Ogillaknappen???

Ozzi

Guest
Och varför togs ogillaknappen bort, var den månne rasistisk?:va

Ozzi

Guest
Bra att gnällfunktioner försvinner. Tillför noll och inget.

Hade funktionen funnits hade du fått en -1 för att du postar i mc-relaterat

Sicken jla tur att den är borta då, men frågan gäller ju även detta forum.
"Gnällfunktionen" var ändå lite kul för att trissa upp känsliga "tittare" som dig.:D
Frågan kvarstår, varför togs den bort? Gillaknappen lär ju inte tillföra något mer än ogillaknappen....eller?:va

Rappe

Gudomlig sporthojare
Gick med
22 Jan 2007
Hoj
Yamaha&Kawasaki
haha vad faan:) Kan väl inte finnas någon som ogillar en Pizzabagare?

Badsituation

Ny medlem
Gick med
21 Sep 2008
Hoj
Dnepr
Att behålla gillaknappen KAN va ett sätt att hålla meningslösa "håller med"- inlägg tillbaka en smula. "Ogilla" ger ju såklart feedback åxå, men det e ju argumentation/tjafs/diskussion/meningsskiljaktigheter som främst bygger ett forum å då e det roligare för alla om det presenteras i ord. :tummenupp

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Inte alla former av "ogilla" behöver en motivation... Ibland säger det sig självt varför ett inlägg får (fick?) en jävla massa "ogilla"... Och i de fallen känns det ganska meningslöst att alla som ogillar quotar och förklarar varför personen i fråga är dum i huvudet, när det i själva verket hade räckt med att trycka på en knapp. Finns det en "gilla"-funktion, så borde även "ogilla" få finnas. Tycker jag.

Coolz1000

Snart är det vår igen!
Gick med
9 Jul 2007
Hoj
Suzuki GSX-R 750 -99
haha vad faan:) Kan väl inte finnas någon som ogillar en Pizzabagare?

Jag gillar inte pizzabagare med håriga underarmar (99,9%), ser så vidrigt ut när dom bankar en calzone med dom... uuuuuuhh (hade lätt tryck ogilla på det om det gick)

wdac

Ny medlem
Gick med
24 May 2004
Hoj
Äger ingen hoj, söker efter en Honda FMX 650.
om man inte kan ha en "ogilla" ska de fan inte finnas en "Gilla" knapp häller, de är ju helt stört att bara kunna ge positiv kritik, folk får fan växa upp å kunna ta negativ kritik å inte bara positiv.. welcome to the real world lixom...

Coolz1000

Snart är det vår igen!
Gick med
9 Jul 2007
Hoj
Suzuki GSX-R 750 -99
om man inte kan ha en "ogilla" ska de fan inte finnas en "Gilla" knapp häller, de är ju helt stört att bara kunna ge positiv kritik, folk får fan växa upp å kunna ta negativ kritik å inte bara positiv.. welcome to the real world lixom...

Hehe ungefär som när man sportade i skolan: "ingen förlorade, vi är alla vinnare" fastän man fick spö med 10-2 i fotboll :)

S84

När du minst anar det!
Gick med
10 Apr 2008
Hoj
Halvt bobbrad

"ogilla" :krama

På sätt och vis är det bra att den försvunnit för folk måste förklara vad dom ogillar med inlägget men i längden kan ju det bli väldigt drygt så jag tycker det är tråkigt att den är borta...

mina 2 cent...

Sorry BS för att den gick ut över ditt inlägg... inge illa menat.:p

Badsituation

Ny medlem
Gick med
21 Sep 2008
Hoj
Dnepr
"ogilla" :krama

På sätt och vis är det bra att den försvunnit för folk måste förklara vad dom ogillar med inlägget men i längden kan ju det bli väldigt drygt så jag tycker det är tråkigt att den är borta...

mina 2 cent...

Sorry BS för att den gick ut över ditt inlägg... inge illa menat.:p

Det ogillade du inte alls :krama Tog det inte heller illa :)

Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO