OK att ligga med kristen brud?

bondenpaavo

Dekaltrimmare utav rang...
Gick med
2 Feb 2009
Hoj
HD Road Glide CVO -19 samt en CBR 1100 XX Super Blackbird -01
Nej!!!!
Jag har hittills fått 21 meddelanden ink mms och har svarat på det näst första.
Efter vår första "date" på måndagen sov hon över men inget :borra
Efter det kändes det lixom inte aktuellt att fortsätta som jag skrev ovan och jag sa det. På morgonen hade jag följande sms
"
*Du är jättefin* *Varma
kramar till dig, jag vet
inte varför jag blir lite blyg när du och jag ses.
Det bara blir så..Förlåt.
*Gud älskar dig* puss.
Ber att du får allt ditt
hjärta önskar och längtar
efter.Ha en fin dag.

"
Och jag fortsätter få lite meddelanden då och då, förhoppningsvis så slutar det väl snart.

:glömdet

Ha. Men alvarligt nu när du ändå verkar ha fått en stalker efter dig så kan du väl lika gärna ta och :BORRA !?

Catherine

Ny medlem
Gick med
7 Oct 2007
Hoj
Gixxer 750 K8
Varning, varning!! En del kristna förvandlas till förtäckta MONSTER när de inte får sin vilja igenom. De kan göra vad som helst med övertygelsen att det bara är att säga förlåt och be en smula så är allt bra igen...

krabbsaltarn

Boom shakalak
Gick med
25 Jan 2008
Hoj
XT660R / X
Nej!!!!
Efter det kändes det lixom inte aktuellt att fortsätta som jag skrev ovan och jag sa det. På morgonen hade jag följande sms
"
*Du är jättefin* *Varma
kramar till dig, jag vet
inte varför jag blir lite blyg när du och jag ses.
Det bara blir så..Förlåt.
*Gud älskar dig* puss.
Ber att du får allt ditt
hjärta önskar och längtar
efter.Ha en fin dag.

"
Och jag fortsätter få lite meddelanden då och då, förhoppningsvis så slutar det väl snart.

Hahaha! Stört! Svara henne att du bett mycket och att Gud nu sagt att du har "den helige ande" i byxorna och att hon är three-Holey-Mary!

dunderhonung

Vill ha en duke nu!!
Gick med
27 Sep 2007
Hoj
CBR 600 *såld*
Nja, det kan man kanske säga. Det var sig inte läge för att hänga in något helt enkelt trots att hon sov över och nu har jag tre SMS varav det näst konstiga var en bild på en blomma jag "fick" för att jag är så snäll.

Edit: 4 meddelanden as we speak. Jag har inte svarat på något hittils.

Varför har du inte svarat?
Om det nu är så att du inte är intresserad så kan du väl iaf vara man nog och meddela det.

Det känns en smula banalt att läsa denna tråd och beskåda hur vuxna män(?) börjar agerar som små fega pojkar som inte har mage att svara, men samtidigt kan sitta här och brodera ut hela historien.
Skriv att du inte är intresserad, end of story.

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Hoj
-
Om det nu är så att du inte är intresserad så kan du väl iaf vara man nog och meddela det.

Det känns en smula banalt att läsa denna tråd och beskåda hur vuxna män(?) börjar agerar som små fega pojkar som inte har mage att svara, men samtidigt kan sitta här och brodera ut hela historien.

Nej!!!!

:rolleyes:

dunderhonung

Vill ha en duke nu!!
Gick med
27 Sep 2007
Hoj
CBR 600 *såld*

Om han nu får sms av henne, kan han knappast ha varit tydlig, därför är det lika bra att vara rak och ärlig och skicka iväg ett simpelt sms där han ber henne sluta höra av sig då han inte är intresserad.

Men så kan det ju också vara så att han innerst inne gillar lite grejen att hon hör av sig, fastän han inte är intresserad, iom att han dessutom tar sig tid att proklamera det öppet här inne.
Kan boosta vems som helsts ego för stunden.
Men det gör det inte rätt för det.

zajtar

Ny medlem
Gick med
19 Aug 2005
Hoj
En cbr 1000rr 08 med 09ans motor i .Hojar som man har haft 1000rr, 900rr ,2 st 929rr, kawasaki z1000
Hahaha! Stört! Svara henne att du bett mycket och att Gud nu sagt att du har "den helige ande" i byxorna och att hon är three-Holey-Mary!

Hahhahah föll av stolen när jag läste detta ahahahah :D

Cowbell

Glad Sommar!
Gick med
24 May 2009
Hoj
2010 BMW F800r

Håller visserligen med dig, fast samtidigt skulle jag känna ett styng av saknad om den här tråden dog ut... :näsblod

Malm3n

Hårdast på Bulten
Gick med
30 Aug 2010
Hoj
2014 Harley Davidson FXDB103 Street Bob
Har en polare som satte en kristen brud..... han talade senare om för mig att det var en vild jävla åktur :p så jag säker som Nike skorna...... JUST DO IT!

Victor

Shake that ass!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Rat-R1. Känns bekant...
Om han nu får sms av henne, kan han knappast ha varit tydlig, därför är det lika bra att vara rak och ärlig och skicka iväg ett simpelt sms där han ber henne sluta höra av sig då han inte är intresserad.

Men så kan det ju också vara så att han innerst inne gillar lite grejen att hon hör av sig, fastän han inte är intresserad, iom att han dessutom tar sig tid att proklamera det öppet här inne.
Kan boosta vems som helsts ego för stunden.
Men det gör det inte rätt för det.

Jag gillar inte det minsta att hon var en velig konstig tjej med vad jag tror är ett skitdåligt självförtroende. Men trots det var jag tvungen att bli så sjukt tydlig med att vi inte skulle ha mer kontakt att det det kändes som jag var elak.

Jag sa det både i telefon och per SMS. När det fortfarande inte riktigt gick hem (jag fick ett vykort med välsignelse samt förklaring på hur fin jag var...) så ringde jag upp och talade överdrivet klarspråk.

I normala fall så kanske hånglar man och känner av lite om man trivs ihop. Hon tyckte att hennes "hjärta gillade mitt" och sånt är helt enkelt okej efter att ha setts en gång. Tycker i alla fall jag.

Och sen var jag ju tvungen att skapa tråden för bättre sökord har väl inte funnits på SH någonsin!

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år