2156218 Ja hur tänker alla andra? Jag kan fortfarande inte i helgen, och inte nästa heller
Tentaperiod n shit... Det kanske skulle passa bättre på en lördag eller så? Kan inte alla som vill skriva det här o säga vilka helger de kan så får vi komma fram till nåt smart
Jo förresten, körde upp till Halmstad idag med nypåsatta crossdäck! Kom väl sisådär till Örkelljunga när det plötsligt kändes lite "halt" där bak hehe. Min fina punkalagning hade släppt SOM FAN och jag fick köra sista biten in till stan med världens wobbel
Väl på plats körde jag runt o letade i säkert en hel timme innan ett par sjyssta grabbar på Däckia ville ta emot mig. Efter lite fulmek och allmän oordning då de aldrig tagit av mchjul förr fick vi av skiten och kunde konstatera att hela jävla däcket va skrot eftersom jag kört på det en bra bit
Snälla som de var ringde de runt en del o letade slutligen fram däck och slang hos Nilsson Motor i Skånes Fagerhult där jag har varit 10 000 gånger innan fast i andra ärenden! Nåväl... ena killen från verkstan tog sin privata bil och körde mig upp dit o så köpte jag ett svindyrt däck o slang för totalt 1K och så ner o sätta på det igen! Allt gick extremt jävla smidigt förutom kostnaden förstås
Men tack så in i helvete till killarna på Däckia i Örkelljunga!!!
Finare service finns fan inte! Ska dit o bjuda på fika nån gång
(En liten parantes: de typ 5-6milen jag sen körde till Halmstad slet väl av sisådär 10% av det nya däcket
)