Om hin nu har så låga krav att hon skulle vilja ligga med dig så det väl bara att köra på.
Förklara bara för henne att är hon kräsen så blir hon utan.
Säg att du är Gud och fråga om hon är redo att ha dig inom sig.
Menvafan, du sa ju att jag var vacker :luradAha.
Om du vill ha ett tvättäkta tips för att scora med en tjej (religiös brud eller inte)
så säg att du tycker hon är vacker.
Jag vet, det där verkar ju nästan tramsigt enkelt, men sanningen är att det faktiskt sällan svårare än så.
Missförstå mej rätt nu, det handlar inte om dej (alltså du egenskap av man) utan hur du får henne att känna sig.
Det är en egenskap många män underskattar, och glömmer bort.
Män ger generellt alltför sällan komplimanger, och att säga (allra helst viska förförsikt) till henne att du tycker att hon är vacker/fin/härlig/underbar medans ni tex börjar smeka och kyssa varandra, är en guldbiljett in i himmelriket.
Du ska mena det, eller spela fan att du menar det.
Droppa lite komplimanger då och då, allra helst när det är som mest oväntat. Titta på henne (ja henne, inte urringningen lr aset) och stanna till och säg tex att hon har ett härligt leende.
Works like a charm.
Undvik fraser och vokabulär som: "du är het/sexig/har läppar gjorda att suga med/du gör mej kåt" osv, det är inte läge att slänga med sådana kommentarer i ett sådant förkritiskt stadie, det kan bli jävligt fel.
Agera som om du överhuvudtaget inte alls är intresserad av att ha sex med na', (alltså givetvis vill du det) men agera som att det faktiskt kvittar dej vilket de än blir.
Låt henne komma till dej.
Märker hon att du är avslappnad och inte bryr dej om att få henne i säng, så kommer hon automatiskt också bli avslappnad och släppa sargen och inte behöva vara på "sin kant" längre.
Tada, nu är du halvvägs!
Nu till laddningen. Den måste finnas där.
Du ska givetvis hinta like snyggt och smidigt och skapa en laddning,(en försiktig laddning med hjälp av blickar) men abslout inte agera som grannens kåta abstinata juckande hund.
Och kom ihåg, säg åt flickan att du tycker hon är vacker och underbar.
Kan aldrig bli fel.
Jo, när man inte menar det och bara använder det för att scora.
Menvafan, du sa ju att jag var vacker :lurad
Nåja, ingen här verkar ju anse att det inte är moraliskt oförsvarbart att försöka ligga med en mentalt skruvad person.
Jag ska göra ett försök.
Nåja, ingen här verkar ju anse att det inte är moraliskt oförsvarbart att försöka ligga med en mentalt skruvad person.
se bara till att hon inte har elaka storebröder som ger sig på dig när de får veta vad som hänt
Frågan är vad hon får för svar på sitt kristna forum? Jag tror nog att de avråder även om hon med bestämdhet hävdar att hon kommer att göra en välgärning..
Aha.
Om du vill ha ett tvättäkta tips för att scora med en tjej (religiös brud eller inte)
så säg att du tycker hon är vacker.
Jag vet, det där verkar ju nästan tramsigt enkelt, men sanningen är att det faktiskt sällan svårare än så.
Missförstå mej rätt nu, det handlar inte om dej (alltså du egenskap av man) utan hur du får henne att känna sig.
Det är en egenskap många män underskattar, och glömmer bort.
Män ger generellt alltför sällan komplimanger, och att säga (allra helst viska förförsikt) till henne att du tycker att hon är vacker/fin/härlig/underbar medans ni tex börjar smeka och kyssa varandra, är en guldbiljett in i himmelriket.
Du ska mena det, eller spela fan att du menar det.
Droppa lite komplimanger då och då, allra helst när det är som mest oväntat. Titta på henne (ja henne, inte urringningen lr aset) och stanna till och säg tex att hon har ett härligt leende.
Works like a charm.
Undvik fraser och vokabulär som: "du är het/sexig/har läppar gjorda att suga med/du gör mej kåt" osv, det är inte läge att slänga med sådana kommentarer i ett sådant förkritiskt stadie, det kan bli jävligt fel.
Agera som om du överhuvudtaget inte alls är intresserad av att ha sex med na', (alltså givetvis vill du det) men agera som att det faktiskt kvittar dej vilket de än blir.
Låt henne komma till dej.
Märker hon att du är avslappnad och inte bryr dej om att få henne i säng, så kommer hon automatiskt också bli avslappnad och släppa sargen och inte behöva vara på "sin kant" längre.
Tada, nu är du halvvägs!
Nu till laddningen. Den måste finnas där.
Du ska givetvis hinta like snyggt och smidigt och skapa en laddning,(en försiktig laddning med hjälp av blickar) men abslout inte agera som grannens kåta abstinata juckande hund.
Och kom ihåg, säg åt flickan att du tycker hon är vacker och underbar.
Kan aldrig bli fel.
Jo, när man inte menar det och bara använder det för att scora.
Vart fan var du när jag försökte ligga med Ica-cheyen?!
hahahInte själva repliken åtminstone.
Varför i jösse namn skulle någon vilja ligga med en menltalt skruvad person. Låter ju lite mentalt skruvat
Go money-honeyFan va mycket tänkande o bladder för att få ligga......
Gudrun Schyman hoppar högt av glädje. Jag tror dunderhelljus behöver lyssna lite på Money.massa text
Menvafan, du sa ju att jag var vacker :lurad
Jag ska göra ett försök.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |