Silwer
för******
John Holmes skrev:Ja, dagens ungdom,,,
Uppstekt gröt och eldsjön i ett år är ett passande straff![]()
Håller barockt med.
John Holmes skrev:Ja, dagens ungdom,,,
Uppstekt gröt och eldsjön i ett år är ett passande straff![]()
Bikerbitch skrev:Vilken tråd, skryts det om att man kör över 100 blås på 50väg kan man inte vara klok :kocko
EBS, tänker inte heller klämma ur mig nåt. Du vet säkert vad jag tycker.
watson skrev:När ska folk fatta!?!?!?!? ALLT är Nasses fel!!! :kocko :kocko Det är han som borde bli av med kortet, men snuten bara kollade konstigt på Emil när han sa det....![]()
/FW
Bikerbitch skrev:Sa han det? Då kanske han inte ska bli förvånad om det i rapporten finns misstankar om att han var drogpåverkad/hög på något...![]()
Fredda66 skrev:Fick precis tillbaka min lapp, mmm var ute och körde lite granna i söndags. Kände sig som en kung, inte en enda hoj möte jag.
Silwer skrev:jomen körkortet är väl borta i vilket fall han körde ju mer än 30km/t över så de lär ju inte ta kortet ännu mer för att han körde ännu fortare, klart böterna blir ju högre.
OLJEKYLD GSXR skrev:Ja, men spärrtiden blir längre vilket inte är så kul. En av killarna i Huddinge MCK fick skaka galler efter sin fortkörning, kände inte killen så jag kan inte uttala mig om tid. Det är ju en viss skillnad på fyra månaders spärrtid och två års spärrtid om man säger så.
EBS skrev:Kan ju tillägga att jag körde i 119 i kanske 0,5 sekunder. Sen slog jag av. Jag gasade ur hojen på den växel som var i bara. Var en fil mellan mig och dom bilar som fanns på samma väg.
Men jag kan inte försvara att jag körde så fort på 50-väg. Det är dum, farligt och omoget.
edit: Det var på Vallhallavägen ner mot Norrtull. Jag låg i bussfilen och alla bilar låg längst till vänster.
loser skrev:Ooops, vars var det någonstans? Var ner med hojen till mc-varuhuset vid 14 tiden, och kom ut på Valhalla i höjd med stadion. Räknade kallt med att detta var säsongens sista åk (med allt vad det innebär i chanstagning / hastighet), så dina 119 hade varit moraliskt försvarbart i jämförelse om farbror blå hade stått där när jag kom. Det händer något i skallen när man tror att det är säsongens sista körning, man tar den den där extra chansningen, tyvärr. Nä, nu skall jag gå och köpa en trisslott.
Hepp!
EBS skrev:Nere mot rondellen på Vallhalla, låga nummer.
Dom packade ihop efter att dom tagit mig typ. Lite surt, hade jag åkt där 10 min senare hade dom varit borta.
Fick idag veta att det har höjd kontrollnivå på alla större vägar i Stockholm nu. Så ta det lungt alla där ute.
Baby-ninja skrev:Trist killen!! Tror iofs att pålle söker cyklister till vintern...![]()
Du vet ingen som vill köpa en mountainbike billigt???![]()
Macho Woman skrev:Tuff skit! Vad ska du skryta med för damerna nu då?
Hygglo skrev:Hade du reg. skylten synlig??? Synd ! Annars hade du ju bara kunna gasat lite till så hade problemet (snuten) varit ur världen !!
![]()
Ghost Rider
![]()
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!