ringa så långt? Jag stod i telefonkö mindre än 10min till ett ticnet ombud i Gbg när jag skulle ha maiden biljetter (samma dag som biljetterna släpptes).
Nu är vi där (i år) igen... där det är lika långt kvar till jul som det är längesen semestern slutade. M a o mitt i ingenstans; lika längesen som säsongen startade som det är tills den börjar igen. Men om lika lång tid som det är sen semestern slutade, då är det lika lång tid kvar tills säsongen börjar som det har passerat tid sen den tog slut. M a o halvvägs till allting.
Nu förstår jag inte riktigt, säsong slut? Nu börjar ju minimoto säsongen. OCh det är ju flera säsonger som börjar när andra slutar och nu börjar ju även leta-julklapps-säsongen. När den börjar så slutar Lisebergs säsongen.
Du förstår nog inte riktigt, när man kör racing blir man väldigt enkelspårig. Hela livet kretsar kring datchacamping och at få sig en fix av adrenalin då och då.
Allt annat blir ointressant . Det är detta som flugan så förvirrat ger uttryck för!
Åkäj, vem är det av er luspudlar här som har tjuvat min smeck va?
Framerennuva!
Någon som vet om det finns nån parkering vid masthuggstorget som är gratis?
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |