eh!!, vadårå, då hade han jö bara dragge uppan på backhjulet o pecka figner åt snuttjevveln.SvartR1a skrev:Va häftigt om det hade tagit och ni åkt i diket
Comi skrev:Har ni kört 200?
Det är lite som att fråga om någon kört över 80 med bilen.
Comi skrev:Har ni kört 200?
Det är lite som att fråga om någon kört över 80 med bilen.
Enkie skrev:Sällan det lönar sig att köra över 200km/h .... man får tanka så ofta att det tar ut sig. Har ägnat långa touringpass på R1 för att reda ut den saken! Annars försöker jag hitta vägar där det är tillräckligt många kurvor för att man inte ska kunna köra 200km/h. /Oscar
Räzer skrev:Tidigare hade jag en Blackbird, då låg jag sällan under 200. 230-250 var lagom touringfart när man väl vant sig. Som mest loggade jag 302 km/h med GPS på Blackbirden. Numera på bladen är det obekvämt över 200... ligger sällan kvar i den farten. Normal touringfart ligger snarare kring typ 180 km/h
Elgasen skrev:Jag tycker det är tvärtom...
duckie skrev:Jag har bara kört över 200 två gånger. Första gången mosade jag en fågel och jag fick ta bort likdelar i timmar efteråt. Andra gången var igår, då visade mätaren ruskiga tvåhundratio kilometer i timmen !! !!
Om jag hade en snabbare hoj skulle jag åka så fort hela tiden.
Nicke skrev:Blir man inte helt slut i nacken av att ligga i såna farter? Vad drar en Blackbird i de farterna förresten? På R1:an skulle det vara en virvel i tanken i alla fall. Med 17 liters tank kommer man inte så långt då.
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|