-Rosen- skrev:2389256usch, måste duscha sen hämta hojen, tanka och köra den långa vägen dit varför kan jag inte bo nära en crossbana/grustag/SMbana ?????????????????????????????
Ljunghusen skrev:2389951Ja fan va kul det var.. speciellt mot slutet (sorry nexxor och anark, ni missade det bästa )
kom ni hem tillslut?
Loy skrev:2390033Vad var höjdpunkten
Ljunghusen skrev:2390040Revingebanan.... 50cm djupa vattenpölar är mums
Loy skrev:2390047Hahaha, gött!
Ljunghusen skrev:2390053Den banan är redigt go
vaffö kom inte du?
när jag höll på att flyga över styret i årtusendets nerförsbackeLoy skrev:2390033Vad var höjdpunkten
Boris JR skrev:2390069Var mer precis körde ni på revinge?
Det är nämligen strängeligen förbjudet att köra i svarta hål på endurobanan och den lilla crosslinga som ligger vid vägkorset.....
Anledningen är att vi inom FMCK Malmö arrangerar enduroträning där och vi får stora problem om folk svartkör utanför de arrangerade träningarna. Skall ni köra där så bli medlemmar.
Boris JR skrev:2390069Var mer precis körde ni på revinge?
Det är nämligen strängeligen förbjudet att köra i svarta hål på endurobanan och den lilla crosslinga som ligger vid vägkorset.....
Anledningen är att vi inom FMCK Malmö arrangerar enduroträning där och vi får stora problem om folk svartkör utanför de arrangerade träningarna. Skall ni köra där så bli medlemmar.
Ljunghusen skrev:2390115Måste ha missat skyltarna
Vet inte exakt.. Tänkte bli medlem men banan är ju stängd mitt i säsongen???
Finns det slingor som man får köra utanför träningstid?
whitesnake skrev:2390216Jo det är vid svarta hål som vi körde. Men jag vet inte om det är förbjudet för man följer ju bara "vägar" som går där. Det är vid korset och kör mot skogen och så tar man vänster in på första grusvägen och så följer man den så kommer man in till ett stort område där det finns endurospår och 2hjuliga spår="vägar".
Jag har funderat på att bli medlem, men har ju inte den ultimata hojen för att köra på slingorna inne i skogen, den är för tung och klumpig för det. Får se om jag skaffar en 400cc så blir jag självklart medlem!
synd om man inte får köra där för det var jäkligt fint, men det såg ju inte ut till att vara en riktig slinga utan mer en massa spår överalltLjunghusen skrev:2390279Ok, vi får kika närmare på var man får köra. Får man inte köra där kan vi ju inte köra där. Men det lär finnas endel ställen man får köra på ändå
650 eller 400cc, det är ju lika kul att köra ändå Sålänge man inte tävlar spelar det ju ingen roll om man kan kapa 15 sek med ny hoj. Bra träning med stor hoj också!
Jag har kikat lite på väla (hgb) bana också.. nån klubb ska jag gå med i iaf
Ber om ursäkt Boris!
-Rosen- skrev:2390352synd om man inte får köra där för det var jäkligt fint, men det såg ju inte ut till att vara en riktig slinga utan mer en massa spår överallt
jag hade sattsat på en 450, mest pga vikten (jag föredrar lite vikt>mer effekt, på bana iaf på gata är det tvärtom)
nä det kanske är sant, fast jag fick ont i händernaLjunghusen skrev:2390360De ställen vi körde på spelar vikten inte sååå stor roll - jag blev inte ens trött i armarna
Vi körde nog lite tvärs över banan men mkt på "ängar", grusvägar och liknande...
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|