OK att ligga med kristen brud?

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
:D:D:D:D så störda ni e! roligt att läsa era idéer iaf! :tummenupp

nilax

Mullihatta -Ka-svosch
Gick med
7 Apr 2008
Hoj
Kawa zx10r -04, en grön en
Jag tror hon vill bli avkristnad, det blir ditt styva jobb att sätta saker och ting på plats, stänka ovigt vatten mm. Be henne vända andra kinden till om det kinkar sig..

/J

Ny medlem
Gick med
7 Dec 2004
Hoj
GSX400
Går du i kyrkan på söndagar eller vart hittar du dom då du verkar ha provat några stycken =)

Enda gången jag går till kyrkan är när det är bröllop eller dop, vilket inte är så ofta som tur är. Anledningen till att jag har provat några såna är att jag inte är speciellt kräsen...och ännu mindre kräsen är jag när jag är packad....tyvärr.

När en person lider av en vanföreställning så kallas det sinnessjukdom, när många personer lider av en vanföreställning så kallas det religion.

Religiösa, nykterister och politiker har jag inte mycket till övers för.

Så jag kan sia om att på tredje dejten kommer du få :borra i tre olika hål.

Nu fick jag en del taskiga minnesbilder. :huvet

Nu går jag och häller upp en stadig wirre.

Last edited:

Kvax

Ny medlem
Gick med
23 Feb 2010
Hoj
En sån där dödsmaskin
TS, vad får dig att tro att hon ens vill hoppa i säng med dig?

Jag har ganska goda relationer med flertalet frikyrkliga tjejer och killar och jag vill påstå att det knappast är så lätt som du formulerat i trådstarten.

Dessutom vill jag påpeka att de fåtalet frikyrkliga tjejer som jag vet ändå hamnat i sängen och som efteråt varit starkt troende, har ångrat sig grovt efteråt. Om du nu vill doppa snorren så kanske det är värt att göra det med någon du vet kan leva med det i framtiden. Om du nu använder henne som objekt för att mätta dina manliga behov så bör du nog fundera på om hon gör det för att hon bara vill ha ett ligg eller om hon helt och hållet går med på det för att göra dig glad och mättad eftersom hon gillar dig.

Jag är ytterst sällan moralkärring men när man bokstavligen leker med andras liv går det för långt.

Jag säger inte att det är fel, men fundera på om det är värt den risken. Att prata med henne om det är också ett ganska bra förslag och se på vilket plan det ligger...

GreenLime

Ny medlem
Gick med
28 Jun 2005
Hoj
KTM Adventure 640
Enda gången jag går till kyrkan är när det är bröllop eller dop, vilket inte är så ofta som tur är. Anledningen till att jag har provat några såna är att jag inte är speciellt kräsen...och ännu mindre kräsen är jag när jag är packad....tyvärr.

Nu går jag och häller upp en stadig wirre.

Here we go again

:gnissla

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Men hallå, ursäkta! Men bruden har väl en egen hjärna?! Det är väl inte som om han våldför sig på henne!?! Visst, han kanske gillar handbojjor o piska men tror inte han gör det utan en tjejs samtycke! Vi pratar inte om en 12årig tjej i heller som inte vet vad som är rätt eller fel. Sen att dom brudar du känner ångra sig bittert efteråt så gjorde dom ändå ett medvetet val och får stå för det.

Vill hon inte så vill hon inte, inget mer med det. Men som sagt så har hon ett val och låter hon muttan styra så är det upp till henne. :tummenupp

TS, vad får dig att tro att hon ens vill hoppa i säng med dig?

Jag har ganska goda relationer med flertalet frikyrkliga tjejer och killar och jag vill påstå att det knappast är så lätt som du formulerat i trådstarten.

Dessutom vill jag påpeka att de fåtalet frikyrkliga tjejer som jag vet ändå hamnat i sängen och som efteråt varit starkt troende, har ångrat sig grovt efteråt. Om du nu vill doppa snorren så kanske det är värt att göra det med någon du vet kan leva med det i framtiden. Om du nu använder henne som objekt för att mätta dina manliga behov så bör du nog fundera på om hon gör det för att hon bara vill ha ett ligg eller om hon helt och hållet går med på det för att göra dig glad och mättad eftersom hon gillar dig.

Jag är ytterst sällan moralkärring men när man bokstavligen leker med andras liv går det för långt.

Jag säger inte att det är fel, men fundera på om det är värt den risken. Att prata med henne om det är också ett ganska bra förslag och se på vilket plan det ligger...

Kvax

Ny medlem
Gick med
23 Feb 2010
Hoj
En sån där dödsmaskin
Men hallå, ursäkta! Men bruden har väl en egen hjärna?! Det är väl inte som om han våldför sig på henne!?! Visst, han kanske gillar handbojjor o piska men tror inte han gör det utan en tjejs samtycke! Vi pratar inte om en 12årig tjej i heller som inte vet vad som är rätt eller fel. Sen att dom brudar du känner ångra sig bittert efteråt så gjorde dom ändå ett medvetet val och får stå för det.

Vill hon inte så vill hon inte, inget mer med det. Men som sagt så har hon ett val och låter hon muttan styra så är det upp till henne. :tummenupp

Då var vi igång. :D

Ursäkta vet jag varken om du eller jag behöver göra. Jag vet inget om din uppväxt men vad jag lärt mig så har en stor del av framför allt tjejer ångrat sina första ligg. Att bli förförd är väl knappast något nytt. Det kan drabba vem som. Att det sen rör sig om en person som håller sin oskuld mycket högt gör saken knappast mer försvarbart.

Är man förälskad kan man göra mycket man senare ångrar och då förstår jag inte hetsen över att plocka just henne för att hon är kristen. Som jag skrev i annan tråd så börjar jag bli less på hatet mot kristna och detta inte endast för att jag själv har nära bekanta kristna.

Det finns en trend i Sverige att hetsa mot kristna men däremot rygga upp för muslimer. Inte för att jag tar parti för någon av religionerna men det går över styr.

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Tyda av vad TS har skrivit så handlar det varken om förälskelse eller kärlek. Utan någon som ser het ut och som han är sugen på. Spelar ingen roll vad man har för religion man har fortfarande en egen hjärna att tänka med. Är hon SÅ kristen då vet hon vad hon ska göra och bara låta bli. Men eftersom TS har lagt hennes hylla på hyllan och tackat nej men hon fortfarande hör av sig så har hon gjort ett val. På samma sätt som du vill att "vi" ska förstå hennes tankesätt och religion så är det väl samma visa andra hållet? Han är inte präst eller munk utan en helt vanlig snubbe som gärna styrs av sin dingdong, tror inte han hållt det hemlig för henne eller gått runt med en prästkrage bara för att få ligga.

Det är inget hat i denna tråd, tror nog den är mer skriven i en skojsam ton som hmrr vissa missat. Jag är själv katolik och har inte tagit illa upp av något som skrivits i tråden.

Sen vet vi inte om TS kanske har hittat sin framtida fru, alla är tangentbordsrittare på internet. ;) Jag förstår inte varför man startar en tråd om man ska ligga med en brud eller inte, antigen är man grymt ful eller själv oskuld. Men tycker ändå tråden är ball! :D TS inget illa menat, var inte riktat mot dig! :hihi

Ångra aldrig det du gjort utan det du inte gjort! :tummenupp

Då var vi igång. :D

Ursäkta vet jag varken om du eller jag behöver göra. Jag vet inget om din uppväxt men vad jag lärt mig så har en stor del av framför allt tjejer ångrat sina första ligg. Att bli förförd är väl knappast något nytt. Det kan drabba vem som. Att det sen rör sig om en person som håller sin oskuld mycket högt gör saken knappast mer försvarbart.

Är man förälskad kan man göra mycket man senare ångrar och då förstår jag inte hetsen över att plocka just henne för att hon är kristen. Som jag skrev i annan tråd så börjar jag bli less på hatet mot kristna och detta inte endast för att jag själv har nära bekanta kristna.

Det finns en trend i Sverige att hetsa mot kristna men däremot rygga upp för muslimer. Inte för att jag tar parti för någon av religionerna men det går över styr.

Kvax

Ny medlem
Gick med
23 Feb 2010
Hoj
En sån där dödsmaskin
Jag har inte läst mer djupt än första inlägget så om det du nu skriver är sant är det väl bara att köra på. Men då tvivlar jag starkt på att hon är kristen. Möjligtvis "kristen", om du förstår vad jag menar...

Menmen, i sånt fall är det väl inget snack.

Måste bara ge cred för trådens tags: "Brud, kristen, ligga" :D

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Hoj
Rossis förra
Har du satt henne än?

Borra fy fan och befria henne från denna religion smörja.

Thomas.B

Growing
Gick med
28 Apr 2005
Hoj
Retta
Får man endast ligga med ateister, eller får man sätta på muslimer i 2an?

hahahah det var vad jag också fick fram ur dem väldigt genomtänkta svar han gav...

Man får sätta på ateister, men inte religiösa.... förutsatt att dem inte bara är... religiösa... ni vet. :Bugar

krabbsaltarn

Boom shakalak
Gick med
25 Jan 2008
Hoj
XT660R / X
Nja, det kan man kanske säga. Det var sig inte läge för att hänga in något helt enkelt trots att hon sov över och nu har jag tre SMS varav det näst konstiga var en bild på en blomma jag "fick" för att jag är så snäll.

Edit: 4 meddelanden as we speak. Jag har inte svarat på något hittils.

:glömdet

Ett tips på svar om du vill fortsätta uppvakta tjejen, svara; "Du är så fin och jag tycker om dej så mycket redan. Jag är så glad att du inte som de som bara vill ligga första kvällen. Jag tror det här kan bli riktigt bra. Kram!"

Sen när det blir lite mysläge ikväll, så måste du under hånglet påminna att det absolut inte kommer att bli nåt sex, för att du vill lära känna henne bättre först.

Kristna och tjejer funkar så att de måste absolut göra det som man inte får göra. Se på Eva i skapelseberättelsen.

PS, ev varning: Fick du en blomma? En fikus? Kristna vill innerst inne stena alla fikusar.

Victor

Shake that ass!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Rat-R1. Känns bekant...
Ett tips på svar om du vill fortsätta uppvakta tjejen, svara;

Nej!!!!
Jag har hittills fått 21 meddelanden ink mms och har svarat på det näst första.
Efter vår första "date" på måndagen sov hon över men inget :borra
Efter det kändes det lixom inte aktuellt att fortsätta som jag skrev ovan och jag sa det. På morgonen hade jag följande sms
"
*Du är jättefin* *Varma
kramar till dig, jag vet
inte varför jag blir lite blyg när du och jag ses.
Det bara blir så..Förlåt.
*Gud älskar dig* puss.
Ber att du får allt ditt
hjärta önskar och längtar
efter.Ha en fin dag.

"
Och jag fortsätter få lite meddelanden då och då, förhoppningsvis så slutar det väl snart.

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
HAHAHHAHHA!!! sorry, men vad var det jag sa i första inlägget! :tungan

Nej!!!!
Jag har hittills fått 21 meddelanden ink mms och har svarat på det näst första.
Efter vår första "date" på måndagen sov hon över men inget :borra
Efter det kändes det lixom inte aktuellt att fortsätta som jag skrev ovan och jag sa det. På morgonen hade jag följande sms
"
*Du är jättefin* *Varma
kramar till dig, jag vet
inte varför jag blir lite blyg när du och jag ses.
Det bara blir så..Förlåt.
*Gud älskar dig* puss.
Ber att du får allt ditt
hjärta önskar och längtar
efter.Ha en fin dag.

"
Och jag fortsätter få lite meddelanden då och då, förhoppningsvis så slutar det väl snart.

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...