så störda ni e! roligt att läsa era idéer iaf!
Fel, det låter skitjobbigt. Svarar man på ett blom-mms är man antingen gay eller desperat.
Går du i kyrkan på söndagar eller vart hittar du dom då du verkar ha provat några stycken =)
Så jag kan sia om att på tredje dejten kommer du få :borra i tre olika hål.
Enda gången jag går till kyrkan är när det är bröllop eller dop, vilket inte är så ofta som tur är. Anledningen till att jag har provat några såna är att jag inte är speciellt kräsen...och ännu mindre kräsen är jag när jag är packad....tyvärr.
Nu går jag och häller upp en stadig wirre.
Here we go again
TS, vad får dig att tro att hon ens vill hoppa i säng med dig?
Jag har ganska goda relationer med flertalet frikyrkliga tjejer och killar och jag vill påstå att det knappast är så lätt som du formulerat i trådstarten.
Dessutom vill jag påpeka att de fåtalet frikyrkliga tjejer som jag vet ändå hamnat i sängen och som efteråt varit starkt troende, har ångrat sig grovt efteråt. Om du nu vill doppa snorren så kanske det är värt att göra det med någon du vet kan leva med det i framtiden. Om du nu använder henne som objekt för att mätta dina manliga behov så bör du nog fundera på om hon gör det för att hon bara vill ha ett ligg eller om hon helt och hållet går med på det för att göra dig glad och mättad eftersom hon gillar dig.
Jag är ytterst sällan moralkärring men när man bokstavligen leker med andras liv går det för långt.
Jag säger inte att det är fel, men fundera på om det är värt den risken. Att prata med henne om det är också ett ganska bra förslag och se på vilket plan det ligger...
Men hallå, ursäkta! Men bruden har väl en egen hjärna?! Det är väl inte som om han våldför sig på henne!?! Visst, han kanske gillar handbojjor o piska men tror inte han gör det utan en tjejs samtycke! Vi pratar inte om en 12årig tjej i heller som inte vet vad som är rätt eller fel. Sen att dom brudar du känner ångra sig bittert efteråt så gjorde dom ändå ett medvetet val och får stå för det.
Vill hon inte så vill hon inte, inget mer med det. Men som sagt så har hon ett val och låter hon muttan styra så är det upp till henne.
Men bruden har väl en egen hjärna?
Då var vi igång.
Ursäkta vet jag varken om du eller jag behöver göra. Jag vet inget om din uppväxt men vad jag lärt mig så har en stor del av framför allt tjejer ångrat sina första ligg. Att bli förförd är väl knappast något nytt. Det kan drabba vem som. Att det sen rör sig om en person som håller sin oskuld mycket högt gör saken knappast mer försvarbart.
Är man förälskad kan man göra mycket man senare ångrar och då förstår jag inte hetsen över att plocka just henne för att hon är kristen. Som jag skrev i annan tråd så börjar jag bli less på hatet mot kristna och detta inte endast för att jag själv har nära bekanta kristna.
Det finns en trend i Sverige att hetsa mot kristna men däremot rygga upp för muslimer. Inte för att jag tar parti för någon av religionerna men det går över styr.
Men då tvivlar jag starkt på att hon är kristen. Möjligtvis "kristen", om du förstår vad jag menar...
Får man endast ligga med ateister, eller får man sätta på muslimer i 2an?
Nja, det kan man kanske säga. Det var sig inte läge för att hänga in något helt enkelt trots att hon sov över och nu har jag tre SMS varav det näst konstiga var en bild på en blomma jag "fick" för att jag är så snäll.
Edit: 4 meddelanden as we speak. Jag har inte svarat på något hittils.
Ett tips på svar om du vill fortsätta uppvakta tjejen, svara;
Nej!!!!
Jag har hittills fått 21 meddelanden ink mms och har svarat på det näst första.
Efter vår första "date" på måndagen sov hon över men inget :borra
Efter det kändes det lixom inte aktuellt att fortsätta som jag skrev ovan och jag sa det. På morgonen hade jag följande sms
"
*Du är jättefin* *Varma
kramar till dig, jag vet
inte varför jag blir lite blyg när du och jag ses.
Det bara blir så..Förlåt.
*Gud älskar dig* puss.
Ber att du får allt ditt
hjärta önskar och längtar
efter.Ha en fin dag.
"
Och jag fortsätter få lite meddelanden då och då, förhoppningsvis så slutar det väl snart.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|